Misschien omdat je minder op mannen let dan op vrouwen?quote:Op maandag 7 maart 2016 21:49 schreef Bodybutter het volgende:
En ja, meisjes die vrijgezel zijn, zijn er natuurlijk ook. Maar ik vind dus dat de groep leuke, vrijgezelle mannen niet heel groot is. En de groep leuke, vrijgezelle dames juist best groot.
Een normaal gesprek over koetjes en kalfjes kan ik met iedereen hebben. De zeldzame gesprekken die er echt bovenuit springen, zijn gesprekken waar er veel gelachen wordt en het lijkt alsof je elkaar al heel lang kent.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:48 schreef Bodybutter het volgende:
@gary
Oke een goed gesprek. En vind je dat je dat met veel vrouwen kan hebben of juist niet?
Wacht, ben je nou man of vrouw? Ik dacht je een heterovent was.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:03 schreef Bodybutter het volgende:
Nou het wil gewoon zo zijn dat iedere leuke man die ik tegenkom bezet is helaas.
Ik denk een vrouw. Bodybutter is best wel een vrouwenproduct.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wacht, ben je nou man of vrouw? Ik dacht je een heterovent was.
Oh, ik las steeds bodybutler.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:06 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik denk een vrouw. Bodybutter is best wel een vrouwenproduct.
Waarschijnlijk vindt je bezette mannen gewoon leuker;)quote:Op maandag 7 maart 2016 22:03 schreef Bodybutter het volgende:
Nou het wil gewoon zo zijn dat iedere leuke man die ik tegenkom bezet is helaas.
Conclusie, vrouwen zijn veel te kieskeurig.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:49 schreef Bodybutter het volgende:
En ja, meisjes die vrijgezel zijn, zijn er natuurlijk ook. Maar ik vind dus dat de groep leuke, vrijgezelle mannen niet heel groot is. En de groep leuke, vrijgezelle dames juist best groot.
Eens!quote:Op maandag 7 maart 2016 23:01 schreef Fatoeman het volgende:
Even kort in een rijtje wat mij verliefd zou kunnen maken:
Warme uitstraling
Mooie stem (niet schor)
Leuk karakter
Mee kunnen lachen en een goed gesprek kunnen voeren
Gewoon op 'm afstappen joh. En geen persoonlijkheid of houding forceren om hem te strikken waarvan je denkt dat ie erop valt. Gewoon jezelf zijn. Als hij je niet leuk vindt om wie je bent, is ie niet gemaakt voor je.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:33 schreef Bodybutter het volgende:
Hahaha bodybutler :p
Ik ben een vrouw inderdaad.
Ik vind uitstraling belangrijk, een soort ondeugende blik, humor heel belangrijk en vooral een aantrekkingskracht dat je duidelijk wel of niet voelt. Soms is het lastig te zeggen wat iemand maakt dat ik diegene interessant vind.
Die jongen van de sportschool vind ik best leuk. Maar dan denk ik dus al snel ja laat maar zitten, want hij heeft keus zat.
Eens met dit en de daarvoor gemaakte opsommingquote:Op maandag 7 maart 2016 23:04 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Eens!
Ikzelf wil daarbovenop nog schattigheid en meisjesachtig.
Hahaha ja dat is waar :pquote:Op maandag 7 maart 2016 23:39 schreef Sarasi het volgende:
Dus zodra je iemand leuk vindt, denk je dat diegene keus zat heeft (want leuk) en daarom stap je er niet op af. Ik zou alvast een paar katten uit het asiel halen als ik jou was, want zo kom je nergens natuurlijk.
Dit zal ongeveer in om en nabij 87.3% van de gevallen het geval zijn. Sterke analyse.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:06 schreef Bodybutter het volgende:
Maar goed. Volgens mij vinden mannen dus eerder iemand leuk. Dat zie je bijv. ook vaak in relaties. Het is meestal de vrouw die het uit maakt (mochten er geen anderen in het spel zijn). Of de man maar die had dan al een ander (op het oog).
Ik denk dat het meer een probleem is dat mannen niet weten hoe ze een vrouw moeten versieren. Vrouwen praten zichzelf inderdaad een hele waslijst met eisen aan waar een man aan moet voldoen. Maar die laten ze weer net zo snel varen als je het juist aanpakt.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:17 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Conclusie, vrouwen zijn veel te kieskeurig.
Waar zijn al die leuke vrijgezelle vrouwen te vinden?
Dus eigenlijk denk je dat je niet aantrekkelijk genoeg bent voor het type waar je op valt?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:33 schreef Bodybutter het volgende:
Hahaha bodybutler :p
Ik ben een vrouw inderdaad.
Ik vind uitstraling belangrijk, een soort ondeugende blik, humor heel belangrijk en vooral een aantrekkingskracht dat je duidelijk wel of niet voelt. Soms is het lastig te zeggen wat iemand maakt dat ik diegene interessant vind.
Die jongen van de sportschool vind ik best leuk. Maar dan denk ik dus al snel ja laat maar zitten, want hij heeft keus zat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |