WGR / WAJONGERS? waarom werken?quote:
wie is dat dan srs mag ook in dm.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Da's samen met die kinderverwaarlozer de enige die ik nog steeds niet kan uitstaan hier.
Jij hebt geen diploma en een kind kerelquote:Op maandag 7 maart 2016 18:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
WGR / WAJONGERS? waarom werken?
Dacht wel wat voor jou toch. Jij hebt ook diploma maar helaas toch wajong?
Ik gebruik m'n kind als inkomstenbron. Niks mis meequote:Op maandag 7 maart 2016 18:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij hebt geen diploma en een kind kerel.
Cacs gon' cac.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik gebruik m'n kind als inkomstenbron. Niks mis mee
Wat is daar mis mee dan?quote:Op maandag 7 maart 2016 18:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hoop dat ie je ook meteen verteld dat hij kleuters doodwenst
wie doet dat de verwaarlozer of mmg?quote:Op maandag 7 maart 2016 18:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hoop dat ie je ook meteen verteld dat hij kleuters doodwenst
Ja, da's wel een beetje laag ja.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
niet zo veel, maar het was de mijne
/care, de broek van je moeder is laag.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, da's wel een beetje laag ja.
mmg en ik ben zogenaamd de verwaarlozer, dat mijn zoon nu lekker aan het knutselen is met mamma is verwaarlozing blijkbaarquote:Op maandag 7 maart 2016 18:12 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wie doet dat de verwaarlozer of mmg?
Niet zo laag als jouw wajongquote:Op maandag 7 maart 2016 18:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
/care, de broek van je moeder is laag.
maar dan snap ik je vorige post niet wie deed datgene dat je in je vorige post omschreef dan?quote:Op maandag 7 maart 2016 18:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mmg en ik ben zogenaamd de verwaarlozer, dat mijn zoon nu lekker aan het knutselen is met mamma is verwaarlozing blijkbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |