https://nl.wikipedia.org/wiki/Links_(politiek)quote:Op maandag 7 maart 2016 14:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heb je ook voorbeelden van artikelen waar de linkse medemens er lustig op los propageert?
owwwkee...quote:Op maandag 7 maart 2016 14:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Links_(politiek)
Mensen met andere ideeën hebben gelijk ziektes. Wat een walgelijke tr-waardige posts fabriceer jij toch. Jammer dat er met deze groep mensen matig tot niet te communiceren valt.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]![]()
![]()
hoe komt jouw niveau zo laag? is het een ziekte ofzo?
[..]
Dit is natuurlijk een fenomeen dat je aan beide kanten van het politieke spectrum ziet gebeuren. Zowel rechtse als linkse politici en belangenorganisaties editten er vrolijk op los. Maar goed, het is natuurlijk weer een links complot![]()
quote:Op maandag 7 maart 2016 14:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het was maar een vraag he. leg dan maar eens uit waar het wel aan ligt...quote:Op maandag 7 maart 2016 14:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mensen met andere ideeën hebben gelijk ziektes. Wat een walgelijke tr-waardige posts fabriceer jij toch. Jammer dat er met deze groep mensen matig tot niet te communiceren valt.
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffquote:Op maandag 7 maart 2016 14:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, nee dat is inderdaad een vraag. "Ben je ziek ofzo?" vraag ik zelf ook altijd aan mensen zo out of the blue..quote:Op maandag 7 maart 2016 14:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
het was maar een vraag he. leg dan maar eens uit waar het wel aan ligt...
quote:Op maandag 7 maart 2016 14:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, nee dat is inderdaad een vraag. "Ben je ziek ofzo?" vraag ik zelf ook altijd aan mensen zo out of the blue..
Ik denk dat wij wel klaar zijn, als jij je al in de ontwikkelfase van een gesprek bezig dient te houden met dit soort zaken zijn we wel uitgesproken. Jammer dat je mijn blik van de linkse mens weet te bevestigen.
Wat stel jij je verschrikkelijk aan zeg. Gutmensch, policor, links... En dat allemaal omdat er wat artikelen over vrouwen bij zijn gekomen. Waar een mens zich al niet druk om kan maken.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, nee dat is inderdaad een vraag. "Ben je ziek ofzo?" vraag ik zelf ook altijd aan mensen zo out of the blue..
Ik denk dat wij wel klaar zijn, als jij je al in de ontwikkelfase van een gesprek bezig dient te houden met dit soort zaken zijn we wel uitgesproken. Jammer dat je mijn blik van de linkse mens weet te bevestigen.
Ging je nog voorbeelden geven van linkse wikipedia-artikelen?quote:Op maandag 7 maart 2016 14:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Haha nee joh dat soort personen kunnen nooit inhoudelijk reageren. Die schreeuwen alleen maar LINKSquote:Op maandag 7 maart 2016 15:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ging je nog voorbeelden geven van linkse wikipedia-artikelen?
Nee, want die kan hij alleen geven door erheen te link(s)en en dat is al een vorm van indoctrinatie door de policor.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, ik houd dus niet zo van links.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 maart 2016 15:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, ik houd dus niet zo van links.
Dat was echt nog niemand opgevallenquote:Op maandag 7 maart 2016 15:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat gevoel is wederzijds.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oh, dit is dus je serieuze bericht?quote:Op maandag 7 maart 2016 08:42 schreef SpecialK het volgende:
Maar even serieus. Wikipedia is natuurlijk als de dood voor de mob justice van die schuimbekkende toetsenbordfemnisten. Dit is een perfecte manier om die afpersers net niks toe te werpen maar er nog wel glimmend uit te komen. Slim van de mensen bij wiki.
Voel je je getriggered, lieve jongen?quote:Op maandag 7 maart 2016 15:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Oh, dit is dus je serieuze bericht?
Nee, maar dat 'even seriues' was echt heel weinig anders dan het eerste bericht.quote:Op maandag 7 maart 2016 16:00 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Voel je je getriggered, lieve jongen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |