O excuses, dacht dat je heel erg geïnteresseerd was in de cultuurhistorische achtergronden van het fenomeen, verkeerd begrepen dan.quote:
Dit hadden we dus ook mooi in dat topic kunnen doen in afwachting van nieuws.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ook maar recent, volgens mij. Hoorde je 5 jaar geleden ook niets over.
Op zich wel, maar nu geen tijd en zin om dat uit te zoeken. Laten we wel zijn de laatste keer dat Frankrijk met de guillotine iemand onthoofdde toen liep ik als student rond in Asd, in 1981 was dat nog. Mensen moeten ook weer niet doen alsof het helemaal niets met het westen en alles met barbaren te maken heeft hè.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:46 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
O excuses, dacht dat je heel erg geïnteresseerd was in de cultuurhistorische achtergronden van het fenomeen, verkeerd begrepen dan.
Zo ver hoef je niet terug te gaan. In de jaren 80 is in Nederland iemand in stukjes gefileerd, in Italië nog korter geleden lees ik in NWS en dan heb je nog Dutroux en zo kun je lang doorgaan. In Italië is ook veel zieke shit gebeurd met de maffia.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Op zich wel, maar nu geen tijd en zin om dat uit te zoeken. Laten we wel zijn de laatste keer dat Frankrijk met de guillotine iemand onthoofdde toen liep ik als student rond in Asd, in 1981 was dat nog. Mensen moeten ook weer niet doen alsof het helemaal niets met het westen en alles met barbaren te maken heeft hè.
Je bedoelt sec in stukken snijden? Ja, dat komt vaker voor. Maar het sec onthoofden is toch iets anders imho.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:50 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Zo ver hoef je niet terug te gaan. In de jaren 80 is in Nederland iemand in stukjes gefileerd, in Italië nog korter geleden lees ik in NWS en dan heb je nog Dutroux en zo kun je lang doorgaan. In Italië is ook veel zieke shit gebeurd met de maffia.
Er is 1 offtopic post verwijderd en een paar reacties daarop.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit hadden we dus ook mooi in dat topic kunnen doen in afwachting van nieuws.
Zonde dat het weer vroegtijdig kapot gemod is.
Met gelijk naar de delete knop grijpen bedoel je neem ik aan?quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er is 1 offtopic post verwijderd en een paar reacties daarop.
Je kunt ook overdrijven natuurlijk.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met gelijk naar de delete knop grijpen bedoel je neem ik aan?
Fijn dat je dat nu ook zelf inziet. Scheelt voor de toekomst.
Excuses, het was niet de bedoeling om vochtige ogen te veroorzaken.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met gelijk naar de delete knop grijpen bedoel je neem ik aan?
Fijn dat je dat nu ook zelf inziet. Scheelt voor de toekomst.
Mee uitkijken, waarde administratoren! Modereren is een kwetsbaar karwei. Voor je het weet maak je iedereen er boos mee en komen ze een tijd, dan wel nooit meer, terug op je forum. Er zijn al heel wat fora mee ten onder gegaan.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:47 schreef Godtje het volgende:
Dit hadden we dus ook mooi in dat topic kunnen doen in afwachting van nieuws.
Zonde dat het weer vroegtijdig kapot gemod is.
Serieus joh? Werd dat in 1981 nog gedaan, in Frankrijk?quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:48 schreef Ryan3 het volgende:
Op zich wel, maar nu geen tijd en zin om dat uit te zoeken. Laten we wel zijn de laatste keer dat Frankrijk met de guillotine iemand onthoofdde toen liep ik als student rond in Asd, in 1981 was dat nog. Mensen moeten ook weer niet doen alsof het helemaal niets met het westen en alles met barbaren te maken heeft hè.
De laatste.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:12 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Serieus joh? Werd dat in 1981 nog gedaan, in Frankrijk?
En jij hoort als ex-NWS-mod als geen ander te weten dat discussies over moderatie niet in het topic zelf horen, maar in feedback. Het lijkt me dan ook handig dat je hier verder gaat.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je grote problemen met het projecteren van je eigen mening op anderen. Los daarvan ben je wel dingen aan het beweren die volgens mij en anderen nergens op slaan - en vooral veroorzaakt worden door hetgeen je hebt meegemaakt met je carpoolmatties. Een moderator moet modereren als hij constateert dat een post een bash richting een bevolkingsgroep bevat. Niets meer niets minder.
Helemaal correct. Duizendmaal excuses en verontschuldigingen. Echt, ik ben zo verschrikkelijk fout bezig. Helaas uitgelokt door een wat malle discussie met Ryan3 - en volgens mij heb ik die discussie aldaar ook nu wel afgerond, dus ik begrijp niet helemaal de quote in dit topic. Bedankt voor het wijzen op mijn fout!quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En jij hoort als ex-NWS-mod als geen ander te weten dat discussies over moderatie niet in het topic zelf horen, maar in feedback. Het lijkt me dan ook handig dat je hier verder gaat.
Volgens mij was de laatste in 1981 hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:14 schreef Villas__Rubin het volgende:
De guillotine is later ook door andere landen gebruikt: onder andere in nazi-Duitsland met als bekend slachtoffer de Nederlander Marinus van der Lubbe. In totaal werden er door de nazi's circa 16.500 personen met een guillotine vermoord.[3] De laatste executie met de guillotine vond plaats in Marseille op 10 september 1977, toen de moordenaar Hamida Djandoubi werd onthoofd.
Jeetje. Verbazingwekkend.
Geen dank, jij bedankt voor je rotzooi.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:09 schreef tong80 het volgende:
Kan deze op slot ?
NWS / Schippers: neem gesprek met arts op
Leuk topic verbaggerd en vernield door een modje.
Dank u. Of jij.
Gaat daar nou ook structureel nog iets aan gedaan worden of krijgen we iedere dag 3 á 4 topics met schijtlollige TT's, of gewoon shit die niet in NWS hoort? Jullie kunnen het iedere keer opruimen, en morgen is het weer hetzelfde liedje.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geen dank, jij bedankt voor je rotzooi.
Gewoon blijven melden aub en als wij het nodig vinden ruimen we het gewoon weer op.quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaat daar nou ook structureel nog iets aan gedaan worden of krijgen we iedere dag 3 á 4 topics met schijtlollige TT's, of gewoon shit die niet in NWS hoort? Jullie kunnen het iedere keer opruimen, en morgen is het weer hetzelfde liedje.
Je snapt dat mensen daar op een gegeven moment klaar mee zijn, als het blijft bij melden en opruimen hé? Op een gegeven moment laat 'men' NWS / FOK! gewoon links liggen. Iets met dweilen en een kraan.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gewoon blijven melden aub en als wij het nodig vinden ruimen we het gewoon weer op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |