Zal ik de app groep verlaten en het topic weer gaan aanjagen?quote:Op maandag 7 maart 2016 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit topic loopt in een uur al harder dan 3FM topic in een week
3FM is dood.
Geef toe, je moet altijd lachen om Pieter met zijn scherpe opmerkingen!quote:
Voor de Top 40 officieel wel: http://www.top40.nl/the-h(...)e-tell-me-when_17886quote:
daarom "bij mij"quote:Op dinsdag 8 maart 2016 06:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Voor de Top 40 officieel wel: http://www.top40.nl/the-h(...)e-tell-me-when_17886
Vier weekjes Tipparade en weer weg. Al kon ik me deze ook nog wel herinneren, van MTV e.d.
Je bent in elk geval niet de enige bij wie het een oh ja!-gevoel gaf.quote:
Past wel beter bij het niveau van veel reclamespotjes.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 07:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt he, ik verwacht ieder moment een reclame voor Dash 3 of Raider.
Heerlijk jaren 90 sentiment met SHEquote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:27 schreef Ferdo het volgende:
Solid HarmoniE...
Geloof het of niet, maar dit was ooit een Top2000-notering...
In 2000 stonden ze er voor het laatst in.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heerlijk jaren 90 sentiment met SHEhoort prima thuis in de top2k
Matigquote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
In 2000 stonden ze er voor het laatst in.
quote:
Gisteren was het oude zielen in jonge lijven.quote:
Heb je het aan je hart of kom je uit Rusland?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik kan al niet ees meer typen zonder meldonium, dat zegt genoeg
Dat zijn me allemaal veel te persoonlijke vragen, kameradskiquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je het aan je hart of kom je uit Rusland?
Owh doe je niet aan persoonlijk?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat zijn me allemaal veel te persoonlijke vragen, kameradski
Halverwege augustusquote:
Als je de zanger achter de drums ziet zitten dan weet je dat er iets niet in de haak is...quote:
Je bent niet de enige. Wat een irritant plaatje idd, met zeurderige zeikstemquote:
+1quote:
Heb je die man wel eens live zien spelen? Echt een baas, zelfs nu nog nu hij oud is.quote:
Totáál niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Je hoort ook niet echt dat dit een spinoff van Bachman Turner Overdrive is he
Baby, you ain't heard nothing yetquote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
2 totaal onbekende bands, dus ik zou niet weten.
Owh diequote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Baby, you ain't heard nothing yet
quote:
Dan kan het nog gebeuren dat je koekje in de koffie valt. Gebeurde mij altijd als ik speculaasjes doopte in koffie.quote:
Nietwaar, er schijnen wel degelijk twee saxen in Sax van Fleur East mee te doen, maar zo prominent als de trompetten in Trumpets van Jason Mraz hoor je ze bepaald niet, moet ik ook toegeven.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Een liedje over een saxofoon, maar geen saxofoon in je liedje hebben![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan kan het nog gebeuren dat je koekje in de koffie valt. Gebeurde mij altijd als ik speculaasjes doopte in koffie.
Zeker.quote:
¡Buenas tardes!quote:
Simply Red dit uur anders wel.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mij benieuwen of mn slechte woordgrap verzoekje er nog doorheen komt
Je hebt toegang gekregen tot hun geheime kluis?quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Best goeie muziek gemaakt, die Deurzakkers
Ja, dat "deurzakken" lieten Damon cs. toch liever aan hun vrienden van Oasis over, dacht ik eigenlijk.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Neehoor, probeer nog steeds te ontcijferen waarom 'ie Blur als de Deurzakkers aankondigde.
Onnodige cover natuurlijk van Boom Chicago.quote:
Giel Beelen die zijn talentenjacht kwam pluggen?quote:
Ze had denk ik te veel aan de Wieteke gezeten.quote:Op donderdag 10 maart 2016 07:47 schreef JaneDoe het volgende:
ze had overal gezocht
met dr neusgaten
Dat hoorde ik ook, ging echt nergens over.quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:02 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
gisteren bij bert stond de winnaar zn kaartjes vrijwillig af aan de verliezer
Nou dat dus.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:20 schreef Ferdo het volgende:
Er is gewoon niemand die die kaarten wil.
Dit.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:20 schreef Ferdo het volgende:
Er is gewoon niemand die die kaarten wil.
Die bram moszcowicz imitator zal wel een contract hebben ofzoquote:Op vrijdag 11 maart 2016 07:49 schreef themauster het volgende:
Is Matthijs de Kakker nog niet afgeschaft?
Jan Versteegt was toch die weerman van Radio 2?quote:
quote:
Dat weet ik. Daarom was mijn post ook sarcastisch. Schijtlol. Net als z'n bye bye man.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Gebruikt hij al vanaf het begin, hoor.
twitter:NPORadio2 twitterde op vrijdag 11-03-2016 om 14:11:03#dezwartelijst hoor je 2 & 3 april op @NPORadio2. Stemmen vanaf 12 maart 21:00 uur https://t.co/Hb7Mt9kZEd https://t.co/5OEnq0a9aw reageer retweet
dit boeit niemandquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:12 schreef Pino112 het volgende:
twitter:NPORadio2 twitterde op vrijdag 11-03-2016 om 14:11:03#dezwartelijst hoor je 2 & 3 april op @NPORadio2. Stemmen vanaf 12 maart 21:00 uur https://t.co/Hb7Mt9kZEd https://t.co/5OEnq0a9aw reageer retweet
Dankje wel Cee😀Hoe weet jij dat? 68 jaar jong😄quote:
Ik hoorde het vanochtend op de radio. Het eerste wat ik toen dacht was 'Haaibaaike!'quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dankje wel Cee😀Hoe weet jij dat? 68 jaar jong😄
Morgen zie ik ze in Den Haag en dinsdag in Eindhoven.
Ik heb gestemdquote:
Oh? Ik had eigenlijk al verwacht dat hij One Night Stenders zou laten schieten voor die avond.quote:
Gelukkig wel, want ik zit op zwart zaad #nohomoquote:Op zondag 13 maart 2016 14:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]wordt je daar ZWART voor betaald ofzo? XD
Thnxquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:51 schreef Cee het volgende:
Ik hoorde het vanochtend op de radio. Het eerste wat ik toen dacht was 'Haaibaaike!'![]()
Veel plezier deze week met je mannen!
ik zou het ook jammer vinden als Spijkers met koppen zou worden gecancelled van radio 2quote:Omdat Spijkers met Koppen een programma is met duidelijk PO signatuur. Vele andere R2 programma kunnen makkelijk op een commerciele zende. Vorige week heb ik de gehele week naar Stenders in de ochtend geluisterd. Goed programma, goede muziek, uitstekende presentator, maar met items als Dr. Pop, Mamma Dikeb, Boulevard nieuws, internationale complimentendag, gesprekjes met Peter van der Vorst, etc. kan het evengoed op Radio 10 of 538 verder.
Jazeker, dat was ze gisteren alquote:Op zondag 13 maart 2016 17:05 schreef Meike26 het volgende:
Met die zwarte lijst, krijgen we dan ook weer die Sylvana Simons op tv etc.. ?![]()
![]()
Ze is echt anti racistisch zegt ze en dan toch zo wanhopig op komen voor alles wat "zwart" is..
Kan prima op Radio 1, waar een dergelijk programma m.i. eerder thuishoort.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:10 schreef Evertjan het volgende:
van het Radiofreak forum over Radio 2
[..]
ik zou het ook jammer vinden als Spijkers met koppen zou worden gecancelled van radio 2
Nee joh, programmas als dat van Gerard, Bart Arens en Wouter vd Goes kunnen imo ook best op een commerciele zender. Programma van Gijs mag van mij wel iets meer cabaret bevatten (langere stukjes/sketches om 12:15) en zowel programma als van Rob's Platen Bonanza, Helemaal Haandrikman en Staat van Stasse hebben echt een PO identiteit. Net als Spijkers met Koppen en Tros Muziekcafequote:Op zondag 13 maart 2016 19:00 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Kan prima op Radio 1, waar een dergelijk programma m.i. eerder thuishoort.
Rudytwitter:rudymackay twitterde op zondag 13-03-2016 om 20:39:01Ik ga vannacht stiekem plaatjes draaien op @NPORadio2. Reken dus maar dat ik ouderwets Mr. Brightside ga draaien he. JA TOCH! 02-04u <3 reageer retweet
Ja!!!!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 07:28 schreef JaneDoe het volgende:
maar ik moet nu weg, mag ik de jouwe lenen?
ministars
haha, die dubbel lp ligt nog bij mn moeder thuisquote:Op dinsdag 15 maart 2016 07:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja!!!!Ik kreeg dat ook meteen in m'n hoofd.
Ik ben ooit naar het museum voor Beeld en Geluid geweest en daar was een tv waar je van alles kon kijken en ik heb een uur lang Ministars liedjes zitten zappen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 07:33 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
haha, die dubbel lp ligt nog bij mn moeder thuis
geweldig dit, zal vast wel op yt te vinden zijn iddquote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben ooit naar het museum voor Beeld en Geluid geweest en daar was een tv waar je van alles kon kijken en ik heb een uur lang Ministars liedjes zitten zappen.
Zou het op YouTube staan?
Dit is ge-ni-aal. Ik moet nog van alles doen, maar ik kom daar voorlopig even niet aan toe...quote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben ooit naar het museum voor Beeld en Geluid geweest en daar was een tv waar je van alles kon kijken en ik heb een uur lang Ministars liedjes zitten zappen.
Zou het op YouTube staan?
Ik zit net op m'n werk maar mijn dinsdagavond zit alvast gebeiteld.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dit is ge-ni-aal. Ik moet nog van alles doen, maar ik kom daar voorlopig even niet aan toe...
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dit is ge-ni-aal. Ik moet nog van alles doen, maar ik kom daar voorlopig even niet aan toe...
En dan was 't m nog niet eensquote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brian Johnson, nee, niet mijn ding
oh wacht dat was een ander nummer van ze he? nouja hij zingt toch bijna hetzelfdequote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En dan was 't m nog niet eens
Echt, als ie daar nou eens gewoon mee kapt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen fan van Rudi Pharrell?quote:
Only when you leaf.quote:
Net als Matthijs de StKakker.quote:Op woensdag 16 maart 2016 08:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Echt lachen.
Hoeveel vangt Luuk voor deze onzin?
My Drive Thru was wel een bazentrack van Pharrell moet ik even zeggen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 08:30 schreef Bronson het volgende:
[..]
Niet van zijn solocarrière nee. Enkel N*E*R*D heeft bazenmuziek.
Oh ja, klopt. Maar die is dan wel weer geproduceerd door the Neptunes.quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
My Drive Thru was wel een bazentrack van Pharrell moet ik even zeggen.
Dat was nog in de goeie tijd.quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:33 schreef Bronson het volgende:
[..]
Oh ja, klopt. Maar die is dan wel weer geproduceerd door the Neptunes.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Disregard that
Hij draait sowieso echt te vaak Marco.
Het blíjft toch TROS, hé?quote:Op woensdag 16 maart 2016 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
weer van die nederlandstalige pauper
Da's waar. Zou fijn zijn als ie bij de NCRV had gezeten ofzo.quote:
deze keer ontken ik alles!quote:
lekker met dit weerquote:
zeker, dat is ook denk ik de reden dat ik vrij vaak een request erdoor kreeg bij C&S. Van Coen heb ik een veel minder hoge pet op.quote:
Coenquote:Op donderdag 17 maart 2016 15:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
zeker, dat is ook denk ik de reden dat ik vrij vaak een request erdoor kreeg bij C&S. Van Coen heb ik een veel minder hoge pet op.
En z'n drone.quote:Op donderdag 17 maart 2016 16:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
CoenMet z'n gesponsorde bed. En z'n auto.
Was die bij Rabbering met een requestje?quote:
Sander was bij Stenders net ja. Vroeg Fleetwood Mac aanquote:Op donderdag 17 maart 2016 17:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Was die bij Rabbering met een requestje?
Ik heb sterk het vermoeden dat Sander niet goed op zijn plek zit bij 538.
De uitspraken die hij op 538 doet komen soms over alsof hij geestelijk gewoon te "volwassen" is voor die hitradio zender. Ja dat schreef ik echt over Sander Lantinga
Coen is commerciële boi, die heeft het prima naar zijn zin. Lant is te alternatief.
Tieten moeten in het 3FM topic ja.quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:08 schreef wolfrolf het volgende:
Oh tieten ik zit in het Radio 2 topic
Maar verder hebben ze echt niet voor het geld gekozenquote:Op donderdag 17 maart 2016 17:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Was die bij Rabbering met een requestje?
Ik heb sterk het vermoeden dat Sander niet goed op zijn plek zit bij 538.
De uitspraken die hij op 538 doet komen soms over alsof hij geestelijk gewoon te "volwassen" is voor die hitradio zender. Ja dat schreef ik echt over Sander Lantinga
Coen is commerciële boi, die heeft het prima naar zijn zin. Lant is te alternatief.
Geenszinsquote:Op donderdag 17 maart 2016 17:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maar verder hebben ze echt niet voor het geld gekozen.
Hmm?quote:
Oooooooookeeeeeeeequote:
Zeker! Er zijn er die er beroerder aan toe waren.quote:
Idd, wat een herrie.quote:
Ff mezelf quoten.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:54 schreef ChatGirl het volgende:
En dan deze baggermix draaien. Jammer Stenders
Ik heb wel eens slechteren gehoord.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 07:43 schreef Cee het volgende:
Dames en heren, de meest obvious Dr. request aller tijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |