zou best kunnen maar ik voel het vaak gewoon niet bij boekenquote:Op maandag 7 maart 2016 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Saai is gewoon kwestie van onderwerp kiezen wat je interessant vind toch
Daarom zeg ik dan ook ligt aan mij spuit 11quote:Op maandag 7 maart 2016 14:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk helemaal net vanaf wat je leest.
Je kan niet een mediavorm zo beoordelen zo als je nu doet.
Moet je fables gaan lezenquote:Op maandag 7 maart 2016 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dan ook ligt aan mij spuit 11
Heb er gewoon een verkeerd beeld bij omdat ik alleen strips en comics ken die of voor kinderen zijn of dat hele Marvel actiehelden gebeuren.
Zum kotsen jaquote:
Goeie tip ik heb ooit een hardcover Fables voor mijn vriendin gekocht.quote:
Ja neequote:
Fables is wel echt een van de vetste series die ik tot nu toe gelezen hebquote:Op maandag 7 maart 2016 14:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goeie tip ik heb ooit een hardcover Fables voor mijn vriendin gekocht.
Was ook niet van de comics. Ze heeft daarna zelf heel de serie gekocht.
Maar waar gaat het over?quote:
je hebt er alleen jezelf meequote:Op maandag 7 maart 2016 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja neewat jij bij boeken hebt heb ik bij strips. Komt ook gewoon niet in me op dat een keer te lezen
Ik zou dat graag als televisie serie zien.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Fables is wel echt een van de vetste series die ik tot nu toe gelezen heb
Sproookjes figuren zo als Sneeuwwitje en de wolf die vast zitten in New York.quote:
klinkt heel kinderachtig maar is het zeker nietquote:
Hmm.. Apart. Als ik het een keer tegenkom zal ik het weleens bekijkenquote:Op maandag 7 maart 2016 14:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
klinkt heel kinderachtig maar is het zeker niet
gaat over sprookjesfiguren die in een wijk in new york wonen omdat ze gevlucht zijn voor oorlog in hun thuisland(en). maar het is allemaal wat duisterder dan je normaal van sprookjesfiguren verwacht.
Anders eerste story arc keertje downloaden en op je laptop/tabletquote:Op maandag 7 maart 2016 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmm.. Apart. Als ik het een keer tegenkom zal ik het weleens bekijken![]()
Maar ben gister net aan een boek van 1300 bladzijdes begonnen dus ik ben nog wel even zoet
Klinkt realistisch, komen ze uit Syrie?quote:Op maandag 7 maart 2016 14:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
klinkt heel kinderachtig maar is het zeker niet
gaat over sprookjesfiguren die in een wijk in new york wonen omdat ze gevlucht zijn voor oorlog in hun thuisland(en). maar het is allemaal wat duisterder dan je normaal van sprookjesfiguren verwacht.
Kan ook inderdaadquote:Op maandag 7 maart 2016 14:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Anders eerste story arc keertje downloaden en op je laptop/tablet
Oh nice. Klopt inderdaad. Vannacht om 12 uur première in Murica zwker?quote:Op maandag 7 maart 2016 14:22 schreef Amarantha het volgende:
Fok-it.. Vanavond begint Bates Motel weer
Geen idee hoe laat eigenlijk.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nice. Klopt inderdaad. Vannacht om 12 uur première in Murica zwker?
Wanneer komt het weer op Netflix?quote:Op maandag 7 maart 2016 14:22 schreef Amarantha het volgende:
Fok-it.. Vanavond begint Bates Motel weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |