jammer genoeg niet net te veelquote:Op maandag 7 maart 2016 18:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Er ontsnapte wat extra lucht uit m'n neus ja.
Precies.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:02 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
eens, veel beliebers die niet willen toegeven dat ze beliebers zijn een soort homos dus srs.
Chroestjovquote:Op maandag 7 maart 2016 18:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Credits gaan naar chroestjov.
Ja, lekker deuntje, paar noten mis, 6,02/10 omdat ik vroeger ook zulke dingen deed op m'n keyboard.
Noteaantal niet, maar notes zelf welquote:Op maandag 7 maart 2016 18:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat kan je toch pas na een week zien?
het is wel minder dan eerst toen er srs mensen waren die een concertkaartje kochten om daar een tomaat naar JB te kunnen gooien.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:04 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Precies.
Snap niet waarom iedereen er zo moeilijk over doet, srs.
Ik zal je pret eens drukken.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:05 schreef MrBradge het volgende:
[..]
ChroestjovDan vind ik het niet meer grappig. Wat een kwal van een user is dat.
Zitten een paar foutjes in inderdaad, maar mag de pret niet drukken
Die Fien grappen blijven leuk.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik heb er een stuk of fien
TRTRTRquote:Op maandag 7 maart 2016 18:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
TR, met die kutgrappen van je en bovenfien heb ik een email gestuurdquote:Op maandag 7 maart 2016 18:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou ja hou WCH hierbuiten.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:05 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Je drukt maar wat prettigs op de WC.
Echt? Vind 'm een eloquente afzeiker en professioneel droogklootquote:Op maandag 7 maart 2016 18:05 schreef MrBradge het volgende:
[..]
ChroestjovDan vind ik het niet meer grappig. Wat een kwal van een user is dat.
Zitten een paar foutjes in inderdaad, maar mag de pret niet drukken
ik heb het gefien, ga hem zo lezenquote:Op maandag 7 maart 2016 18:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
TR, met die kutgrappen van je en bovenfien heb ik een email gestuurd
Hey troetelbeertjequote:Op maandag 7 maart 2016 18:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zie de TT en scroll naar beneden en idd, alleen maar hommos
Hij zeikt wel op een hele mooie manier af, maar hij is vaak op dat gebied té aanwezig vind ik.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt? Vind 'm een eloquente afzeiker en professioneel droogkloot.
hai knapperdquote:Op maandag 7 maart 2016 18:06 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2016 18:06 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Met die grappen hebben we nog een stok tussen de deur.
Sinds wanneer ben jij met een kloon actief G?quote:Op maandag 7 maart 2016 18:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hey troetelbeertje. Alles lekker met m'n poedeliewoepsie?
en ik dan G?quote:Op maandag 7 maart 2016 18:06 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2016 18:07 schreef HPLC het volgende:
Hey Noel! Zin om jou alle hoeken van de kamer te laten fien
Echt?quote:Op maandag 7 maart 2016 18:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Da's samen met die kinderverwaarlozer de enige die ik nog steeds niet kan uitstaan hier.
Hou nou op jonge. Srsquote:Op maandag 7 maart 2016 18:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Da's samen met die kinderverwaarlozer de enige die ik nog steeds niet kan uitstaan hier.
Tering ik moet er weer om lachen.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zin in vanillekwark idd
ondanks zijn zeer botte doodsverwensing onlangs
ik ookquote:Op maandag 7 maart 2016 18:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tering ik moet er weer om lachen.
Rip
Mij dus wel?quote:Op maandag 7 maart 2016 18:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |