Dit had ik nog niet geziequote:Op zondag 6 maart 2016 20:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja, dat was toch wel grappig.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Bij Ramona was het meer "Met je kak in 'n wak"quote:Op zondag 6 maart 2016 20:56 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nieuwe show, met je sterretje op het ijs.
En dat was de 2de keer, even daarvoor lag ze al in de spagaat.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:56 schreef Cir het volgende:
[..]
brr mazzel dat ze niet op dr stuitje klapte
quote:Op zondag 6 maart 2016 20:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Joh daar heeft ze 2 airbags voor zittenquote:Op zondag 6 maart 2016 20:56 schreef Cir het volgende:
[..]
brr mazzel dat ze niet op dr stuitje klapte
Heb je hier al gekeken?quote:Op zondag 6 maart 2016 20:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb gister echt in de kreukels gelegen bij de streams, waren mooie beelden
quote:Op zondag 6 maart 2016 20:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bij Ramona was het meer "Met je kak in 'n wak"
hey verrek...ze hebben eea geslooptquote:Op zondag 6 maart 2016 20:57 schreef DaSteeg het volgende:
En wat is de rest aan het doen in die graftakkeloods?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 maart 2016 20:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bij Ramona was het meer "Met je kak in 'n wak"
misschien hebben ze het gat dichtgemaakt waar hij door is gekomenquote:
nog en keer lachenquote:Op zondag 6 maart 2016 20:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jaaaaa die was leukquote:Op zondag 6 maart 2016 20:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En dat was de 2de keer, even daarvoor lag ze al in de spagaat.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik niet, ik doe alleen schrijven als er een centraal is, een stemming of als er een nieuwe binnen komt.Of iets spectaculairs.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dotteke, schrijven jullie nu steeds in de SV met Bronno mee? Wordt je daar niet gestoord van, die Bronno monologen?
Liever door de sneeuw heen fietsen dan dat er ijs ligt.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:58 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
is leuk als je er niet door hoeft
< op de fiets weer of geen weer
ben die natte meuk wel zat nu
quote:Op zondag 6 maart 2016 20:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Heb je hier al gekeken?
UTO / Utopia Bloopers.
Je hebt het een beetje los gelaten zeg maar ...quote:Op zondag 6 maart 2016 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik niet, ik doe alleen schrijven als er een centraal is, een stemming of als er een nieuwe binnen komt.Of iets spectaculairs.
De tijd dat ik iedere dag schreef is voorbij, er gebeurt helemaal geen ene fuck,.
Ja, k omen nieuwe badkamers en toiletten, de kapsalon wordt een stukkie kleinerquote:
neuh...dat laatste gebeurt ook niet ..alleen op het droge heb ik begrepenquote:Op zondag 6 maart 2016 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik niet, ik doe alleen schrijven als er een centraal is, een stemming of als er een nieuwe binnen komt.Of iets spectaculairs.
De tijd dat ik iedere dag schreef is voorbij, er gebeurt helemaal geen ene fuck,.
Welkom in Utopia Brommo!quote:Op zondag 6 maart 2016 20:59 schreef Ranah het volgende:
bronno klaagt, per gratie mag hij een fles rivella, terwijl de cola niet aan te slepen is
vond hij vandaag zijn rivella fles leeg op het aanrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |