ah...quote:Op zondag 6 maart 2016 19:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig nog maar 295 posts voordat die confronterende TT weg is...
Ik heb in woningen gewoond waar het plafond naar beneden kwam en de kachel ontplofte dusquote:Op zondag 6 maart 2016 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even flink én snel doorposten dan maar...
geeft allemaal niet Fann, je probeert mee te denken en dat waardeer ikquote:Op zondag 6 maart 2016 19:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb in woningen gewoond waar het plafond naar beneden kwam en de kachel ontplofte dus
ik ben niet zo héél snel de weg kwijt van een gaatje in een kastdeur![]()
Maar ik snap dat ze behoorlijk baalt hoorik probeerde alleen iets te bedenken om die kastdeur
weer toonbaar te maken,
sorry
Natuurlijk bedoel je het niet lullig, weet ik ook welquote:Op zondag 6 maart 2016 19:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb in woningen gewoond waar het plafond naar beneden kwam en de kachel ontplofte dus
ik ben niet zo héél snel de weg kwijt van een gaatje in een kastdeur![]()
Maar ik snap dat ze behoorlijk baalt hoorik probeerde alleen iets te bedenken om die kastdeur
weer toonbaar te maken,
sorry
Dus het is de postbode, ik snap de frustratie heel goed hoor Sasquote:Op zondag 6 maart 2016 19:22 schreef sacha het volgende:
[..]
geeft allemaal niet Fann, je probeert mee te denken en dat waardeer ik![]()
feit is dat ik mijn huis niet kan verlaten zonder het na een autistische opwaardering van de Postbode terug te vinden![]()
hij doet zijn best op zijn manier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |