jammer genoeg niet net te veelquote:Op maandag 7 maart 2016 18:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Er ontsnapte wat extra lucht uit m'n neus ja.
Precies.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:02 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
eens, veel beliebers die niet willen toegeven dat ze beliebers zijn een soort homos dus srs.
Chroestjovquote:Op maandag 7 maart 2016 18:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Credits gaan naar chroestjov.
Ja, lekker deuntje, paar noten mis, 6,02/10 omdat ik vroeger ook zulke dingen deed op m'n keyboard.
Noteaantal niet, maar notes zelf welquote:Op maandag 7 maart 2016 18:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat kan je toch pas na een week zien?
het is wel minder dan eerst toen er srs mensen waren die een concertkaartje kochten om daar een tomaat naar JB te kunnen gooien.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:04 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Precies.
Snap niet waarom iedereen er zo moeilijk over doet, srs.
Ik zal je pret eens drukken.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:05 schreef MrBradge het volgende:
[..]
ChroestjovDan vind ik het niet meer grappig. Wat een kwal van een user is dat.
Zitten een paar foutjes in inderdaad, maar mag de pret niet drukken
Die Fien grappen blijven leuk.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik heb er een stuk of fien
TRTRTRquote:Op maandag 7 maart 2016 18:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
TR, met die kutgrappen van je en bovenfien heb ik een email gestuurdquote:Op maandag 7 maart 2016 18:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou ja hou WCH hierbuiten.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:05 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Je drukt maar wat prettigs op de WC.
Echt? Vind 'm een eloquente afzeiker en professioneel droogklootquote:Op maandag 7 maart 2016 18:05 schreef MrBradge het volgende:
[..]
ChroestjovDan vind ik het niet meer grappig. Wat een kwal van een user is dat.
Zitten een paar foutjes in inderdaad, maar mag de pret niet drukken
ik heb het gefien, ga hem zo lezenquote:Op maandag 7 maart 2016 18:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
TR, met die kutgrappen van je en bovenfien heb ik een email gestuurd
Hey troetelbeertjequote:Op maandag 7 maart 2016 18:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zie de TT en scroll naar beneden en idd, alleen maar hommos
Hij zeikt wel op een hele mooie manier af, maar hij is vaak op dat gebied té aanwezig vind ik.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt? Vind 'm een eloquente afzeiker en professioneel droogkloot.
hai knapperdquote:Op maandag 7 maart 2016 18:06 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2016 18:06 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Met die grappen hebben we nog een stok tussen de deur.
Sinds wanneer ben jij met een kloon actief G?quote:Op maandag 7 maart 2016 18:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hey troetelbeertje. Alles lekker met m'n poedeliewoepsie?
en ik dan G?quote:Op maandag 7 maart 2016 18:06 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2016 18:07 schreef HPLC het volgende:
Hey Noel! Zin om jou alle hoeken van de kamer te laten fien
Echt?quote:Op maandag 7 maart 2016 18:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Da's samen met die kinderverwaarlozer de enige die ik nog steeds niet kan uitstaan hier.
Hou nou op jonge. Srsquote:Op maandag 7 maart 2016 18:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Da's samen met die kinderverwaarlozer de enige die ik nog steeds niet kan uitstaan hier.
Tering ik moet er weer om lachen.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zin in vanillekwark idd
ondanks zijn zeer botte doodsverwensing onlangs
ik ookquote:Op maandag 7 maart 2016 18:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tering ik moet er weer om lachen.
Rip
Mij dus wel?quote:Op maandag 7 maart 2016 18:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
WGR / WAJONGERS? waarom werken?quote:
wie is dat dan srs mag ook in dm.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij hebt geen diploma en een kind kerelquote:Op maandag 7 maart 2016 18:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
WGR / WAJONGERS? waarom werken?
Dacht wel wat voor jou toch. Jij hebt ook diploma maar helaas toch wajong?
Ik gebruik m'n kind als inkomstenbron. Niks mis meequote:Op maandag 7 maart 2016 18:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij hebt geen diploma en een kind kerel.
Cacs gon' cac.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik gebruik m'n kind als inkomstenbron. Niks mis mee
Wat is daar mis mee dan?quote:Op maandag 7 maart 2016 18:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hoop dat ie je ook meteen verteld dat hij kleuters doodwenst
wie doet dat de verwaarlozer of mmg?quote:Op maandag 7 maart 2016 18:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hoop dat ie je ook meteen verteld dat hij kleuters doodwenst
Ja, da's wel een beetje laag ja.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
niet zo veel, maar het was de mijne
/care, de broek van je moeder is laag.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, da's wel een beetje laag ja.
mmg en ik ben zogenaamd de verwaarlozer, dat mijn zoon nu lekker aan het knutselen is met mamma is verwaarlozing blijkbaarquote:Op maandag 7 maart 2016 18:12 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wie doet dat de verwaarlozer of mmg?
Niet zo laag als jouw wajongquote:Op maandag 7 maart 2016 18:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
/care, de broek van je moeder is laag.
maar dan snap ik je vorige post niet wie deed datgene dat je in je vorige post omschreef dan?quote:Op maandag 7 maart 2016 18:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mmg en ik ben zogenaamd de verwaarlozer, dat mijn zoon nu lekker aan het knutselen is met mamma is verwaarlozing blijkbaar
Ik vind zelf zeker niet dat ik een mislukt bestaan heb hoor, maar als het in jouw hoofd maar klopt hè.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Grappige aan mmg is dat hij graag persoonlijk wordt, maar als je hem aanspreekt op zijn volkomen mislukt bestaan gaat ie janken dat hij gepest wordt, net een kleutertje, ik kan hem wel hebben duservaring he
quote:Op maandag 7 maart 2016 18:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik vind zelf zeker niet dat ik een mislukt bestaan heb hoor, maar als het in jouw hoofd maar klopt hè.
Was gesponsord.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:16 schreef NoelGallagher het volgende:
mmg, nu ik je toch spreek he. die picca van je in fernandes sc. Zit je altijd met een burberry sjaaltje achter de pc of?
Daar denkt je moeder toch heel anders over.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik vind zelf zeker niet dat ik een mislukt bestaan heb hoor, .
En die scheve kastquote:Op maandag 7 maart 2016 18:16 schreef NoelGallagher het volgende:
mmg, nu ik je toch spreek he. die picca van je in fernandes sc. Zit je altijd met een burberry sjaaltje achter de pc of?
primaquote:Op maandag 7 maart 2016 18:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Trouwens, ik vind juist dat jij een mislukt bestaan hebt, eigenlijk.
Heb je toch al maanden geleden veel lol om gehad, knulquote:Op maandag 7 maart 2016 18:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Daarom, insgelijks.
Wanneer post jij een pic van jezelf?
Niet vertellen hoor, maar als founding father van de Fernandes SC heb ik er een zakcentje aan overgehouden.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gesponsord zonder medeweten van de winkel zelf zeker
Huh?quote:Op maandag 7 maart 2016 18:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb je toch al maanden geleden veel lol om gehad, knul
Ben je er nou al achter wie jouw founding father is?quote:Op maandag 7 maart 2016 18:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet vertellen hoor, maar als founding father van de Fernandes SC heb ik er een zakcentje aan overgehouden.
Fernandes, Surinaamse frisdrank.. 1+1..
quote:Op maandag 7 maart 2016 18:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben je er nou al achter wie jouw founding father is?
Ik wil niet eens kinderenquote:Op maandag 7 maart 2016 18:19 schreef dimmak het volgende:
[..]
Gelukkig, anders was die uitspraak niet best.
het escaleert.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben je er nou al achter wie jouw founding father is?
Oh, wie wel dan?quote:Op maandag 7 maart 2016 18:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Tering.
Jazeker.mp3, ik ben dan ook niet opgegroeid in een verpauperd en gebroken gezin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |