SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Wat? Hoe datquote:
Oh, nee..quote:
Oh het gaat over Bella.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:09 schreef Crack_ het volgende:
Oh, nee..
Ik bedoel aan Etsu te vragen 'hoe gaat t met je kat' ..
Ze is op dieet he.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb snoepjes voor Bella in mijn tas zitten.
Zo ga ik vast wel vriendjes worden met haar.
quote:Op maandag 7 maart 2016 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat? Hoe dat
[..]
Oh, nee..
Ik bedoel aan Etsu te vragen 'hoe gaat t met je kat'..
waarvoorquote:Op maandag 7 maart 2016 13:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon, ff stoken. Moest hem nog terugpakken
nu al dik?quote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 13:14 schreef Elan het volgende:
Ama projecteert haar ongezonde leefstijl zelfs op Etsu zijn poes.
Deze post kon ik wel waarderen. We komen er wel uit, Elan.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:14 schreef Elan het volgende:
Ik ben wel iets gewend hoor.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:15 schreef Etsu het volgende:
Zometeen nog even stofzuigen, is een beetje vies hier.
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:40 schreef McGrath het volgende:
Oh ja, HPLC is weer geband, dit doet mijn dag heel veel goeds.
Moet toch ooit weer gebeuren. Als er bezoek komt, dan ben ik volledig gemotiveerd om even op te ruimen en schoon te maken.quote:
Dat is wel goed van jequote:Op maandag 7 maart 2016 13:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet toch ooit weer gebeuren, als er bezoek komt, dan ben ik volledig gemotiveerd om even op te ruimen en schoon te maken.
Is gewoon haribosnoep wat ze meeneemt inderdaadquote:Op maandag 7 maart 2016 13:14 schreef Elan het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2016 13:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is gewoon haribosnoep wat ze meeneemt inderdaad
Omdat ik nog steeds geen like van je terug heb.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat? Hoe dat
[..]
Oh, nee..
Ik bedoel aan Etsu te vragen 'hoe gaat t met je kat'..
Aahhh, wat rot.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gaat goed met haar hoor. Sinds ze hier kwam wonen, heb ik haar verwend met snoepjes en nat voer enzo. Blijkt dus dat ze allergisch voor is en nu zit ze op week 4 aan hypoallergeendieet.
Oh.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 13:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
Omdat ik nog steeds geen like van je terug heb.
Lief hequote:Op maandag 7 maart 2016 13:18 schreef Etsu het volgende:
Ik zag gister een mooie foto van Rodin, Crackie
Zou me niet eens verbazen.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is gewoon haribosnoep wat ze meeneemt inderdaad
quote:Op maandag 7 maart 2016 13:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Aahhh, wat rot.
Maar met speciaal voer gaat goed?
ff janken.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Aahhh, wat rot.
[..]
Oh.
[..]grote kans dat je naar links geswiped bent
.
Ik zit niet op tinder om daadwerkelijk contact te zoeken met mensen. Ik zit wél op tinder om mensjes te kijken wanneer ik me verveel.
Soms heb ik wel iemand die ik wel zou willen liken, maar dan is het 'JA!!! kut te laat'.
En zelfs dit is misschien 1x in de week.
Ik heb liefdesverdriet ja!![]()
Vriendschapverdriet, whatevah. Verdriet
Ik zit ook op tinder om meisjes te kijkenquote:Op maandag 7 maart 2016 13:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Aahhh, wat rot.
[..]
Oh.
[..]grote kans dat je naar links geswiped bent
.
Ik zit niet op tinder om daadwerkelijk contact te zoeken met mensen. Ik zit wél op tinder om mensjes te kijken wanneer ik me verveel.
Soms heb ik wel iemand die ik wel zou willen liken, maar dan is het 'JA!!! kut te laat'.
En zelfs dit is misschien 1x in de week.
Ik heb liefdesverdriet ja!![]()
Vriendschapverdriet, whatevah. Verdriet
Dit is wel een oude grap aangezijn zijn zusje al in de menopauze zit.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Als jij je vader pijpt kun je proeven of dat je zusje ongesteld is dus aub hjb.
Mijn vader is al 6 jaar dood en ik heb geen zusje.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Als jij je vader pijpt kun je proeven of dat je zusje ongesteld is dus aub hjb.
hahahaha, herkenbaar dat hamsteren. Heb hier ook nog 4 van die redelijk grote pakken whiskas natvoer en Rodin is er niet zo'n grote fan vanquote:Op maandag 7 maart 2016 13:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze vond het eerst niet leuk, maar volgens mij is ze het allemaal weer vergeten en vindt ze de snoepjes en brokjes die ze voorgeschreven kreeg van DA, wel lekker. Ze eet het wel iig.
Nog 4 weken te gaan, dan terug naar de DA. En geen idee hoe daarna verder, want ik heb hier nog heel veel snoepjes en nat voer die ze dus niet mag..(hamsteren jatoch).
Ik zit ook meisjes te kijken, maar de meisjes die open staan voor andere meisjes zijn echt ranzige wijvenquote:Op maandag 7 maart 2016 13:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zit ook op tinder om meisjes te kijken
En dan nog pijpen. Gastquote:
Gewoon wat tijd investeren met een vlooienkam. Verder vaak stofzuigen, zodat eitjes geen kans krijgen.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahaha, herkenbaar dat hamsteren. Heb hier ook nog 4 van die redelijk grote pakken whiskas natvoer en Rodin is er niet zo'n grote fan van. Geef nu 1x in de week zo'n zakje want hij is afgevallen
.
Ja, ik wilde 'm laten afvallen want hij kreeg hangbuikje maar nu te veel afgevallen. Maar hij heeft vlooien en krijg ze niet weg! Dus heb nu duur spul en anders ook maar dierenarts, schijt beesten zeg pff.
En kun je na deze vier weken wel naar normaler voer? Zal wel duur zijn DA?
[..]
Ik zit ook meisjes te kijken, maar de meisjes die open staan voor andere meisjes zijn echt ranzige wijven.
Yesquote:Op maandag 7 maart 2016 13:25 schreef Etsu het volgende:
Ik heb tinder ook verwijderd. Kutapp.
Toevallig had ik in januari een supermatch met iemand en na leuk appen enzo, zei die dat die geinteresseerd was in iemand anders en wilde ontdekken of ie iets voor hem voelde ofzo, toen zeiden we van; ja oke we houden nog wel contact, maar binnen 1 dag was het weer door.
MAARRRR
gisteravond appte die me ineens weer en het is weer vanoudsboh.
en hij is knapCRACK WIL JE PIC?
Hoezo ranzig?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahaha, herkenbaar dat hamsteren. Heb hier ook nog 4 van die redelijk grote pakken whiskas natvoer en Rodin is er niet zo'n grote fan van. Geef nu 1x in de week zo'n zakje want hij is afgevallen
.
Ja, ik wilde 'm laten afvallen want hij kreeg hangbuikje maar nu te veel afgevallen. Maar hij heeft vlooien en krijg ze niet weg! Dus heb nu duur spul en anders ook maar dierenarts, schijt beesten zeg pff.
[..]
Ik zit ook meisjes te kijken, maar de meisjes die open staan voor andere meisjes zijn echt ranzige wijven.
Wel raar dat na zes jaar de lijkstijfheid nog niet is verdwenen.quote:
Waarom zo grof op deze maandag middag?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Wel raar dat na zes jaar de lijkstijfheid nog niet is verdwenen.
Ik kam 'm iedere fucking dag en iedere dag stofzuigen.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon wat tijd investeren met een vlooienkam. Verder vaak stofzuigen, zodat eitjes geen kans krijgen.
Geen idee, dat is gewoon eerste wat ik denk hahahaquote:
Ik heb er over nagedacht maar ik kan er geen goede verklaring voor geven. Sorry.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom zo grof op deze maandag middag?
Is Tinder sowieso niet ranzig ? is toch voor sexdates enzo?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kam 'm iedere fucking dag en iedere dag stofzuigen.
Het is écht omgestoord van te worden. En iedere dag overal doekje overheen, ik doe echt heeel erg mn best
. Heb ook al 'n keer omgevingspray gekocht maar toen wilde mn kat NERGENS meer op waar ik dat had gebruikt en was echt kei zielig.
Heb gewoon het idee dat dit vlooienspul niet goed is, dat die beestjes daar resistent voor zijn oid. En dierenarts zou beter spul hebben, ik word er echt craaaazy van. Ranzige kut beesten
[..]
Geen idee, dat is gewoon eerste wat ik denk hahaha
beetje afhankelijk van de werkzame stof in het spul wat je gebruikt.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kam 'm iedere fucking dag en iedere dag stofzuigen.
Het is écht omgestoord van te worden. En iedere dag overal doekje overheen, ik doe echt heeel erg mn best
. Heb ook al 'n keer omgevingspray gekocht maar toen wilde mn kat NERGENS meer op waar ik dat had gebruikt en was echt kei zielig.
Heb gewoon het idee dat dit vlooienspul niet goed is, dat die beestjes daar resistent voor zijn oid. En dierenarts zou beter spul hebben, ik word er echt craaaazy van. Ranzige kut beesten
[..]
Geen idee, dat is gewoon eerste wat ik denk hahaha
Schattigquote:Op maandag 7 maart 2016 13:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.
Weet je nog wel hoe het moet dan?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:27 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben wel echt 'n beetje opzoek naar neukertje, niet dat dat zo moeilijk is natuurlijk. Maar dat is het enige waar ik wel echt behoefte aan heb, gewoon seks.
En dat had ik nooit.
*Nooit = paar jaar niet meer
Goed denk ik zit in Engeland met een fuckbuddy,quote:
Waar zit je?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goed denk ik zit in Engeland met een fuckbuddy,
Ik ben het verleerd true storyquote:
Oh. En je vriendin zit thuis?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goed denk ik zit in Engeland met een fuckbuddy,
Gewoon bukken en een paar keer op je duim blazenquote:
Die was hier vorige week.quote:
Stofzuig mn kat ook niet drolletjequote:Op maandag 7 maart 2016 13:29 schreef Dven het volgende:
[..]
beetje afhankelijk van de werkzame stof in het spul wat je gebruikt.
Verder moet je voornamelijk je huis stofzuigen. Niet zozeer je kat. Buiten dat het weinig effectief is omdat de eitjes niet op je kat zitten, vind je kat het zelf denk ik ook niet zo leuk.
Wow die prijzen, jaquote:Op maandag 7 maart 2016 13:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
SchattigRodin is echt een mooi beest geworden hoor.
Ik heb geen idee, daarom moet ze over 4 weken terug naar de DA. Ben al een keer met dr geweest ivm kale plekken en toen kreeg ze een spuitje (niet hét, maar iets) en moest ze op dieet. Kostte 75 euro in totaal en de brokjes zijn ook reteduur (40 euro en daar kan ze 4 weken mee).
![]()
Hoe wat moet?quote:
ja efkes wachtiequote:
heyquote:
Hehehquote:Op maandag 7 maart 2016 13:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon bukken en een paar keer op je duim blazen
Hahaquote:Op maandag 7 maart 2016 13:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien kunnen jij en Crack elkaar hierin een dienst bewijzen.
Jij spaart toch ansichtkaartjesquote:Op maandag 7 maart 2016 13:32 schreef Amarantha het volgende:
Mijn favoriete Nederlander in Bulgarije.
Ken er verder ook geen 1. Maar dat zijn details.
Niet eens Luis Pedro ?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:32 schreef Amarantha het volgende:
beetje makkelijk punten scoren zoquote:Op maandag 7 maart 2016 13:32 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2016 13:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beetje makkelijk punten scoren zo
Ik ben niet mee naar Engeland hequote:
Zal er eentje naar je sturen. Toch gratis ansichtkaartjes hierquote:
Ik praat ook niet met Van Persie maar het is wel me favoriete Nederlander in Turkije.quote:
Oh dat zou wel tof van je zijnquote:Op maandag 7 maart 2016 13:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Zal er eentje naar je sturen. Toch gratis ansichtkaartjes hier
Ik weet niet wat je wensen zijn. En ik weet niet wat je goedkoop vindt. Maar het is in Europa lastig om goedkopere lokaties te vinden, dat staat vast.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:34 schreef Elan het volgende:
Dven is Bulgarije nou echt goedkoop als vakantiebestemming? En welke regio/periode zou je dan aanraden.
En nee geen SB
niet echt hij heeft het erg onduidelijk geschrevenquote:Op maandag 7 maart 2016 13:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja, nu lees ik het goed.. SorryMijn fout dit keer.
Dat ansichtkaartjesgelul was ook gewoon een excuus om je adres te scoren. Dus stuur maar, jaquote:Op maandag 7 maart 2016 13:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat zou wel tof van je zijnZal ik je mijn adres even sturen? Die heb je niet denk ik.
Oh haha ligt het niet helemaal aan mij. Las echt: Ik zit in Engeland met een fuckbuddy.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet echt hij heeft het erg onduidelijk geschreven
dacht ook dat hij in engeland zat
Hahaquote:Op maandag 7 maart 2016 13:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat ansichtkaartjesgelul was ook gewoon een excuus om je adres te scoren. Dus stuur maar, ja
ja ik ook hoorquote:Op maandag 7 maart 2016 13:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh haha ligt het niet helemaal aan mij. Las echt: Ik zit in Engeland met een fuckbuddy.
![]()
![]()
Echte playboy die Mikeyquote:Op maandag 7 maart 2016 13:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh haha ligt het niet helemaal aan mij. Las echt: Ik zit in Engeland met een fuckbuddy.
![]()
![]()
Wanneer stop je?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]Yeah. Dan zit ik straks op 160 of 170 kaartjes.
Als ik geen nieuwe meer krijg of als ik ieder land en iedere stad heb.quote:
Onduidelijk maar niet grammaticaal foutquote:Op maandag 7 maart 2016 13:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet echt hij heeft het erg onduidelijk geschreven
dacht ook dat hij in engeland zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |