SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Wat? Hoe datquote:
Oh, nee..quote:
Oh het gaat over Bella.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:09 schreef Crack_ het volgende:
Oh, nee..
Ik bedoel aan Etsu te vragen 'hoe gaat t met je kat' ..
Ze is op dieet he.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb snoepjes voor Bella in mijn tas zitten.
Zo ga ik vast wel vriendjes worden met haar.
quote:Op maandag 7 maart 2016 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat? Hoe dat
[..]
Oh, nee..
Ik bedoel aan Etsu te vragen 'hoe gaat t met je kat'..
waarvoorquote:Op maandag 7 maart 2016 13:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon, ff stoken. Moest hem nog terugpakken
nu al dik?quote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 13:14 schreef Elan het volgende:
Ama projecteert haar ongezonde leefstijl zelfs op Etsu zijn poes.
Deze post kon ik wel waarderen. We komen er wel uit, Elan.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:14 schreef Elan het volgende:
Ik ben wel iets gewend hoor.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:15 schreef Etsu het volgende:
Zometeen nog even stofzuigen, is een beetje vies hier.
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:40 schreef McGrath het volgende:
Oh ja, HPLC is weer geband, dit doet mijn dag heel veel goeds.
Moet toch ooit weer gebeuren. Als er bezoek komt, dan ben ik volledig gemotiveerd om even op te ruimen en schoon te maken.quote:
Dat is wel goed van jequote:Op maandag 7 maart 2016 13:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet toch ooit weer gebeuren, als er bezoek komt, dan ben ik volledig gemotiveerd om even op te ruimen en schoon te maken.
Is gewoon haribosnoep wat ze meeneemt inderdaadquote:Op maandag 7 maart 2016 13:14 schreef Elan het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2016 13:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is gewoon haribosnoep wat ze meeneemt inderdaad
Omdat ik nog steeds geen like van je terug heb.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat? Hoe dat
[..]
Oh, nee..
Ik bedoel aan Etsu te vragen 'hoe gaat t met je kat'..
Aahhh, wat rot.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gaat goed met haar hoor. Sinds ze hier kwam wonen, heb ik haar verwend met snoepjes en nat voer enzo. Blijkt dus dat ze allergisch voor is en nu zit ze op week 4 aan hypoallergeendieet.
Oh.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 13:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
Omdat ik nog steeds geen like van je terug heb.
Lief hequote:Op maandag 7 maart 2016 13:18 schreef Etsu het volgende:
Ik zag gister een mooie foto van Rodin, Crackie
Zou me niet eens verbazen.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is gewoon haribosnoep wat ze meeneemt inderdaad
quote:Op maandag 7 maart 2016 13:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Aahhh, wat rot.
Maar met speciaal voer gaat goed?
ff janken.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Aahhh, wat rot.
[..]
Oh.
[..]grote kans dat je naar links geswiped bent
.
Ik zit niet op tinder om daadwerkelijk contact te zoeken met mensen. Ik zit wél op tinder om mensjes te kijken wanneer ik me verveel.
Soms heb ik wel iemand die ik wel zou willen liken, maar dan is het 'JA!!! kut te laat'.
En zelfs dit is misschien 1x in de week.
Ik heb liefdesverdriet ja!![]()
Vriendschapverdriet, whatevah. Verdriet
Ik zit ook op tinder om meisjes te kijkenquote:Op maandag 7 maart 2016 13:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Aahhh, wat rot.
[..]
Oh.
[..]grote kans dat je naar links geswiped bent
.
Ik zit niet op tinder om daadwerkelijk contact te zoeken met mensen. Ik zit wél op tinder om mensjes te kijken wanneer ik me verveel.
Soms heb ik wel iemand die ik wel zou willen liken, maar dan is het 'JA!!! kut te laat'.
En zelfs dit is misschien 1x in de week.
Ik heb liefdesverdriet ja!![]()
Vriendschapverdriet, whatevah. Verdriet
Dit is wel een oude grap aangezijn zijn zusje al in de menopauze zit.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Als jij je vader pijpt kun je proeven of dat je zusje ongesteld is dus aub hjb.
Mijn vader is al 6 jaar dood en ik heb geen zusje.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Als jij je vader pijpt kun je proeven of dat je zusje ongesteld is dus aub hjb.
hahahaha, herkenbaar dat hamsteren. Heb hier ook nog 4 van die redelijk grote pakken whiskas natvoer en Rodin is er niet zo'n grote fan vanquote:Op maandag 7 maart 2016 13:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze vond het eerst niet leuk, maar volgens mij is ze het allemaal weer vergeten en vindt ze de snoepjes en brokjes die ze voorgeschreven kreeg van DA, wel lekker. Ze eet het wel iig.
Nog 4 weken te gaan, dan terug naar de DA. En geen idee hoe daarna verder, want ik heb hier nog heel veel snoepjes en nat voer die ze dus niet mag..(hamsteren jatoch).
Ik zit ook meisjes te kijken, maar de meisjes die open staan voor andere meisjes zijn echt ranzige wijvenquote:Op maandag 7 maart 2016 13:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zit ook op tinder om meisjes te kijken
En dan nog pijpen. Gastquote:
Gewoon wat tijd investeren met een vlooienkam. Verder vaak stofzuigen, zodat eitjes geen kans krijgen.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahaha, herkenbaar dat hamsteren. Heb hier ook nog 4 van die redelijk grote pakken whiskas natvoer en Rodin is er niet zo'n grote fan van. Geef nu 1x in de week zo'n zakje want hij is afgevallen
.
Ja, ik wilde 'm laten afvallen want hij kreeg hangbuikje maar nu te veel afgevallen. Maar hij heeft vlooien en krijg ze niet weg! Dus heb nu duur spul en anders ook maar dierenarts, schijt beesten zeg pff.
En kun je na deze vier weken wel naar normaler voer? Zal wel duur zijn DA?
[..]
Ik zit ook meisjes te kijken, maar de meisjes die open staan voor andere meisjes zijn echt ranzige wijven.
Yesquote:Op maandag 7 maart 2016 13:25 schreef Etsu het volgende:
Ik heb tinder ook verwijderd. Kutapp.
Toevallig had ik in januari een supermatch met iemand en na leuk appen enzo, zei die dat die geinteresseerd was in iemand anders en wilde ontdekken of ie iets voor hem voelde ofzo, toen zeiden we van; ja oke we houden nog wel contact, maar binnen 1 dag was het weer door.
MAARRRR
gisteravond appte die me ineens weer en het is weer vanoudsboh.
en hij is knapCRACK WIL JE PIC?
Hoezo ranzig?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahaha, herkenbaar dat hamsteren. Heb hier ook nog 4 van die redelijk grote pakken whiskas natvoer en Rodin is er niet zo'n grote fan van. Geef nu 1x in de week zo'n zakje want hij is afgevallen
.
Ja, ik wilde 'm laten afvallen want hij kreeg hangbuikje maar nu te veel afgevallen. Maar hij heeft vlooien en krijg ze niet weg! Dus heb nu duur spul en anders ook maar dierenarts, schijt beesten zeg pff.
[..]
Ik zit ook meisjes te kijken, maar de meisjes die open staan voor andere meisjes zijn echt ranzige wijven.
Wel raar dat na zes jaar de lijkstijfheid nog niet is verdwenen.quote:
Waarom zo grof op deze maandag middag?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Wel raar dat na zes jaar de lijkstijfheid nog niet is verdwenen.
Ik kam 'm iedere fucking dag en iedere dag stofzuigen.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon wat tijd investeren met een vlooienkam. Verder vaak stofzuigen, zodat eitjes geen kans krijgen.
Geen idee, dat is gewoon eerste wat ik denk hahahaquote:
Ik heb er over nagedacht maar ik kan er geen goede verklaring voor geven. Sorry.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom zo grof op deze maandag middag?
Is Tinder sowieso niet ranzig ? is toch voor sexdates enzo?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kam 'm iedere fucking dag en iedere dag stofzuigen.
Het is écht omgestoord van te worden. En iedere dag overal doekje overheen, ik doe echt heeel erg mn best
. Heb ook al 'n keer omgevingspray gekocht maar toen wilde mn kat NERGENS meer op waar ik dat had gebruikt en was echt kei zielig.
Heb gewoon het idee dat dit vlooienspul niet goed is, dat die beestjes daar resistent voor zijn oid. En dierenarts zou beter spul hebben, ik word er echt craaaazy van. Ranzige kut beesten
[..]
Geen idee, dat is gewoon eerste wat ik denk hahaha
beetje afhankelijk van de werkzame stof in het spul wat je gebruikt.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kam 'm iedere fucking dag en iedere dag stofzuigen.
Het is écht omgestoord van te worden. En iedere dag overal doekje overheen, ik doe echt heeel erg mn best
. Heb ook al 'n keer omgevingspray gekocht maar toen wilde mn kat NERGENS meer op waar ik dat had gebruikt en was echt kei zielig.
Heb gewoon het idee dat dit vlooienspul niet goed is, dat die beestjes daar resistent voor zijn oid. En dierenarts zou beter spul hebben, ik word er echt craaaazy van. Ranzige kut beesten
[..]
Geen idee, dat is gewoon eerste wat ik denk hahaha
Schattigquote:Op maandag 7 maart 2016 13:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.
Weet je nog wel hoe het moet dan?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:27 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben wel echt 'n beetje opzoek naar neukertje, niet dat dat zo moeilijk is natuurlijk. Maar dat is het enige waar ik wel echt behoefte aan heb, gewoon seks.
En dat had ik nooit.
*Nooit = paar jaar niet meer
Goed denk ik zit in Engeland met een fuckbuddy,quote:
Waar zit je?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goed denk ik zit in Engeland met een fuckbuddy,
Ik ben het verleerd true storyquote:
Oh. En je vriendin zit thuis?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goed denk ik zit in Engeland met een fuckbuddy,
Gewoon bukken en een paar keer op je duim blazenquote:
Die was hier vorige week.quote:
Stofzuig mn kat ook niet drolletjequote:Op maandag 7 maart 2016 13:29 schreef Dven het volgende:
[..]
beetje afhankelijk van de werkzame stof in het spul wat je gebruikt.
Verder moet je voornamelijk je huis stofzuigen. Niet zozeer je kat. Buiten dat het weinig effectief is omdat de eitjes niet op je kat zitten, vind je kat het zelf denk ik ook niet zo leuk.
Wow die prijzen, jaquote:Op maandag 7 maart 2016 13:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
SchattigRodin is echt een mooi beest geworden hoor.
Ik heb geen idee, daarom moet ze over 4 weken terug naar de DA. Ben al een keer met dr geweest ivm kale plekken en toen kreeg ze een spuitje (niet hét, maar iets) en moest ze op dieet. Kostte 75 euro in totaal en de brokjes zijn ook reteduur (40 euro en daar kan ze 4 weken mee).
![]()
Hoe wat moet?quote:
ja efkes wachtiequote:
heyquote:
Hehehquote:Op maandag 7 maart 2016 13:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon bukken en een paar keer op je duim blazen
Hahaquote:Op maandag 7 maart 2016 13:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien kunnen jij en Crack elkaar hierin een dienst bewijzen.
Jij spaart toch ansichtkaartjesquote:Op maandag 7 maart 2016 13:32 schreef Amarantha het volgende:
Mijn favoriete Nederlander in Bulgarije.
Ken er verder ook geen 1. Maar dat zijn details.
Niet eens Luis Pedro ?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:32 schreef Amarantha het volgende:
beetje makkelijk punten scoren zoquote:Op maandag 7 maart 2016 13:32 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2016 13:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beetje makkelijk punten scoren zo
Ik ben niet mee naar Engeland hequote:
Zal er eentje naar je sturen. Toch gratis ansichtkaartjes hierquote:
Ik praat ook niet met Van Persie maar het is wel me favoriete Nederlander in Turkije.quote:
Oh dat zou wel tof van je zijnquote:Op maandag 7 maart 2016 13:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Zal er eentje naar je sturen. Toch gratis ansichtkaartjes hier
Ik weet niet wat je wensen zijn. En ik weet niet wat je goedkoop vindt. Maar het is in Europa lastig om goedkopere lokaties te vinden, dat staat vast.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:34 schreef Elan het volgende:
Dven is Bulgarije nou echt goedkoop als vakantiebestemming? En welke regio/periode zou je dan aanraden.
En nee geen SB
niet echt hij heeft het erg onduidelijk geschrevenquote:Op maandag 7 maart 2016 13:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja, nu lees ik het goed.. SorryMijn fout dit keer.
Dat ansichtkaartjesgelul was ook gewoon een excuus om je adres te scoren. Dus stuur maar, jaquote:Op maandag 7 maart 2016 13:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat zou wel tof van je zijnZal ik je mijn adres even sturen? Die heb je niet denk ik.
Oh haha ligt het niet helemaal aan mij. Las echt: Ik zit in Engeland met een fuckbuddy.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet echt hij heeft het erg onduidelijk geschreven
dacht ook dat hij in engeland zat
Hahaquote:Op maandag 7 maart 2016 13:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat ansichtkaartjesgelul was ook gewoon een excuus om je adres te scoren. Dus stuur maar, ja
ja ik ook hoorquote:Op maandag 7 maart 2016 13:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh haha ligt het niet helemaal aan mij. Las echt: Ik zit in Engeland met een fuckbuddy.
![]()
![]()
Echte playboy die Mikeyquote:Op maandag 7 maart 2016 13:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh haha ligt het niet helemaal aan mij. Las echt: Ik zit in Engeland met een fuckbuddy.
![]()
![]()
Wanneer stop je?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]Yeah. Dan zit ik straks op 160 of 170 kaartjes.
Als ik geen nieuwe meer krijg of als ik ieder land en iedere stad heb.quote:
Onduidelijk maar niet grammaticaal foutquote:Op maandag 7 maart 2016 13:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet echt hij heeft het erg onduidelijk geschreven
dacht ook dat hij in engeland zat
Ben noodles aan het eten. En mijn haar is bijna droogquote:Op maandag 7 maart 2016 13:39 schreef Etsu het volgende:
Ama, waarom kom je niet al hierheen? We zitten wel gezellig te FOK!ken nu...
Ik zal doorgaan tot ik dood ben of we geen vrienden meer zijn.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik geen nieuwe meer krijg of als ik ieder land en iedere stad heb.
Okequote:Op maandag 7 maart 2016 13:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben noodles aan het eten. En mijn haar is bijna droog
Stil jij nekbaard.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echte playboy die Mikey
Hij gaat nu zelfs op de internationale toer
Ik zeg toch ook niet dat het grammaticaal fout isquote:Op maandag 7 maart 2016 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Onduidelijk maar niet grammaticaal fout
Aristoteles was ook niet altijd te begrijpen.
Momenteel ben ik een boek over hem aan het lezen.
Erg interessant figuur veel raakvlakken zie ik met mezelf.
Zoals?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Onduidelijk maar niet grammaticaal fout
Aristoteles was ook niet altijd te begrijpen.
Momenteel ben ik een boek over hem aan het lezen.
Erg interessant figuur veel raakvlakken zie ik met mezelf.
Aardig weer natuur veel groen meren/zee en redelijk veilig.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je wensen zijn. En ik weet niet wat je goedkoop vindt. Maar het is in Europa lastig om goedkopere lokaties te vinden, dat staat vast.
Maakt mij niet zoveel uit, zolang ze maar niet echt heel erg op elkaar lijken. En 12 van 1 plek is misschien een beetje veel haha. Heb een keer 12 van Spitsbergen gehad, super lief hoorquote:Op maandag 7 maart 2016 13:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
cool.
wil je wel dubbele kaarten of liever niet
quote:Op maandag 7 maart 2016 13:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maakt mij niet zoveel uit, zolang ze maar niet echt heel erg op elkaar lijken. En 12 van 1 plek is misschien een beetje veel haha. Heb een keer 12 van Spitsbergen gehad, super lief hoorMaar was misschien wel iets teveel van het goede haha.
Ja zei die : Bleef maar kaartjes tegenkomen die ik leuk vond.quote:
Goede troll wel.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maakt mij niet zoveel uit, zolang ze maar niet echt heel erg op elkaar lijken. En 12 van 1 plek is misschien een beetje veel haha. Heb een keer 12 van Spitsbergen gehad, super lief hoorMaar was misschien wel iets teveel van het goede haha.
Hoezo? Die user is gewoon super lief. Neemt wel vaker kaartjes mee voor mij op vakantiequote:
Onbegrepen ''zijn tijd ver vooruit''.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 13:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Onbegrepen ''zijn tijd ver vooruit''.
Alleen werd hij niet uitgelachen om zijn wijsheden zo als Da Vinci eerst.
Zo begon het ook met de buurvrouw.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:45 schreef wietparkiet het volgende:
We could waste the night with an old film
Smoke a little weed on the couch in the back room
quote:Op maandag 7 maart 2016 13:46 schreef Elan het volgende:
Mikey je bent echt een fucking erge narcist man
ben gelukkig singlequote:Op maandag 7 maart 2016 13:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo begon het ook met de buurvrouw.
oh en drie relaties in het verleden.
Ik haal ook altijd een local biertje mee voor Johannes. Volgens mij bewaart hij de flessen zelfs.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:46 schreef Amarantha het volgende:
Maar waardeer het wel enorm hoor. Vind het ook super lief dat zoveel FOK!kers (en een paar niet FOK!kers) aan mij denken op vakantie als ze kaartjes zien
lekker in het zuidoosten gaan zitten dan. bij Kiten, Lozenets, Primorsko etc.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Aardig weer natuur veel groen meren/zee en redelijk veilig.
Om de zoveel tijd produceert moeder aarde in elke soort op aarde een uniek individu die de link is naar de nieuwe evolutie van de soort.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Oke uitgelachen.
Waarom vind je jezelf voor deze tijd ver voorut?
Heb jij dat boek van Isa Hoes over Antonie Kamerling gelezen?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:46 schreef Elan het volgende:
Mikey je bent echt een fucking erge narcist man
Ah dus je vind jezelf een soort übermensch.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Om de zoveel tijd produceert moeder aarde in elke soort op aarde een uniek individu die de link is naar de nieuwe evolutie van de soort.
gewoon opetenquote:Op maandag 7 maart 2016 13:50 schreef Amarantha het volgende:
Damn mijn noodles zijn nog steeds te warm
Ziet er goed uit.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:47 schreef Dven het volgende:
[..]
lekker in het zuidoosten gaan zitten dan. bij Kiten, Lozenets, Primorsko etc.
Ga zelf altijd graad naar Ropotamo
[ afbeelding ]
Dat boek over Antonie is ook wel goed voor jou.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah dus je vind jezelf een soort übermensch.
Je moet Dostojevski gaan lezen. Vind je jezelf ook boven de wet staan?
Nee. Aandachtshoer dat wijf.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb jij dat boek van Isa Hoes over Antonie Kamerling gelezen?
Goed boekje.
de dokter in dr mikey komt naar boven hoorquote:Op maandag 7 maart 2016 13:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat boek over Antonie is ook wel goed voor jou.
Over zijn depressies en dat soort dingen.
Deels mee eens al is ze niet zo erg als Mevrouw Brood en Mevrouw Hazés.quote:
Ja hoor. Noord-Bulgaarse kust is waar de meeste toeristen heengaan. Zuid-Bulgaarse kust is mooier en voornamelijk bevolkt door Bulgaren.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.
Beetje betaalbaar nog?
We wilden eigenlijk weer naar de Kroatische kust, Dnoprovo alleen de prijzen zijn verdubbeld tov 4 jaar geleden
Ik ben me in buitenlandse literatuur aan het verdiepen. Hou niet zo van (auto)biografieënquote:Op maandag 7 maart 2016 13:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat boek over Antonie is ook wel goed voor jou.
Over zijn depressies en dat soort dingen.
Ik kan jou het grote nederwiet boek aanraden.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
de dokter in dr mikey komt naar boven hoor
hou niet van boekenquote:Op maandag 7 maart 2016 13:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kan jou het grote nederwiet boek aanraden.
Die heb ik ooit gewonnen op fok!
En spreken die gewoon Engels??quote:Op maandag 7 maart 2016 13:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja hoor. Noord-Bulgaarse kust is waar de meeste toeristen heengaan. Zuid-Bulgaarse kust is mooier en voornamelijk bevolkt door Bulgaren.
Zeg maar vanaf Chernomorets naar het zuiden toe. Sozopol is ook goed te doen.
Ik neem hem altijd mee op vakantie maar kom nooit verder dan een paar pagina's \quote:
neem wel gewoon graphic novel mee op vakantiequote:Op maandag 7 maart 2016 13:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik neem hem altijd mee op vakantie maar kom nooit verder dan een paar pagina's \
Wel leuk met je schoonouders op reis en dan dat boek tevoorschijn halen.
Ik had heel de planet hulk storyline gedownload op mijn telefoon toen ik met ze op vakantie was.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
neem wel gewoon graphic novel mee op vakantie
en ik heb geen meid dus ook geen schoonouders
had 2 weken terug in duitsland gewoon lappie meegenomenquote:Op maandag 7 maart 2016 13:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had heel de planet hulk storyline gedownload op mijn telefoon toen ik met ze op vakantie was.
God wat was ik daar dankbaar voor.
Ik kijk wel uitquote:Op maandag 7 maart 2016 14:01 schreef Amarantha het volgende:
Als ik vanavond laat niet hier reageer dan moeten jullie 112 bellen.
Is iets heel anders. Strips neigt meer naar film kijken imo.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:00 schreef Fok-it het volgende:
Ik begrijp niet hoe mensen strips over boeken kunnen verkiezen
Personal preferencequote:Op maandag 7 maart 2016 14:00 schreef Fok-it het volgende:
Ik begrijp niet hoe mensen strips over boeken kunnen verkiezen
Wat vind je er leuker aan dan? Dat het grafischer is ofzo?quote:
Nou zegquote:Op maandag 7 maart 2016 14:01 schreef Amarantha het volgende:
Als ik vanavond laat niet hier reageer dan moeten jullie 112 bellen.
Vind de inhoud ook nooit zo boeiend en oppervlakkig blijven. Maar dat ligt misschien aan mijquote:Op maandag 7 maart 2016 14:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Is iets heel anders. Strips neigt meer naar film kijken imo.
oaquote:Op maandag 7 maart 2016 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vind je er leuker aan dan? Dat het grafischer is ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:KimKardashian twitterde op maandag 07-03-2016 om 09:11:38When you're like I have nothing to wear LOL https://t.co/UlSLZb1fp1 reageer retweet
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Saai is gewoon kwestie van onderwerp kiezen wat je interessant vind tochquote:Op maandag 7 maart 2016 14:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oa
heb met boeken altijd moeite om mijn aandacht erbij te houden (het is te saai) en met strips heb ik daar geen last van
Korte sketches zijn soms wel grappig.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind de inhoud ook nooit zo boeiend en oppervlakkig blijven. Maar dat ligt misschien aan mij
Hangt er natuurlijk helemaal net vanaf wat je leest.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind de inhoud ook nooit zo boeiend en oppervlakkig blijven. Maar dat ligt misschien aan mij
quote:Op maandag 7 maart 2016 14:08 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik word hier toch zo treurig van he
Smerig vies wijf jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:KimKardashian twitterde op maandag 07-03-2016 om 09:11:38When you're like I have nothing to wear LOL https://t.co/UlSLZb1fp1 reageer retweet
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
zou best kunnen maar ik voel het vaak gewoon niet bij boekenquote:Op maandag 7 maart 2016 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Saai is gewoon kwestie van onderwerp kiezen wat je interessant vind toch
Daarom zeg ik dan ook ligt aan mij spuit 11quote:Op maandag 7 maart 2016 14:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk helemaal net vanaf wat je leest.
Je kan niet een mediavorm zo beoordelen zo als je nu doet.
Moet je fables gaan lezenquote:Op maandag 7 maart 2016 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dan ook ligt aan mij spuit 11
Heb er gewoon een verkeerd beeld bij omdat ik alleen strips en comics ken die of voor kinderen zijn of dat hele Marvel actiehelden gebeuren.
Zum kotsen jaquote:
Goeie tip ik heb ooit een hardcover Fables voor mijn vriendin gekocht.quote:
Ja neequote:
Fables is wel echt een van de vetste series die ik tot nu toe gelezen hebquote:Op maandag 7 maart 2016 14:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goeie tip ik heb ooit een hardcover Fables voor mijn vriendin gekocht.
Was ook niet van de comics. Ze heeft daarna zelf heel de serie gekocht.
Maar waar gaat het over?quote:
je hebt er alleen jezelf meequote:Op maandag 7 maart 2016 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja neewat jij bij boeken hebt heb ik bij strips. Komt ook gewoon niet in me op dat een keer te lezen
Ik zou dat graag als televisie serie zien.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Fables is wel echt een van de vetste series die ik tot nu toe gelezen heb
Sproookjes figuren zo als Sneeuwwitje en de wolf die vast zitten in New York.quote:
klinkt heel kinderachtig maar is het zeker nietquote:
Hmm.. Apart. Als ik het een keer tegenkom zal ik het weleens bekijkenquote:Op maandag 7 maart 2016 14:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
klinkt heel kinderachtig maar is het zeker niet
gaat over sprookjesfiguren die in een wijk in new york wonen omdat ze gevlucht zijn voor oorlog in hun thuisland(en). maar het is allemaal wat duisterder dan je normaal van sprookjesfiguren verwacht.
Anders eerste story arc keertje downloaden en op je laptop/tabletquote:Op maandag 7 maart 2016 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmm.. Apart. Als ik het een keer tegenkom zal ik het weleens bekijken![]()
Maar ben gister net aan een boek van 1300 bladzijdes begonnen dus ik ben nog wel even zoet
Klinkt realistisch, komen ze uit Syrie?quote:Op maandag 7 maart 2016 14:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
klinkt heel kinderachtig maar is het zeker niet
gaat over sprookjesfiguren die in een wijk in new york wonen omdat ze gevlucht zijn voor oorlog in hun thuisland(en). maar het is allemaal wat duisterder dan je normaal van sprookjesfiguren verwacht.
Kan ook inderdaadquote:Op maandag 7 maart 2016 14:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Anders eerste story arc keertje downloaden en op je laptop/tablet
Oh nice. Klopt inderdaad. Vannacht om 12 uur première in Murica zwker?quote:Op maandag 7 maart 2016 14:22 schreef Amarantha het volgende:
Fok-it.. Vanavond begint Bates Motel weer
Geen idee hoe laat eigenlijk.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nice. Klopt inderdaad. Vannacht om 12 uur première in Murica zwker?
Wanneer komt het weer op Netflix?quote:Op maandag 7 maart 2016 14:22 schreef Amarantha het volgende:
Fok-it.. Vanavond begint Bates Motel weer
komt wel een film uit volgens mijquote:Op maandag 7 maart 2016 14:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zou dat graag als televisie serie zien.
Veel mensen gaan het ook moeilijk los kunnen zien van Once Upon a Time.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
komt wel een film uit volgens mij
tv serie was al meerdere keren gecancled
het lijkt echt totaal niet op elkaar thoquote:Op maandag 7 maart 2016 14:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Veel mensen gaan het ook moeilijk los kunnen zien van Once Upon a Time.
Al ligt dan de mooie taak voor de makers om te laten zien dat Fables totaal iets anders is.
Er is nog zoveel moois dat ook gewoon in die straatjes past.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:29 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben ook niet zo van de fantasy muv Potter en Game of Thrones. Denk dat dat wel een groot verschil maakt. Zowel met boeken als films/series
Dat weet jij dat weet ik.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het lijkt echt totaal niet op elkaar tho![]()
kan wel begrijpen dat wanneer je alleen Once upon a time kijkt dat je zo denkt maar het is echt totaal niet met elkaar te vergelijken
Natuurlijk, waarom niet? En anders gewoon met handen en voeten joh. Niets mis mee.quote:
I know. Maar die pakken me toch altijd een stuk minder op de een of andere manierquote:Op maandag 7 maart 2016 14:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er is nog zoveel moois dat ook gewoon in die straatjes past.
Ik kijk geen zombie bullshit dus weet dat nietquote:Op maandag 7 maart 2016 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat weet jij dat weet ik.
Maar je weet ook hoe Zombie Nations moest vechten tegen The Walking Dead.
Marketing dus voornamelijk.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I know. Maar die pakken me toch altijd een stuk minder op de een of andere manier
Ben echt benieuwd naar eerste aflevering jaquote:
Kijk je ook the shannara chroniclesquote:Op maandag 7 maart 2016 14:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er is nog zoveel moois dat ook gewoon in die straatjes past.
Dat zal wel jaquote:Op maandag 7 maart 2016 14:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Marketing dus voornamelijk.Geeft je de juiste mindset.
Zoveel zin!quote:Op maandag 7 maart 2016 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd naar eerste aflevering ja
Heb ik 1 seizoen van gezien, vond er niet heel veel aan moet ik zeggenquote:Op maandag 7 maart 2016 14:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fok it zijn er maar 7 seizoenen Californication?
Ben laatst weer begonnen met kijken waar ik ooit vroeger gebleven was.
komt t nooitquote:Op maandag 7 maart 2016 14:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Got ooit op Netflix komt maar weer een kans geven.
Afgehaakt na seizoen 2 Carrice van Houten een draak zien baren was teveel.
En dan wel zombieseries kijkenquote:Op maandag 7 maart 2016 14:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Got ooit op Netflix komt maar weer een kans geven.
Afgehaakt na seizoen 2 Carrice van Houten een draak zien baren was teveel.
Hank Moody leeft het droom leven.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb ik 1 seizoen van gezien, vond er niet heel veel aan moet ik zeggen
Dat en die blonde ettertjes bleven maar winnen.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan wel zombieseries kijken
Je haakt af door een scene van een minuut?
Waarom niet ? The Walking Dead is ook te zien nu.quote:
Hij heeft wel gelijkquote:
Er zijn al hbo series op netflix.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk
HBO-series zullen niet op Netflix gaan komen
ohja got is van hboquote:Op maandag 7 maart 2016 14:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Alsof HBO Netflix rechten gaat geven voor zn eigen serie
Walking dead is ABC volgens mijquote:
Wiki zegt mij dat dit niet van HBO is.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom niet ? The Walking Dead is ook te zien nu.
Maar TWD is niet een serie van een bepaalde streamingsdienst, maar een serie op een cable-zender.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom niet ? The Walking Dead is ook te zien nu.
Klopt is van ABC maar dat zou ook nooit op netflix te zien zijn.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wiki zegt mij dat dit niet van HBO is.
Tv-zenders zoals AMC, ABC en CBS is natuurlijk iets heel anders dan streamingsdiensten als Hulu, Netflix en HBO.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt is van ABC maar dat zou ook nooit op netflix te zien zijn.
Maar ABC heeft denk ik geen abonnement dienst zoals Netflix en HBO.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet met elkaar te vergelijken. Hbo is zowat even groot als Netflix.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
kloptquote:Op maandag 7 maart 2016 14:43 schreef Fok-it het volgende:
En heeft ook enkele grote topseries die ze niet zomaar vrij gaan geven.
Game of Thrones is de best bekeken serie ter wereld
Mistborn!!quote:Op maandag 7 maart 2016 14:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kijk je ook the shannara chronicles
netflix koopt vaak rechten he die krijgen ze nietquote:Op maandag 7 maart 2016 14:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
klopt
t is hun eigen serie, daarvan geven ze de rechten niet weg. dat is anders als series als TWD
Bedankt Hansquote:Op maandag 7 maart 2016 14:44 schreef Fylax het volgende:
Je gaat House of Cards ook nooit op HBO zien. t is een original van Netflix
Hey Kaneel.quote:
Kom niet zo vaak meer hier. :$quote:Op maandag 7 maart 2016 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Feertje. Lang niet gesproken.
Hoe gaat het?
Ja, wel aardig.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Kom niet zo vaak meer hier. :$
Gaat wel redelijk goed. Gewoon z'n gangetje. Beetje saai, maar verder wel oké.
Met jou?
#burgerleefquote:Op maandag 7 maart 2016 17:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Kom niet zo vaak meer hier. :$
Gaat wel redelijk goed. Gewoon z'n gangetje. Beetje saai, maar verder wel oké.
Met jou?
Je hebt vaak ook niet door hoeveel dat soort dingen invloed kunnen hebben op je humeur. Zoiets simpels als extra vitaminen.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, wel aardig.
Zat er een tijdje een beetje doorheen omdat ik maar geen injectie zette. Wel gedaan laatst en voel me nu goed.
Contractje gekregen van werk.
Alleen was het afgelopen weekend beetje raar. Mijn hoofd leek nergens naar te staan. Bijvoorbeeld 10 minuten voor een vak diepvriesgroenten staan :$
Ja, ik vergeet dat altijd omdat het zo geleidelijk gaat.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt vaak ook niet door hoeveel dat soort dingen invloed kunnen hebben op je humeur. Zoiets simpels als extra vitaminen.
Wat voor contract heb je gekregen? Gewoon verlenging of nog iets meer?
Ik liep gisteren ook een beetje te spacen in de supermarkt. Overal naartoe lopen, maar niet weten waarom ik daar naartoe liep omdat ik daar niets nodig had. Dan maar even zoekend kijken naar een schap om niet op een idioot te lijken.
Datzelfde heb ik ongeveer met hormonen. Het duurt even voordat ik doorheb dat het die tijd van de maand is. Ik vraag me dan eerst altijd af waarom ik zo boos ben.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik vergeet dat altijd omdat het zo geleidelijk gaat.
Verlenging. Weer een jaar.
Ik was blij dat Lokje zoveel geduld met me had
quote:Op maandag 7 maart 2016 20:02 schreef Etsu het volgende:
Zo, Ama is net weg.We hebben echt heel lekker gegeten en gezellig gekletst over jullie.
Gekke kat haha.quote:Op maandag 7 maart 2016 20:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nadat jij weg was, is Bella opgestaan en nu zit ze nog steeds te kijken rond de tafel
Roddelaars.quote:Op maandag 7 maart 2016 20:02 schreef Etsu het volgende:
Zo, Ama is net weg.We hebben echt heel lekker gegeten en gezellig gekletst over jullie.
Jouw UIquote:
Waarom zo'n slecht humeur de laatste tijd?quote:
Komt toch wel ergens door lijkt me?quote:
Hopelijk beter alsje op vakantie gaat danquote:
Wel zin inquote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopelijk beter alsje op vakantie gaat dan
Over paar weken toch al?quote:
Lekker hoorquote:
Ruim weekendje maar, werk en studie blijft doorgaan hequote:
Ja begrijpelijkquote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ruim weekendje maar, werk en studie blijft doorgaan he
Daar mag je wel vanuit gaan jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |