abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160491266
quote:
6s.gif Op maandag 7 maart 2016 15:40 schreef Nielsch het volgende:

[..]

laat eens zien dan... je kan je wel van alles herinneren...
Lees de rest van mijn reactie.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_160491302
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 15:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Lees de rest van mijn reactie.
laat eens een bron zien dan...
  maandag 7 maart 2016 @ 15:45:09 #53
262 Re
Kiss & Swallow
pi_160491332
beter om gewoon groot-brabant en groot-limburg af te scheiden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_160491365
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 15:34 schreef Dven het volgende:

[..]

Splitst Vlaanderen zich af dan wordt de samenwerking met Nederland onherroepelijk groter. Dat lijkt me evident. Confederatie lijkt me de beste vorm.
Tot die tijd kunnen we al op veel manieren samenwerken, dat gebeurt nu ook al. Voor sommige zaken hebben we nu eenmaal meer aan NRW en Vlaanderen dan aan de rest van Nederland omdat daar iets bestaat wat we nodig hebben wat in de rest van Nederland niet bestaat.
#NoDAPL
pi_160491370
quote:
6s.gif Op maandag 7 maart 2016 15:35 schreef Nielsch het volgende:

[..]

klopt, maar dan mag ik nog wel heel erg moe worden van al die mensen die álle schuld aan links geven zonder kritisch te kijken naar de rol van rechts. Of die users die niet verder komen dan GUTMENSCH :( POLICOR :( LINKS!!!!!111eins!!!!

Kijk, heel vaak is het wel terecht dat de onnozelen van GroenLinks en de PvdA de schuld krijgen, maar soms ligt de schuld ook gewoon bij rechts of is deze gedeeld.
Het lijkt me wel heerlijk leven zo. Net als mensen die in god geloven. Alles wat je zelf niet kunt handelen, delegeer je naar god. Zoals dood, ziekte, oorlogen, dat soort zaken.

Voor aardse zaken hebben we dan links. Ongeacht wat het probleem is, sommige mensen schuiven hoe dan ook de schuld af op links. Bus gemist? Linkse hufters. Verslapen? Dat komt door links.

Ik ben wel eens jaloers op dat soort mensen.
pi_160491434
quote:
6s.gif Op maandag 7 maart 2016 15:44 schreef Nielsch het volgende:

[..]

laat eens een bron zien dan...
Jij wordt vermoeiend, Niels.
Aangezien jij blijkbaar vandaag een beetje moeite hebt met lezen speciaal voor jou het betreffende relevante stuk apart geciteerd:
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 15:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Alvorens het zo ver is zijn we minstens 10-20 jaar verder dus het is nogal zinloos om je er nu druk over te maken wat het exacte percentage is, een feit is dat het in ieder geval al heel erg lang overwegend 40-60% is.
Als jij nu gewoon even mij suggestie had opgevolgd om de rest van mijn reactie te lezen dan had jij jezelf 1 reactie en mij 2 reacties bespaard.
Als jij graag met Dven je tijd en energie wil verspillen voor gemuggenzift over margeverschillen bij peilingen waarvan wij niet eens kunnen inschatten hoe goed ze zijn terwijl het nog minstesns 10-20 jaar lang duurt voordat het er toe doet, be my guest. Ik doe daar niet aan mee, ik bevestig slechts voor Dven dat ook ik mij herinner dat het ook wel eens boven de 50% is geweest.
#NoDAPL
pi_160491458
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 15:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Jij wordt vermoeiend, Niels.
Aangezien jij blijkbaar vandaag een beetje moeite hebt met lezen speciaal voor jou het betreffende relevante stuk apart geciteerd:

[..]

Als jij nu gewoon even mij suggestie had opgevolgd om de rest van mijn reactie te lezen dan had jij jezelf 1 reactie en mij 2 reacties bespaard.
Laat nou eens gewoon een bron zien waarin de Vlaamse steun voor een fusie met Nederland rond de 40-60% ligt. Is dat nou zo moeilijk? Blijkbaar wel.
pi_160491529
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 15:46 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Het lijkt me wel heerlijk leven zo. Net als mensen die in god geloven. Alles wat je zelf niet kunt handelen, delegeer je naar god. Zoals dood, ziekte, oorlogen, dat soort zaken.

Voor aardse zaken hebben we dan links. Ongeacht wat het probleem is, sommige mensen schuiven hoe dan ook de schuld af op links. Bus gemist? Linkse hufters. Verslapen? Dat komt door links.

Ik ben wel eens jaloers op dat soort mensen.
Het heeft alleen weinig met links/rechts te maken. Bij de D66, het CDA en de VVD lopen ook veel PC-mensen/gutmenschen/grachtengordeltypetjes rond. Dat is niet exclusief voorbehouden aan de PvdA en Groenlinks. Bij de SP en de PvdD (en de PVV) zie je juist weing mensen die hieronder vallen.
#NoDAPL
pi_160491538
quote:
6s.gif Op maandag 7 maart 2016 15:49 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Laat nou eens gewoon een bron zien waarin de Vlaamse steun voor een fusie met Nederland rond de 40-60% ligt. Is dat nou zo moeilijk? Blijkbaar wel.
quote:
Als jij graag met Dven je tijd en energie wil verspillen voor gemuggenzift over margeverschillen bij peilingen waarvan wij niet eens kunnen inschatten hoe goed ze zijn terwijl het nog minstesns 10-20 jaar lang duurt voordat het er toe doet, be my guest. Ik doe daar niet aan mee, ik bevestig slechts voor Dven dat ook ik mij herinner dat het ook wel eens boven de 50% is geweest.
Moet ik het nog 100 keer herhalen voor jou?
#NoDAPL
pi_160491562
quote:
14s.gif Op maandag 7 maart 2016 15:45 schreef Re het volgende:
beter om gewoon groot-brabant en groot-limburg af te scheiden
Samen met Zeeland en NRW zou dat best een sterke staat worden. En ach, het gas in Groningen is toch bijna op. :)
We kunnen prima onze eigen sterke havens regelen.
#NoDAPL
pi_160491566
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 15:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het heeft alleen weinig met links/rechts te maken. Bij de D66, het CDA en de VVD lopen ook veel PC-mensen/gutmenschen/grachtengordeltypetjes rond. Dat is niet exclusief voorbehouden aan de PvdA en Groenlinks. Bij de SP en de PvdD (en de PVV) zie je juist weing mensen die hieronder vallen.
Mensen die in termen als gutmenschen, tokkies etc. denken neem ik al niet serieus.
pi_160491567
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 15:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

[..]

Moet ik het nog 100 keer herhalen voor jou?
ja, ik hoor graag nog eens dat je je allerlei percentages kan herinneren die positief zijn voor jouw standpunt maar dat je die nergens kan laten zien..
pi_160491629
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 15:54 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Mensen die in termen als gutmenschen, tokkies etc. denken neem ik al niet serieus.
Het is dan ook niet een categorie mensen maar het verwijst naar bepaalde eigenschappen die mensen hebben en bepaalde manieren waarop mensen zich gedragen naar buiten toe.
#NoDAPL
pi_160491641
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 15:12 schreef Toefjes het volgende:

[..]

http://www.crimesite.nl/gehackte-haven-cokesmokkel-2-0-1/

Ik vond dit wel interessant. Omroep Brabant had ook een aardige docu:

Wel wat gedateerd, 3 jaar oud alweer, maar het lijkt me sterk dat Antwerpen een giga inhaalslag heeft gemaakt. Op 06:40 : Zo bestaat het team wat zich met drugs opsporing bezig houdt uit 5 (!) man :D Handig in vakantietijd, of tijdens een griepgolf.
Informatief, maar het laat niet zien dat het daar zoveel erger is dan hier.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_160491646
quote:
6s.gif Op maandag 7 maart 2016 15:54 schreef Nielsch het volgende:

[..]

ja, ik hoor graag nog eens dat je je allerlei percentages kan herinneren die positief zijn voor jouw standpunt maar dat je die nergens kan laten zien..
quote:
#NoDAPL
  maandag 7 maart 2016 @ 15:59:06 #66
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_160491686
quote:
6s.gif Op maandag 7 maart 2016 15:27 schreef Nielsch het volgende:

[..]

ah jaa, de schuld van links :')

want al die rechtse Nederlandse en Belgische kabinetten hebben altijd keihard gestreden voor hereniging :D
Welke rechtse kabinetten? Die hebben we nog niet gehad.
pi_160491722
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 15:57 schreef ExTec het volgende:

[..]

Informatief, maar het laat niet zien dat het daar zoveel erger is dan hier.
Bovendien is het nu niet bepaald een ramp dat er wat drugs wordt gesmokkeld. Ik weet niet of dat jullie het hebben meegekregen maar we hebben juist grote milieuproblemen gekregen (afvalstoffen drugssynthese dumpen in het grond, in het grondwater en zelfs in mest) doordat de politie het wat te actief ging bestrijden. Het is prima als je eens wat criminele netwerken oprolt waar die mensen bij betrokken zijn maar die eenzijdige focus op drugsbestrijding is nergens goed voor, het zorgt alleen maar voor nog meer ellende. Dat de USA dat graag wil moeten zij weten maar dat is ons probleem niet.
#NoDAPL
pi_160491738
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 15:59 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Welke rechtse kabinetten? Die hebben we nog niet gehad.
CDA en VVD, VVD en PVV, D66 en VVD, D66 en CDA.
Dat zijn allemaal rechtse partijen.
#NoDAPL
  maandag 7 maart 2016 @ 16:01:15 #69
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_160491747
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 15:34 schreef KoosVogels het volgende:
Ah ja, volgens Dr. Kloothommel is de Belgische Opstand dus aangejaagd door 'linkse hufters' die meer banen wilden creëeren voor ambtenaren.

Juist.
Nee, dat schreef ik niet. Wel dat linkse hufters deze zotte situatie in stand houden.
  maandag 7 maart 2016 @ 16:02:08 #70
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_160491779
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 16:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik zie daar slechts één rechtse partij bij, die korte tijd een gedoogrol heeft vervuld, niet meer dan dat.
pi_160491821
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 16:01 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Nee, dat schreef ik niet. Wel dat linkse hufters deze zotte situatie in stand houden.
Ah, oke. En dat doen zij dus om de werkgelegenheid voor ambtenaren te waarborgen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_160491823
quote:

[..]

Dit rechtse partijen noemen. :')
  maandag 7 maart 2016 @ 16:03:41 #73
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_160491828
quote:

[..]

CDA en D66 zijn linkse partijen - daar hoeven we het verder niet meer over te hebben.

VVD was heel vroeger misschien nog gematigd rechts te noemen, maar zijn nu al weer sinds vele jaren gewoon een linkse middenpartij geworden.
pi_160491843
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 16:03 schreef berko13 het volgende:

[..]

Dit rechtse partijen noemen. :')
Het is niet omdat jij extreemrechts bent dat dit daarom niet rechts is. ;)
#NoDAPL
  maandag 7 maart 2016 @ 16:04:40 #75
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_160491854
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 16:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ah, oke. En dat doen zij dus om de werkgelegenheid voor ambtenaren te waarborgen?
Nee, niet voor ambtenaren in het algemeen, maar uitsluitend voor zichzelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')