Ben noodles aan het eten. En mijn haar is bijna droogquote:Op maandag 7 maart 2016 13:39 schreef Etsu het volgende:
Ama, waarom kom je niet al hierheen? We zitten wel gezellig te FOK!ken nu...
Ik zal doorgaan tot ik dood ben of we geen vrienden meer zijn.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik geen nieuwe meer krijg of als ik ieder land en iedere stad heb.
Okequote:Op maandag 7 maart 2016 13:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben noodles aan het eten. En mijn haar is bijna droog
Stil jij nekbaard.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echte playboy die Mikey
Hij gaat nu zelfs op de internationale toer
Ik zeg toch ook niet dat het grammaticaal fout isquote:Op maandag 7 maart 2016 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Onduidelijk maar niet grammaticaal fout
Aristoteles was ook niet altijd te begrijpen.
Momenteel ben ik een boek over hem aan het lezen.
Erg interessant figuur veel raakvlakken zie ik met mezelf.
Zoals?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Onduidelijk maar niet grammaticaal fout
Aristoteles was ook niet altijd te begrijpen.
Momenteel ben ik een boek over hem aan het lezen.
Erg interessant figuur veel raakvlakken zie ik met mezelf.
Aardig weer natuur veel groen meren/zee en redelijk veilig.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je wensen zijn. En ik weet niet wat je goedkoop vindt. Maar het is in Europa lastig om goedkopere lokaties te vinden, dat staat vast.
Maakt mij niet zoveel uit, zolang ze maar niet echt heel erg op elkaar lijken. En 12 van 1 plek is misschien een beetje veel haha. Heb een keer 12 van Spitsbergen gehad, super lief hoorquote:Op maandag 7 maart 2016 13:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
cool.
wil je wel dubbele kaarten of liever niet
quote:Op maandag 7 maart 2016 13:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maakt mij niet zoveel uit, zolang ze maar niet echt heel erg op elkaar lijken. En 12 van 1 plek is misschien een beetje veel haha. Heb een keer 12 van Spitsbergen gehad, super lief hoorMaar was misschien wel iets teveel van het goede haha.
Ja zei die : Bleef maar kaartjes tegenkomen die ik leuk vond.quote:
Goede troll wel.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maakt mij niet zoveel uit, zolang ze maar niet echt heel erg op elkaar lijken. En 12 van 1 plek is misschien een beetje veel haha. Heb een keer 12 van Spitsbergen gehad, super lief hoorMaar was misschien wel iets teveel van het goede haha.
Hoezo? Die user is gewoon super lief. Neemt wel vaker kaartjes mee voor mij op vakantiequote:
Onbegrepen ''zijn tijd ver vooruit''.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |