beetje makkelijk punten scoren zoquote:Op maandag 7 maart 2016 13:32 schreef Amarantha het volgende:
Mijn favoriete Nederlander in Bulgarije.
Ken er verder ook geen 1. Maar dat zijn details.
quote:Op maandag 7 maart 2016 13:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beetje makkelijk punten scoren zo
Ik ben niet mee naar Engeland hequote:
Zal er eentje naar je sturen. Toch gratis ansichtkaartjes hierquote:
Ik praat ook niet met Van Persie maar het is wel me favoriete Nederlander in Turkije.quote:
Oh dat zou wel tof van je zijnquote:Op maandag 7 maart 2016 13:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Zal er eentje naar je sturen. Toch gratis ansichtkaartjes hier
Ik weet niet wat je wensen zijn. En ik weet niet wat je goedkoop vindt. Maar het is in Europa lastig om goedkopere lokaties te vinden, dat staat vast.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:34 schreef Elan het volgende:
Dven is Bulgarije nou echt goedkoop als vakantiebestemming? En welke regio/periode zou je dan aanraden.
En nee geen SB
niet echt hij heeft het erg onduidelijk geschrevenquote:Op maandag 7 maart 2016 13:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja, nu lees ik het goed.. SorryMijn fout dit keer.
Dat ansichtkaartjesgelul was ook gewoon een excuus om je adres te scoren. Dus stuur maar, jaquote:Op maandag 7 maart 2016 13:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat zou wel tof van je zijnZal ik je mijn adres even sturen? Die heb je niet denk ik.
Oh haha ligt het niet helemaal aan mij. Las echt: Ik zit in Engeland met een fuckbuddy.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet echt hij heeft het erg onduidelijk geschreven
dacht ook dat hij in engeland zat
Hahaquote:Op maandag 7 maart 2016 13:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat ansichtkaartjesgelul was ook gewoon een excuus om je adres te scoren. Dus stuur maar, ja
ja ik ook hoorquote:Op maandag 7 maart 2016 13:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh haha ligt het niet helemaal aan mij. Las echt: Ik zit in Engeland met een fuckbuddy.
![]()
![]()
Echte playboy die Mikeyquote:Op maandag 7 maart 2016 13:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh haha ligt het niet helemaal aan mij. Las echt: Ik zit in Engeland met een fuckbuddy.
![]()
![]()
Wanneer stop je?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]Yeah. Dan zit ik straks op 160 of 170 kaartjes.
Als ik geen nieuwe meer krijg of als ik ieder land en iedere stad heb.quote:
Onduidelijk maar niet grammaticaal foutquote:Op maandag 7 maart 2016 13:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet echt hij heeft het erg onduidelijk geschreven
dacht ook dat hij in engeland zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |