quote:Op maandag 7 maart 2016 13:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Onbegrepen ''zijn tijd ver vooruit''.
Alleen werd hij niet uitgelachen om zijn wijsheden zo als Da Vinci eerst.
Zo begon het ook met de buurvrouw.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:45 schreef wietparkiet het volgende:
We could waste the night with an old film
Smoke a little weed on the couch in the back room
quote:Op maandag 7 maart 2016 13:46 schreef Elan het volgende:
Mikey je bent echt een fucking erge narcist man
ben gelukkig singlequote:Op maandag 7 maart 2016 13:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo begon het ook met de buurvrouw.
oh en drie relaties in het verleden.
Ik haal ook altijd een local biertje mee voor Johannes. Volgens mij bewaart hij de flessen zelfs.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:46 schreef Amarantha het volgende:
Maar waardeer het wel enorm hoor. Vind het ook super lief dat zoveel FOK!kers (en een paar niet FOK!kers) aan mij denken op vakantie als ze kaartjes zien
lekker in het zuidoosten gaan zitten dan. bij Kiten, Lozenets, Primorsko etc.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Aardig weer natuur veel groen meren/zee en redelijk veilig.
Om de zoveel tijd produceert moeder aarde in elke soort op aarde een uniek individu die de link is naar de nieuwe evolutie van de soort.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Oke uitgelachen.
Waarom vind je jezelf voor deze tijd ver voorut?
Heb jij dat boek van Isa Hoes over Antonie Kamerling gelezen?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:46 schreef Elan het volgende:
Mikey je bent echt een fucking erge narcist man
Ah dus je vind jezelf een soort übermensch.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Om de zoveel tijd produceert moeder aarde in elke soort op aarde een uniek individu die de link is naar de nieuwe evolutie van de soort.
gewoon opetenquote:Op maandag 7 maart 2016 13:50 schreef Amarantha het volgende:
Damn mijn noodles zijn nog steeds te warm
Ziet er goed uit.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:47 schreef Dven het volgende:
[..]
lekker in het zuidoosten gaan zitten dan. bij Kiten, Lozenets, Primorsko etc.
Ga zelf altijd graad naar Ropotamo
[ afbeelding ]
Dat boek over Antonie is ook wel goed voor jou.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah dus je vind jezelf een soort übermensch.
Je moet Dostojevski gaan lezen. Vind je jezelf ook boven de wet staan?
Nee. Aandachtshoer dat wijf.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb jij dat boek van Isa Hoes over Antonie Kamerling gelezen?
Goed boekje.
de dokter in dr mikey komt naar boven hoorquote:Op maandag 7 maart 2016 13:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat boek over Antonie is ook wel goed voor jou.
Over zijn depressies en dat soort dingen.
Deels mee eens al is ze niet zo erg als Mevrouw Brood en Mevrouw Hazés.quote:
Ja hoor. Noord-Bulgaarse kust is waar de meeste toeristen heengaan. Zuid-Bulgaarse kust is mooier en voornamelijk bevolkt door Bulgaren.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.
Beetje betaalbaar nog?
We wilden eigenlijk weer naar de Kroatische kust, Dnoprovo alleen de prijzen zijn verdubbeld tov 4 jaar geleden
Ik ben me in buitenlandse literatuur aan het verdiepen. Hou niet zo van (auto)biografieënquote:Op maandag 7 maart 2016 13:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat boek over Antonie is ook wel goed voor jou.
Over zijn depressies en dat soort dingen.
Ik kan jou het grote nederwiet boek aanraden.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
de dokter in dr mikey komt naar boven hoor
hou niet van boekenquote:Op maandag 7 maart 2016 13:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kan jou het grote nederwiet boek aanraden.
Die heb ik ooit gewonnen op fok!
En spreken die gewoon Engels??quote:Op maandag 7 maart 2016 13:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja hoor. Noord-Bulgaarse kust is waar de meeste toeristen heengaan. Zuid-Bulgaarse kust is mooier en voornamelijk bevolkt door Bulgaren.
Zeg maar vanaf Chernomorets naar het zuiden toe. Sozopol is ook goed te doen.
Ik neem hem altijd mee op vakantie maar kom nooit verder dan een paar pagina's \quote:
neem wel gewoon graphic novel mee op vakantiequote:Op maandag 7 maart 2016 13:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik neem hem altijd mee op vakantie maar kom nooit verder dan een paar pagina's \
Wel leuk met je schoonouders op reis en dan dat boek tevoorschijn halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |