Ik vind zelf zeker niet dat ik een mislukt bestaan heb hoor, maar als het in jouw hoofd maar klopt hè.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Grappige aan mmg is dat hij graag persoonlijk wordt, maar als je hem aanspreekt op zijn volkomen mislukt bestaan gaat ie janken dat hij gepest wordt, net een kleutertje, ik kan hem wel hebben duservaring he
quote:Op maandag 7 maart 2016 18:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik vind zelf zeker niet dat ik een mislukt bestaan heb hoor, maar als het in jouw hoofd maar klopt hè.
Was gesponsord.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:16 schreef NoelGallagher het volgende:
mmg, nu ik je toch spreek he. die picca van je in fernandes sc. Zit je altijd met een burberry sjaaltje achter de pc of?
Daar denkt je moeder toch heel anders over.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik vind zelf zeker niet dat ik een mislukt bestaan heb hoor, .
En die scheve kastquote:Op maandag 7 maart 2016 18:16 schreef NoelGallagher het volgende:
mmg, nu ik je toch spreek he. die picca van je in fernandes sc. Zit je altijd met een burberry sjaaltje achter de pc of?
primaquote:Op maandag 7 maart 2016 18:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Trouwens, ik vind juist dat jij een mislukt bestaan hebt, eigenlijk.
Heb je toch al maanden geleden veel lol om gehad, knulquote:Op maandag 7 maart 2016 18:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Daarom, insgelijks.
Wanneer post jij een pic van jezelf?
Niet vertellen hoor, maar als founding father van de Fernandes SC heb ik er een zakcentje aan overgehouden.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gesponsord zonder medeweten van de winkel zelf zeker
Huh?quote:Op maandag 7 maart 2016 18:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb je toch al maanden geleden veel lol om gehad, knul
Ben je er nou al achter wie jouw founding father is?quote:Op maandag 7 maart 2016 18:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet vertellen hoor, maar als founding father van de Fernandes SC heb ik er een zakcentje aan overgehouden.
Fernandes, Surinaamse frisdrank.. 1+1..
quote:Op maandag 7 maart 2016 18:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben je er nou al achter wie jouw founding father is?
Ik wil niet eens kinderenquote:Op maandag 7 maart 2016 18:19 schreef dimmak het volgende:
[..]
Gelukkig, anders was die uitspraak niet best.
het escaleert.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben je er nou al achter wie jouw founding father is?
Oh, wie wel dan?quote:Op maandag 7 maart 2016 18:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Tering.
Jazeker.mp3, ik ben dan ook niet opgegroeid in een verpauperd en gebroken gezin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |