was ie nog terug geweest of alleen die ene keer? Mooi beesie was dat welquote:
Dan heb je een trekker nodig, maar die heeft Ruud verkocht.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:48 schreef Cir het volgende:
[..]
er zit een cossert in dat pak
next goal![]()
Brullo de poort uit slepen
Ik heb hem maar 1 keer gezien.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
was ie nog terug geweest of alleen die ene keer? Mooi beesie was dat wel
quote:Op zondag 6 maart 2016 20:48 schreef lonneberga het volgende:
[..]
wel gezellig als ze even langs komt,zie Isa hier ook regelmatig
Dotteke, schrijven jullie nu steeds in de SV met Bronno mee? Wordt je daar niet gestoord van, die Bronno monologen?quote:Op zondag 6 maart 2016 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja joh, laat eens Los:D Gaby zit er al een tijdje niet meer in en steeds duikt die foto hier op
al vaker gezien, hij heeft gewoon geen goede bril om bij lamplicht op een scherm te kijken. Hij doet pogingen om door zijn leesgedeelte te kijken en trekt daarom zo'n raar gezicht. (been there done that myselfquote:
Hij praat best wel veel voor iemand die alleen wil observeren.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dotteke, schrijven jullie nu steeds in de SV met Bronno mee? Wordt je daar niet gestoord van, die Bronno monologen?
na die ene keer niet meer gezienquote:Op zondag 6 maart 2016 20:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
was ie nog terug geweest of alleen die ene keer? Mooi beesie was dat wel
quote:
thanksquote:
Jammer ook dat er geen ijs meer ligt voor de stalquote:Op zondag 6 maart 2016 20:52 schreef AnneLo het volgende:
Ik word al moe als ik Ramona in de stallen bezig zie, zo verschrikkelijk langzaam........
quote:Op zondag 6 maart 2016 20:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jammer ook dat er geen ijs meer ligt voor de stal
Die andere stream is niet veel sneller ben ik bang....quote:Op zondag 6 maart 2016 20:52 schreef AnneLo het volgende:
Ik word al moe als ik Ramona in de stallen bezig zie, zo verschrikkelijk langzaam........
Kan morgenvroeg nog, het gaat vannacht weer vriezen.....quote:Op zondag 6 maart 2016 20:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ze sloft enorm....slof slof slof slof.....maar ze doet het wél in elk geval. Dat is tenminste iets.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:52 schreef AnneLo het volgende:
Ja, dat was toch wel grappig.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En sneeuw morgenquote:Op zondag 6 maart 2016 20:54 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Kan morgenvroeg nog, het gaat vannacht weer vriezen.....
Nieuwe show, met je sterretje op het ijs.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Had Ramona wel ff 'n show willen zien geven in Holiday on Ice
quote:Op zondag 6 maart 2016 20:56 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nieuwe show, met je sterretje op het ijs.
brr mazzel dat ze niet op dr stuitje klaptequote:Op zondag 6 maart 2016 20:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja, dat was toch wel grappig.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heb gister echt in de kreukels gelegen bij de streams, waren mooie beeldenquote:Op zondag 6 maart 2016 20:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja, dat was toch wel grappig.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |