wow...zo erg dus. Ik moet bekennen dat ik goede hoop had toen ie binnenkwamquote:Op zondag 6 maart 2016 20:39 schreef AnneLo het volgende:
[..]Hij praat werkelijk de hele dag door, ellenlange verhalen....
Ze blijft zichzelf maar tegen sprekenquote:Op zondag 6 maart 2016 20:41 schreef VitaSackville het volgende:
O gelukkig, Do heeft watervrees
Komt goed uit zonder badkamer vanaf morgen!
Ze wilt haar angsten overwinnen. Knap toch?quote:Op zondag 6 maart 2016 20:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze blijft zichzelf maar tegen sprekenZe wil 'n duikbrevet maar is bang voor water
![]()
Wie ?quote:Op zondag 6 maart 2016 20:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze wilt haar angsten overwinnen. Knap toch?
Doosiequote:
Maar ook weer niet, ze vind het wel lekker als ze kan praten over haar tekortkomingenquote:Op zondag 6 maart 2016 20:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze wilt haar angsten overwinnen. Knap toch?
Reintje is vegetarisch, alleen eitjesquote:Op zondag 6 maart 2016 20:44 schreef Prisha het volgende:
Heeft die vos eigenlijk behalve eieren nog wat beestjes gepakt?
ze doet ze niet zeer hoorquote:Op zondag 6 maart 2016 20:44 schreef DaSteeg het volgende:
[..]
Verjagen met een bezem bedoel je...
[ afbeelding ]
Ja joh, laat eens Los:D Gaby zit er al een tijdje niet meer in en steeds duikt die foto hier opquote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 20:44 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ah, dan klopt de TT dus toch wel.
Ook weer opgelost.![]()
ik hoop van niet zegquote:Op zondag 6 maart 2016 20:44 schreef Prisha het volgende:
The devil made me do it ...quote:Op zondag 6 maart 2016 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja joh, laat eens Los:D Gaby zit er al een tijdje niet meer in en steeds duikt die foto hier op
quote:Op zondag 6 maart 2016 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja joh, laat eens Los:D Gaby zit er al een tijdje niet meer in en steeds duikt die foto hier op
quote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 20:47 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
Ik zie het zo: een beetje Gaby in t leven kan geen kwaad
er zit een cossert in dat pakquote:Op zondag 6 maart 2016 20:44 schreef Prisha het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |