SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 april nominatie internet
19 april nominatie bewoners
20 april entree 2 aspirant bewoners
24 april exit 1 aspirant bewoner
25 april exit 1 bewonerBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
cees drinkt zondaggeen koffie ?quote:Op zondag 6 maart 2016 19:41 schreef rowan634 het volgende:
Cemal: ''Wil jij even een lekker bakkie koffie voor me zetten, Cees?''
Cees: ''Nee, want het is zondag!''
Hahaha wat een lul! Cemal doet nu toch wat Cees m aanraaddequote:Op zondag 6 maart 2016 19:41 schreef rowan634 het volgende:
Cemal: ''Wil jij even een lekker bakkie koffie voor me zetten, Cees?''
Cees: ''Nee, want het is zondag!''
Ook al een Do freakquote:
Echt he wordt schijtziek van die Do TTsquote:
cees kent geen genadequote:Op zondag 6 maart 2016 19:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Hahaha wat een lul! Cemal doet nu toch wat Cees m aanraadde
Mag inderdaad weleens een eind aan gemaakt worden.quote:
En wat doet hij zelf om mee te helpen met de verbouwing?quote:Op zondag 6 maart 2016 19:42 schreef Ebinas het volgende:
Cees: Maar willen jullie koffie, want zondag kennen we hier niet.
Gadver Cees, l*l die je bent
Eens ....quote:Op zondag 6 maart 2016 19:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mag inderdaad weleens een eind aan gemaakt worden.
+120quote:Op zondag 6 maart 2016 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he wordt schijtziek van die Do TTs
Die was toen ON topic en jij wisselt je TT's ook af.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:44 schreef rowan634 het volgende:
die Do TT van mij hiervoor was echt niet expres hoor.
Hij manager geweest hequote:Op zondag 6 maart 2016 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En wat doet hij zelf om mee te helpen met de verbouwing?
Wie denkt hij wel niet wie hij is om Cemal aan te sturen
quote:Op zondag 6 maart 2016 19:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die was toen ON topic en jij wisselt je TT's ook af.
Tuurlijk...quote:Op zondag 6 maart 2016 19:44 schreef rowan634 het volgende:
die Do TT van mij hiervoor was echt niet expres hoor.
ik nietquote:Op zondag 6 maart 2016 19:45 schreef Ebinas het volgende:
Graag de TT discussie niet hier voortzetten.
quote:Op zondag 6 maart 2016 19:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tuurlijk...
Geef maar toe, je bent een sopper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe shit ouwe
Do TT's rule big timequote:Op zondag 6 maart 2016 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he wordt schijtziek van die Do TTs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht % gewijzigd door Ebinas op 06-03-2016 19:50:20 ]To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
bespeur een slakkenspoorquote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 19:48 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Die smeerpijp zouden ze echt een keukenverbod moeten geven. Niet te geloven dat hij daar met eten bezig mag zijn![]()
Klikken op eigen risico..wat vreselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
serieus man, je weet toch dat je in beeld bent
TEAM TAFEL
Die smeerpijp zouden ze echt een keukenverbod moeten geven. Niet te geloven dat hij daar met eten bezig mag zijn![]()
Klikken op eigen risico..gedverdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het een prima timing. In de zomer is er voor ons streamertjes geen lol aanquote:Op zondag 6 maart 2016 19:48 schreef mario390 het volgende:
in Winter ombouwen is en svijndome idee, waar gaan ze zich wassen bij de koeien? omg
ik ben geen do freak en heb ook niks tegen doquote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 19:45 schreef Ebinas het volgende:
Graag de TT discussie niet hier voortzetten.
Klikken op eigen risico..Hij is toch niet in de keuken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En misschien is-ie wel gek op neusvruchtjes.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Neusvruchtjes ook echt hequote:Op zondag 6 maart 2016 19:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij is toch niet in de keuken?
En misschien is-ie wel gek op neusvruchtjes.
quote:Op zondag 6 maart 2016 19:53 schreef Poezewoes het volgende:
Cees is zo zuinig, dat hij ook zijn eigen snot opeet, misschien eet hij zijn remsporen ook zelf op!
En jij denkt dat Cees poept? Dat zou pure verspilling zijnquote:Op zondag 6 maart 2016 19:53 schreef Poezewoes het volgende:
Cees is zo zuinig, dat hij ook zijn eigen snot opeet, misschien eet hij zijn remsporen ook zelf op!
Daar kan jij wel eens gelijk in hebben.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:55 schreef tonja het volgende:
[..]
En jij denkt dat Cees poept? Dat zou pure verspilling zijn
finance he finance.. hypocriete ventquote:Op zondag 6 maart 2016 20:00 schreef rowan634 het volgende:
verwende bejaarden van tegenwoordig hangen ook maar wat achter de pc
[ afbeelding ]
e.t phone homequote:Op zondag 6 maart 2016 20:00 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]
hahaquote:Op zondag 6 maart 2016 20:00 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]
ivan vroeg niemand dat was Ceessiequote:Op zondag 6 maart 2016 20:02 schreef flatflower het volgende:
Volgens mij hadden ze afgesproken morgen aan de sloop van de douches te beginnen. Dat Ivan weer de kolder in zijn kop krijgt wil nog niet zeggen dat iedereen maar weer in het gareel moet springen om te helpen.
Gevolgd door een SLquote:Op zondag 6 maart 2016 20:04 schreef Ebinas het volgende:
'buiten douchen is prima' volgens Do, 'buiten hangen geen camera's'
quote:Op zondag 6 maart 2016 19:33 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij heeft Camal puntjes van Bas afgesnoept
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 maart 2016 20:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Do vindt buiten douchen prima 'want daar hangen geen camera's'.
quote:Op zondag 6 maart 2016 20:03 schreef sjampoeh het volgende:
do wil buiten douchen, hangen geen camera's ..
quote:Op zondag 6 maart 2016 20:04 schreef Ebinas het volgende:
In de binnendouche wel?quote:Op zondag 6 maart 2016 20:04 schreef Ebinas het volgende:
dat klopt nietquote:Op zondag 6 maart 2016 20:04 schreef Ebinas het volgende:
Is weer het gebruikelijke domme gel*lquote:
Ja maar als je er alleen een douche neemt, met de nadruk op alleen, dan komt het niet onstream, de regie kan je wel zien.quote:
Hij heeft ook niemand gevraagd om te helpen, is zelf gewoon begonnen. Ze hangen anders toch maar de hele dag een beetje rond. En hoe eerder de boel gesloopt, hoe eerder ze toch aan de badkamer kunnen beginnen. Maar ja, de rest voelt zich natuurlijk weer niet geroepen om te helpen, ze kunnen eens moe worden....quote:Op zondag 6 maart 2016 20:02 schreef flatflower het volgende:
Volgens mij hadden ze afgesproken morgen aan de sloop van de douches te beginnen. Dat Ivan weer de kolder in zijn kop krijgt wil nog niet zeggen dat iedereen maar weer in het gareel moet springen om te helpen.
wil je erover pratenquote:Op zondag 6 maart 2016 20:06 schreef sjampoeh het volgende:
Ik wil je zoooooooo niet dat je me zo meemaakt ..
ik ben zoooooooo niet gezellig
Okay, nou gelukkig maar dan dat buiten geen camera's hangenquote:Op zondag 6 maart 2016 20:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja maar als je er alleen een douche neemt, met de nadruk op alleen, dan komt het niet onstream, de regie kan je wel zien.
Ow, wat een ergernis dat mens op zulke momenten.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:06 schreef sjampoeh het volgende:
Ik wil je zoooooooo niet dat je me zo meemaakt ..
ik ben zoooooooo niet gezellig
quote:
Oh nog steeds, ik had een paar dagen geleden al het idee dat dat een nieuw speerpunt van Doos was/isquote:
Geleefd als een kogelquote:Op zondag 6 maart 2016 20:03 schreef kkka3 het volgende:
[..]
haha
Bennie gedraagt zich idd als een bejaarde, maar hij heeft natuurlijk een tijd (geen idee hoelang) vol gas (af)/(uit)geleefd. Poe hee
sorry mag niet lachen maar...quote:Op zondag 6 maart 2016 20:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja graag.. ik ben haar zoooooooooooooooo zat
Hij heeft een plankje bij zijn bed bevestigd vandaag.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:09 schreef rowan634 het volgende:
bronno: ''jij bent geen bouwer, maar je doet gewoon. net als ik. en de rest?''
ivan: ''bas bouwt ook als ie zin heeft''
bronno: ''net als ons dus''man je hebt nog helemaal niks laten zien
Kippen in de caravanquote:Op zondag 6 maart 2016 20:09 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Wat zegt Bronno? Dat de kas leeg gaat en dan Bas dan zelf maar iets moet maken voor de beesten?
Oooh ja. Ik sla de douchescenes idd vrijwillig over, sinds Ivan en Fles sowiesoquote:Op zondag 6 maart 2016 20:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]![]()
Billy nooit Ruud zien kopkluiven?
wauwquote:Op zondag 6 maart 2016 20:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij heeft een plankje bij zijn bed bevestigd vandaag.
Geiten in de Crotwoodquote:
Ho ho! Hij heeft net een paar schroeven uit een paar balkjes gehaald hèquote:Op zondag 6 maart 2016 20:09 schreef rowan634 het volgende:
bronno: ''jij bent geen bouwer, maar je doet gewoon. net als ik. en de rest?''
ivan: ''bas bouwt ook als ie zin heeft''
bronno: ''net als ons dus''man je hebt nog helemaal niks laten zien
en dat bepaalt hij?quote:Op zondag 6 maart 2016 20:09 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Wat zegt Bronno? Dat de kas leeg gaat en dan Bas dan zelf maar iets moet maken voor de beesten?
Zijn nog wel gifjes van, mocht je belangstelling hebben...quote:Op zondag 6 maart 2016 20:10 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Oooh ja. Ik sla de douchescenes idd vrijwillig over, sinds Ivan en Fles sowieso
die waren dan weer niet in beeldquote:Op zondag 6 maart 2016 20:10 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Oooh ja. Ik sla de douchescenes idd vrijwillig over, sinds Ivan en Fles sowieso
ga mijn mening wat hem betreft herzienquote:Op zondag 6 maart 2016 20:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Dubbele agenda, Bronno heeft gewoon zin in eendenborst, geitenvlees saté en kippedijen
quote:Op zondag 6 maart 2016 20:13 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ga mijn mening wat hem betreft herzien
quote:Op zondag 6 maart 2016 20:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
sorry mag niet lachen maar...![]()
we zijn nog lang niet verlost van Do...ze is wél spraakmakend blijkbaar.
Hoewel...we zijn ook niet verlost van Ben of Rob, en die zijn nou niet bepaald spraakmakend...lastig lastig
Oh hahaha, echt ja:D Ik had (hebquote:
Lief van je, ik denk er nog ff overquote:Op zondag 6 maart 2016 20:11 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zijn nog wel gifjes van, mocht je belangstelling hebben...![]()
Ja, omdat Cemal 'baas' ipv 'werkgever' zeiquote:Op zondag 6 maart 2016 20:15 schreef Raskolnikow het volgende:
Bronno tegen Cemal: "Je bent een hond!" (38x)
Yepquote:Op zondag 6 maart 2016 20:16 schreef mootie het volgende:
Dumb and dumber liggen al uren in de wellness?
Bonzo ook niet. En ook niet bij de uiterlijken. En ook niet bij de ledematen.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, omdat Cemal 'baas' ipv 'werkgever' zei
Brullo stond ook niet vooraan toen ze de hersenen uitdeelden hoor
Ehhh Brullo is Bonzo toch?quote:Op zondag 6 maart 2016 20:17 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Bonzo ook niet. En ook niet bij de uiterlijken. En ook niet bij de ledematen.
Ooooh ik ben erg. Ik ben ook klaar met die domme vent. Is snel gegaan
nou...spannend zo'n douche gordijn....Utopia ten topquote:
Potverdomme joh, dat hoor je toch nooitquote:Op zondag 6 maart 2016 20:18 schreef Cir het volgende:
![]()
en toen ging zn vriend deud
en dat huis was 35.000 meer waard
ja..echt waar lieve mensons
ik kan die vent niet meer horenquote:Op zondag 6 maart 2016 20:18 schreef Cir het volgende:
![]()
en toen ging zn vriend deud
en dat huis was 35.000 meer waard
ja..echt waar lieve mensons
Sorry, ik lees te snel (niet). Sjemig, ik ga ff chillen. Ben hyperquote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 20:19 schreef Prisha het volgende:
Do heeft grote gaten in d'r broek..hele grote gaten
moet je een kijken wat een joekels!quote:
Hè gadverdamme Cir, ik zit hier aan een geitenkaasjequote:Op zondag 6 maart 2016 20:23 schreef Cir het volgende:
[..]
als diebe t zo fis is
als dat broekje oogt
ruik hier bijna de kops kaas en pislucht
sorry etenquote:Op zondag 6 maart 2016 20:24 schreef tonja het volgende:
[..]
Hè gadverdamme Cir, ik zit hier aan een geitenkaasje
Die schattige puppy blik. Toegegeven hij is niet een van de briljantste, maar hij is wel lief.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:26 schreef mario390 het volgende:
ja Camel zo kijk je dann als je geen Ahnung heeft van niks![]()
Je hebt gelijk. Gelukkig hebben we geen geurstreamsquote:Op zondag 6 maart 2016 20:28 schreef Cir het volgende:
[..]
sorry eten
en , drinken ,
+streamen gaat niet samen
Cees zn holletje krabbeh..
neus pulkie
om weer ff wat te noemen
Té laat je pilletje ingenomen Cirquote:Op zondag 6 maart 2016 20:29 schreef Cir het volgende:
ghe gheg he ghe ghe ghe ghe
HAH AHAHAAAAh ha
hihihihihihi
Ho hoho
Ja goed hèquote:Op zondag 6 maart 2016 20:30 schreef AnneLo het volgende:
Dat gezicht van Ivan als Bronno praat, die kan hem echt niet meer horen (net zoals de meesten van ons)......
Ik krijg beeldquote:Op zondag 6 maart 2016 20:32 schreef tonja het volgende:
[..]
Nog 2 weken Bronno en er liggen 14 inwoners in foetushouding op de grond te jammeren
wahaaaaa...krijgt Bronno in zijn eentje voor elkaar wat niemand, inclusief schuimpjes, al die tijd heeft gekund: Utopianen eindelijk K.O.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:32 schreef tonja het volgende:
[..]
Nog 2 weken Bronno en er liggen 14 inwoners in foetushouding op de grond te jammeren
quote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 20:24 schreef tonja het volgende:
[..]
Hè gadverdamme Cir, ik zit hier aan een geitenkaasje
ach ze kan hem vanavond zo even schoonlikken, bespaart weer een douche beurt, en vice versaquote:Op zondag 6 maart 2016 20:23 schreef Cir het volgende:
[..]
als die pielt zo fis is
als dat broekje oogt
ruik hier bijna de kop kaas en pislucht
meid laat het losquote:Op zondag 6 maart 2016 20:33 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
![]()
kan er niet meer tegen die
1 Been heeft ut verpest
ghggeeeeghehegheee ghe ghee
ei want slap his face wit shit
hij mot weg,.
plies Febo...plies plies
ze doet dr best maarquote:Op zondag 6 maart 2016 20:35 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ach ze kan hem vanavond zo even schoonlikken, bespaart weer een douche beurt, en vice versa
Let it goquote:Op zondag 6 maart 2016 20:33 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
![]()
1 Been heeft ut verpest
hij mot weg,.
plies Febo...plies plies
Ja echt hè als ik die eenbenige gek hoor ga ik met 'n hamertje op m'n hoofd slaan enquote:Op zondag 6 maart 2016 20:33 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
![]()
1 Been heeft ut verpest
hij mot weg,.
plies Febo...plies plies
Ik heb eerlijk gezegd nauwelijks meer gekeken, heb alleen gezien toen hij binnenkwam en die academie van vrijdag...is het écht zo erg?quote:Op zondag 6 maart 2016 20:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja echt hè als ik die eenbenige gek hoor ga ik met 'n hamertje op m'n hoofd slaan en
schuimbekken.......... moet niet gekker worden
Ok Rowenaquote:Op zondag 6 maart 2016 20:35 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ach ze kan hem vanavond zo even schoonlikken, bespaart weer een douche beurt, en vice versa
haha,jullie hebben gewoon een utopia-burn outquote:Op zondag 6 maart 2016 20:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja echt hè als ik die eenbenige gek hoor ga ik met 'n hamertje op m'n hoofd slaan en
schuimbekken.......... moet niet gekker worden
ik bedoelde do en basquote:
Als die 'smorgens wakker wordt begint hij met praten en stopt pas als z'n rechterbeen in bedquote:Op zondag 6 maart 2016 20:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd nauwelijks meer gekeken, heb alleen gezien toen hij binnenkwam en die academie van vrijdag...is het écht zo erg?
quote:Op zondag 6 maart 2016 20:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oeh die heeft 'n scheet gelaten, te zien aan zn toet
quote:Op zondag 6 maart 2016 20:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd nauwelijks meer gekeken, heb alleen gezien toen hij binnenkwam en die academie van vrijdag...is het écht zo erg?
jaaaa LOLquote:Op zondag 6 maart 2016 20:38 schreef lonneberga het volgende:
[..]
haha,jullie hebben gewoon een utopia-burn out
owj...zo erg dus....quote:Op zondag 6 maart 2016 20:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als die 'smorgens wakker wordt begint hij met praten en stopt pas als z'n rechterbeen in bed
ligt
Z'n rechterquote:Op zondag 6 maart 2016 20:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
owj...zo erg dus....
eh...welke been miste hij ook al weer
En dat werkt?quote:Op zondag 6 maart 2016 20:40 schreef Cir het volgende:
[..]
zn Tandjes vallen uit
OT :kippies gaan naar binnen
Ram lokt ze met een lied
wow...zo erg dus. Ik moet bekennen dat ik goede hoop had toen ie binnenkwamquote:Op zondag 6 maart 2016 20:39 schreef AnneLo het volgende:
[..]Hij praat werkelijk de hele dag door, ellenlange verhalen....
Ze blijft zichzelf maar tegen sprekenquote:Op zondag 6 maart 2016 20:41 schreef VitaSackville het volgende:
O gelukkig, Do heeft watervrees
Komt goed uit zonder badkamer vanaf morgen!
Ze wilt haar angsten overwinnen. Knap toch?quote:Op zondag 6 maart 2016 20:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze blijft zichzelf maar tegen sprekenZe wil 'n duikbrevet maar is bang voor water
![]()
Wie ?quote:Op zondag 6 maart 2016 20:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze wilt haar angsten overwinnen. Knap toch?
Doosiequote:
Maar ook weer niet, ze vind het wel lekker als ze kan praten over haar tekortkomingenquote:Op zondag 6 maart 2016 20:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze wilt haar angsten overwinnen. Knap toch?
Reintje is vegetarisch, alleen eitjesquote:Op zondag 6 maart 2016 20:44 schreef Prisha het volgende:
Heeft die vos eigenlijk behalve eieren nog wat beestjes gepakt?
ze doet ze niet zeer hoorquote:Op zondag 6 maart 2016 20:44 schreef DaSteeg het volgende:
[..]
Verjagen met een bezem bedoel je...
[ afbeelding ]
Ja joh, laat eens Los:D Gaby zit er al een tijdje niet meer in en steeds duikt die foto hier opquote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 20:44 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ah, dan klopt de TT dus toch wel.
Ook weer opgelost.![]()
ik hoop van niet zegquote:Op zondag 6 maart 2016 20:44 schreef Prisha het volgende:
The devil made me do it ...quote:Op zondag 6 maart 2016 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja joh, laat eens Los:D Gaby zit er al een tijdje niet meer in en steeds duikt die foto hier op
quote:Op zondag 6 maart 2016 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja joh, laat eens Los:D Gaby zit er al een tijdje niet meer in en steeds duikt die foto hier op
quote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 20:47 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
Ik zie het zo: een beetje Gaby in t leven kan geen kwaad
er zit een cossert in dat pakquote:Op zondag 6 maart 2016 20:44 schreef Prisha het volgende:
was ie nog terug geweest of alleen die ene keer? Mooi beesie was dat welquote:
Dan heb je een trekker nodig, maar die heeft Ruud verkocht.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:48 schreef Cir het volgende:
[..]
er zit een cossert in dat pak
next goal![]()
Brullo de poort uit slepen
Ik heb hem maar 1 keer gezien.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
was ie nog terug geweest of alleen die ene keer? Mooi beesie was dat wel
quote:Op zondag 6 maart 2016 20:48 schreef lonneberga het volgende:
[..]
wel gezellig als ze even langs komt,zie Isa hier ook regelmatig
Dotteke, schrijven jullie nu steeds in de SV met Bronno mee? Wordt je daar niet gestoord van, die Bronno monologen?quote:Op zondag 6 maart 2016 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
al vaker gezien, hij heeft gewoon geen goede bril om bij lamplicht op een scherm te kijken. Hij doet pogingen om door zijn leesgedeelte te kijken en trekt daarom zo'n raar gezicht. (been there done that myselfquote:
Hij praat best wel veel voor iemand die alleen wil observeren.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dotteke, schrijven jullie nu steeds in de SV met Bronno mee? Wordt je daar niet gestoord van, die Bronno monologen?
na die ene keer niet meer gezienquote:Op zondag 6 maart 2016 20:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
was ie nog terug geweest of alleen die ene keer? Mooi beesie was dat wel
quote:
thanksquote:
Jammer ook dat er geen ijs meer ligt voor de stalquote:Op zondag 6 maart 2016 20:52 schreef AnneLo het volgende:
Ik word al moe als ik Ramona in de stallen bezig zie, zo verschrikkelijk langzaam........
quote:Op zondag 6 maart 2016 20:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jammer ook dat er geen ijs meer ligt voor de stal
Die andere stream is niet veel sneller ben ik bang....quote:Op zondag 6 maart 2016 20:52 schreef AnneLo het volgende:
Ik word al moe als ik Ramona in de stallen bezig zie, zo verschrikkelijk langzaam........
Kan morgenvroeg nog, het gaat vannacht weer vriezen.....quote:Op zondag 6 maart 2016 20:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ze sloft enorm....slof slof slof slof.....maar ze doet het wél in elk geval. Dat is tenminste iets.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:52 schreef AnneLo het volgende:
Ja, dat was toch wel grappig.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En sneeuw morgenquote:Op zondag 6 maart 2016 20:54 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Kan morgenvroeg nog, het gaat vannacht weer vriezen.....
Nieuwe show, met je sterretje op het ijs.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Had Ramona wel ff 'n show willen zien geven in Holiday on Ice
quote:Op zondag 6 maart 2016 20:56 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nieuwe show, met je sterretje op het ijs.
brr mazzel dat ze niet op dr stuitje klaptequote:Op zondag 6 maart 2016 20:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja, dat was toch wel grappig.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heb gister echt in de kreukels gelegen bij de streams, waren mooie beeldenquote:Op zondag 6 maart 2016 20:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
hou wel van sneeuwquote:
Dit had ik nog niet geziequote:Op zondag 6 maart 2016 20:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Bij Ramona was het meer "Met je kak in 'n wak"quote:Op zondag 6 maart 2016 20:56 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nieuwe show, met je sterretje op het ijs.
En dat was de 2de keer, even daarvoor lag ze al in de spagaat.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:56 schreef Cir het volgende:
[..]
brr mazzel dat ze niet op dr stuitje klapte
quote:Op zondag 6 maart 2016 20:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Joh daar heeft ze 2 airbags voor zittenquote:Op zondag 6 maart 2016 20:56 schreef Cir het volgende:
[..]
brr mazzel dat ze niet op dr stuitje klapte
Heb je hier al gekeken?quote:Op zondag 6 maart 2016 20:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb gister echt in de kreukels gelegen bij de streams, waren mooie beelden
quote:Op zondag 6 maart 2016 20:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bij Ramona was het meer "Met je kak in 'n wak"
hey verrek...ze hebben eea geslooptquote:Op zondag 6 maart 2016 20:57 schreef DaSteeg het volgende:
En wat is de rest aan het doen in die graftakkeloods?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 maart 2016 20:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bij Ramona was het meer "Met je kak in 'n wak"
misschien hebben ze het gat dichtgemaakt waar hij door is gekomenquote:
nog en keer lachenquote:Op zondag 6 maart 2016 20:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jaaaaa die was leukquote:Op zondag 6 maart 2016 20:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En dat was de 2de keer, even daarvoor lag ze al in de spagaat.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik niet, ik doe alleen schrijven als er een centraal is, een stemming of als er een nieuwe binnen komt.Of iets spectaculairs.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dotteke, schrijven jullie nu steeds in de SV met Bronno mee? Wordt je daar niet gestoord van, die Bronno monologen?
Liever door de sneeuw heen fietsen dan dat er ijs ligt.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:58 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
is leuk als je er niet door hoeft
< op de fiets weer of geen weer
ben die natte meuk wel zat nu
quote:Op zondag 6 maart 2016 20:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Heb je hier al gekeken?
UTO / Utopia Bloopers.
Je hebt het een beetje los gelaten zeg maar ...quote:Op zondag 6 maart 2016 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik niet, ik doe alleen schrijven als er een centraal is, een stemming of als er een nieuwe binnen komt.Of iets spectaculairs.
De tijd dat ik iedere dag schreef is voorbij, er gebeurt helemaal geen ene fuck,.
Ja, k omen nieuwe badkamers en toiletten, de kapsalon wordt een stukkie kleinerquote:
neuh...dat laatste gebeurt ook niet ..alleen op het droge heb ik begrepenquote:Op zondag 6 maart 2016 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik niet, ik doe alleen schrijven als er een centraal is, een stemming of als er een nieuwe binnen komt.Of iets spectaculairs.
De tijd dat ik iedere dag schreef is voorbij, er gebeurt helemaal geen ene fuck,.
Welkom in Utopia Brommo!quote:Op zondag 6 maart 2016 20:59 schreef Ranah het volgende:
bronno klaagt, per gratie mag hij een fles rivella, terwijl de cola niet aan te slepen is
vond hij vandaag zijn rivella fles leeg op het aanrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |