SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Twee keer per week enkel bananen en water nuttigen zou voor zo'n berg spek als braddie ook niet slecht zijn verder.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Sara leert wat langzamer, boeiend. Jij bent de laatste om daar grapjes over te maken.
ok ok maakte geen grapje maar whatever.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Sara leert wat langzamer, boeiend. Jij bent de laatste om daar grapjes over te maken.
Daar raakt hij zo emotioneel van dat hij de andere dagen 2x zoveel gaat eten.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:23 schreef zeer het volgende:
[..]
Twee keer per week enkel bananen en water nuttigen zou voor zo'n berg spek als braddie ook niet slecht zijn verder.
oh gvd, dat was wel beter geweestquote:
Nou zegquote:Op zondag 6 maart 2016 18:23 schreef zeer het volgende:
[..]
Twee keer per week enkel bananen en water nuttigen zou voor zo'n berg spek als braddie ook niet slecht zijn verder.
Misschien TR plaatsen voor een wijziging?quote:Op zondag 6 maart 2016 18:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh gvd, dat was wel beter geweest![]()
sry
die seitan is gebakken nog lekkerder trouwensquote:Op zondag 6 maart 2016 18:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar raakt hij zo emotioneel van dat hij de andere dagen 2x zoveel gaat eten.
Oh 'Raats figuur' was gewoon een een poging tot een fatsoenlijke verwijzing, oh ok.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
ok ok maakte geen grapje maar whatever.
je bent zelf net zo'n bitchboiiiquote:Op zondag 6 maart 2016 18:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nou zegBerg spek #Fylaxmodus TR GEMACHT
Jij bent sheitanquote:Op zondag 6 maart 2016 18:25 schreef zeer het volgende:
[..]
die seitan is gebakken nog lekkerder trouwens
Oké... ....quote:Op zondag 6 maart 2016 18:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik sprong op m'n bed als een pinguin en voelde m'n kont flubberen misschien moet ik ook maar 30 tot 40 km per dag lopen
ben bang dat we dan weer op zoek kunnen gaan naar een andere verlaten scquote:Op zondag 6 maart 2016 18:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien TR plaatsen voor een wijziging?
Probeer dan de jng SC, oh wachtquote:Op zondag 6 maart 2016 18:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben bang dat we dan weer op zoek kunnen gaan naar een andere verlaten sc
[CRE]quote:Op zondag 6 maart 2016 18:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
hehehequote:
was nog jong daarquote:Op zondag 6 maart 2016 18:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet toch lang en strak en slank zijn als ik 49 ben ;ppp
[..]
Die van jou is mooiste
goeie tijden, ripquote:Op zondag 6 maart 2016 18:27 schreef zeer het volgende:
[..]
met de alstars als Niet_toegestaan, spambot, anti-loper, houses, B_T
Vast les genomen bij Badtripbobquote:Op zondag 6 maart 2016 18:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Vroeger was Chris Brown best knap
Nu lijkt hij op een crackjunk
ik vind hem nog steeds best sexyquote:Op zondag 6 maart 2016 18:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Vroeger was Chris Brown best knap
Nu lijkt hij op een crackjunk
Nee Jumi.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Knapste fernandesbabe is toch echt Myrr
heb je die nog steeds klaarstaan? tijd begint wel een beetje te dringen volgens mijquote:
jazeker, heb laatst ook nog de hele discografie van Crass op m'n ipod geknaltquote:Op zondag 6 maart 2016 18:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je die nog steeds klaarstaan? tijd begint wel een beetje te dringen volgens mij
quote:Op zondag 6 maart 2016 18:29 schreef zeer het volgende:
[..]
jazeker, heb laatst ook nog de hele discografie van Crass op m'n ipod geknalt
*ruikt onder oksels*quote:Op zondag 6 maart 2016 18:30 schreef BozeHaas het volgende:
srry dp stinkende hippies mogen ook blijven
gelukkigquote:Op zondag 6 maart 2016 18:30 schreef BozeHaas het volgende:
srry dp stinkende hippies mogen ook blijven
FB SCquote:Op zondag 6 maart 2016 18:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
whehehquote:
als je trouwens nog een fijne ps4 game zoekt, heb laatst far cry 4 gekocht voor weinig, is tof spelquote:
Nog nooit, maar ook niet zo`n fan van mozzarellaquote:Op zondag 6 maart 2016 18:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Hebben jullie wel eens mozzarella bites gehad? Lekker?
#dp4nwsmodquote:Op zondag 6 maart 2016 18:32 schreef deadprez het volgende:
NWS / Moderator voor NWS gezocht
zou mooi zijn dit
Mcgrath ben jij dit.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:32 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nog nooit, maar ook niet zo`n fan van mozzarella
neh heb 4 bewust overgeslagen omdat ik het te veel op 3 vond lijken, wil primal over een tijdje wel nog gaan kopen als ie wat cheaper isquote:Op zondag 6 maart 2016 18:32 schreef zeer het volgende:
[..]
als je trouwens nog een fijne ps4 game zoekt, heb laatst far cry 4 gekocht voor weinig, is tof spel
quote:Op zondag 6 maart 2016 18:32 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
jammer dat je haar daar anders over dacht he ahahahah
Ik meld mij ook aan.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:32 schreef deadprez het volgende:
zou mooi zijn dit
wat een achterlijke achterlijk forum is dat geworden zegquote:Op zondag 6 maart 2016 18:32 schreef deadprez het volgende:
zou mooi zijn dit
zou heel nws op slot flikkerenquote:
far cry 4 was 17 euro bij game maniaquote:Op zondag 6 maart 2016 18:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
neh heb 4 bewust overgeslagen omdat ik het te veel op 3 vond lijken, wil primal over een tijdje wel nog gaan kopen als ie wat cheaper is
ja daarom dus ook die post waar ik naar linktequote:Op zondag 6 maart 2016 18:33 schreef zeer het volgende:
[..]
wat een achterlijke achterlijk forum is dat geworden zeglaatst moderator die ook poste dat er gewoon ruimte wordt geboden aan extreem rechts
Vond het na de 3 ook wel leuk geweest. Tenzij Gran Turismo 7 op de PS4 uit komt, want die spelreeks isquote:Op zondag 6 maart 2016 18:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
neh heb 4 bewust overgeslagen omdat ik het te veel op 3 vond lijken, wil primal over een tijdje wel nog gaan kopen als ie wat cheaper is
bolle wangen masterracequote:Op zondag 6 maart 2016 18:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
hij heeft nu dikke Wallen en ingevallen wangen door al dat snuiven, echt zonde
Snap die mensen niet die in de rij staan om te pijpen/kont geven om mod te wordenquote:Op zondag 6 maart 2016 18:32 schreef deadprez het volgende:
zou mooi zijn dit
Ja das wel beetje jammer, maar zouquote:Op zondag 6 maart 2016 18:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
hij heeft nu dikke Wallen en ingevallen wangen door al dat snuiven, echt zonde
quote:Op zondag 6 maart 2016 18:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja daarom dus ook die post waar ik naar linkte
maar vind het op zich wel een stuk verbeterd sinds Specularium weg is
das sws wel een goeie tochquote:Op zondag 6 maart 2016 18:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja daarom dus ook die post waar ik naar linkte
maar vind het op zich wel een stuk verbeterd sinds leandra mod is
jij snapt wel meer niet, daarom ben je ook zo'n achterlijk stuk vretenquote:Op zondag 6 maart 2016 18:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Snap die mensen niet die in de rij staan om te pijpen/kont geven om mod te worden
Leandra is daar ook nieuw, die is wel ok volgens mij.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:33 schreef zeer het volgende:
[..]
wat een achterlijke achterlijk forum is dat geworden zeglaatst moderator die ook poste dat er gewoon ruimte wordt geboden aan extreem rechts
yehquote:
trquote:
beter primalquote:Op zondag 6 maart 2016 18:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vet spel ja, twijfel nog of ik 4 moet kopen
17 euro bij de game maniaquote:Op zondag 6 maart 2016 18:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vet spel ja, twijfel nog of ik 4 moet kopen
quote:
Je zou het vast goed doen.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zouden een hoop sneuvelen op KLB
Poepie toch, ben je beetje boos? Het is ook allemaal zo oneerlijk he op het internet?quote:Op zondag 6 maart 2016 18:35 schreef zeer het volgende:
[..]
jij snapt wel meer niet, daarom ben je ook zo'n achterlijk stuk vreten
Kale kippe niet te stoppequote:Op zondag 6 maart 2016 18:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zal wel een reden hebben dan
TRUquote:Op zondag 6 maart 2016 18:36 schreef Chai het volgende:
Hoop dat dp mod wordt en dan ga ik hem para maken door de hele tijd naar dingen uit BNW te verwijzen.
plsquote:Op zondag 6 maart 2016 18:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Poepie toch, ben je beetje boos? Het is ook allemaal zo oneerlijk he op het internet?
Dan kan je beter KLB hebbenquote:
quote:
Gewoon al die rechtse mongooltjes voor een ban opdragen. Ben je er zo van af. Geef me 2 dagen en iedereen zit in heropvoedingskampen.quote:
Ik ben srs.quote:
TRUquote:Op zondag 6 maart 2016 18:38 schreef zeer het volgende:
[..]
die is wel mod geweest heh, van bnw of zo
Ja, maar nu van klb.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:38 schreef zeer het volgende:
[..]
die is wel mod geweest heh, van bnw of zo
ik lurk in beide fora regelmatig, maar meer omdat ik het mooi vind hoe alles gedebunked wordt en de believers maar krampachtig allemaal rare filmpjes gaan posten in de hoop dat er nog iemand in traptquote:Op zondag 6 maart 2016 18:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh sorry. Ken je het verhaal van brave new world wel?
Heb je hier een .gif van toevallig? Ik ben personal trainer en kan je advies geven als ik het zie gr grquote:Op zondag 6 maart 2016 18:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik sprong op m'n bed als een pinguin en voelde m'n kont flubberen misschien moet ik ook maar 30 tot 40 km per dag lopen
Of gewoon alle drogredeneringen in NWS weg gummen.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:38 schreef zeer het volgende:
[..]
Gewoon al die rechtse mongooltjes voor een ban opdragen. Ben je er zo van af. Geef me 2 dagen en iedereen zit in heropvoedingskampen.
denk t wel ja, in nws moet je reeksen van 435903490 delen gaan zitten lezen omdat het er continu erger uit de hand escaleert dan klb sc op de ergste dagenquote:
alles dat niet links isquote:Op zondag 6 maart 2016 18:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Of gewoon alle drogredeneringen in NWS weg gummen.
Jij hebt bolle wangen omdat je dik bentquote:Op zondag 6 maart 2016 18:38 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dan heb ik bij voorbaat al gewonnen, is niet eerlijk he
phark is het niet met je eensquote:Op zondag 6 maart 2016 18:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk t wel ja, in nws moet je reeksen van 435903490 delen gaan zitten lezen omdat het er continu erger uit de hand escaleert dan klb sc op de ergste dagen
Ah, de ik-pijp-om-mod-te-worden aapje komt uit de mouwquote:Op zondag 6 maart 2016 18:38 schreef zeer het volgende:
[..]
Gewoon al die rechtse mongooltjes voor een ban opdragen. Ben je er zo van af. Geef me 2 dagen en iedereen zit in heropvoedingskampen.
Deze poesquote:Op zondag 6 maart 2016 18:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jij hebt bolle wangen omdat je dik bent
Telt niet
quote:Op zondag 6 maart 2016 18:38 schreef zeer het volgende:
[..]
ja gewoon slotje op het hele forum dusquote:Op zondag 6 maart 2016 18:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Of gewoon alle drogredeneringen in NWS weg gummen.
JAWEL WANT IK BEN TOCH DIK? DUS DIE WANGEN ZIJN BOLquote:Op zondag 6 maart 2016 18:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jij hebt bolle wangen omdat je dik bent
Telt niet
Ben ik nu toch ook?quote:
hehehquote:
Pharkusquote:
eh?quote:Op zondag 6 maart 2016 18:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ah, de ik-pijp-om-mod-te-worden aapje komt uit de mouw
Ja.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 18:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
ja gewoon slotje op het hele forum dus
Jaquote:
Zou wel mooie regel zijn op zich. 'Alles moet niet overeenstemmen met het gedachtegoed van Geert.'quote:Op zondag 6 maart 2016 18:41 schreef Chai het volgende:
[..]
In NWS is alles waar Geert het niet mee eens is links.
NWS zou srs best leuk kunnen zijn met losse nieuwtjes uit verschillende kranten en zo.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:41 schreef zeer het volgende:
Ik zou er sws niet zo trots op zijn als m'n halve forum vol stond met vreemdelingenhaat en racisme maarja, zo de waard is zijn gasten.
Rustig maar met je dikke kopquote:Op zondag 6 maart 2016 18:41 schreef MrBradge het volgende:
[..]
JAWEL WANT IK BEN TOCH DIK? DUS DIE WANGEN ZIJN BOLKOM VECHTEN DAN.
quote:Op zondag 6 maart 2016 18:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
ja gewoon slotje op het hele forum dus
Is wel grappig om te zien idd. Een hoop users waarvan in POL bijvoorbeeld gewoon blijkt dat ze redelijk rechts zijn, maar omdat ze wél in staat zijn om nuances te zien en normaal te discussiëren zijn ze volgens de domrechtskliek in NWS allemaal policor slinkse gutmenschenquote:Op zondag 6 maart 2016 18:41 schreef Chai het volgende:
[..]
In NWS is alles waar Geert het niet mee eens is links.
quote:Op zondag 6 maart 2016 18:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je hier een .gif van toevallig? Ik ben personal trainer en kan je advies geven als ik het zie gr gr
Is ook gewoon zo.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is wel grappig om te zien idd. Een hoop users waarvan in POL bijvoorbeeld gewoon blijkt dat ze redelijk rechts zijn, maar omdat ze wél in staat zijn om nuances te zien en normaal te discussiëren zijn ze volgens de domrechtskliek in NWS allemaal policor slinkse gutmenschen
O ja wel hoor, maar dan zou je iets van een redactie nodig hebben. Er is wel een plek op fok waar een redactie achter zit geloof ik, weet niet of dat zo'n succes is.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:42 schreef Chai het volgende:
[..]
NWS zou srs best leuk kunnen zijn met losse nieuwtjes uit verschillende kranten en zo.
niet zo stoer hè, jij stemt gewoon groenlinksquote:
Echt hequote:Op zondag 6 maart 2016 18:45 schreef Montelly het volgende:
Hele seizoen House of Cards zo in een keer op netflix zetten doet wel wat met je weekend.
mensen die zo veel waarde hechten aan inhoudquote:Op zondag 6 maart 2016 18:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is wel grappig om te zien idd. Een hoop users waarvan in POL bijvoorbeeld gewoon blijkt dat ze redelijk rechts zijn, maar omdat ze wél in staat zijn om nuances te zien en normaal te discussiëren zijn ze volgens de domrechtskliek in NWS allemaal policor slinkse gutmenschen
twerken ziet er altijd kaolo debiel uitquote:
haha wat een loserquote:Op zondag 6 maart 2016 18:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet zo stoer hè, jij stemt gewoon groenlinks
Ik ben srs gisteravond begonnen met de eerste aflevering.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:45 schreef Montelly het volgende:
Hele seizoen House of Cards zo in een keer op netflix zetten doet wel wat met je weekend.
ik vind het soms wel sexyquote:Op zondag 6 maart 2016 18:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
twerken ziet er altijd kaolo debiel uit
dit jaquote:
Grappig hahahahahahahaihihihiohohahahhehehehehehehequote:Op zondag 6 maart 2016 18:46 schreef Crip het volgende:
[..]
je zou willen dat jij dat kon he harharharhar
nee kan ik niet.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Alsof jij kan twerken...
Snap maar video als je me echt wil overtuigen
mehquote:
Owja die website, ff checken zoquote:Op zondag 6 maart 2016 18:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit ja
ik ben tegenwoordig gewoon lid van de Republikeinse Moderne Partij
Ik ga deze beelden analyseren en zal een plan voor je maken.quote:
Sommigen proberen hun idioterie met bronnen te onderbouwenquote:Op zondag 6 maart 2016 18:45 schreef zeer het volgende:
[..]
mensen die zo veel waarde hechten aan inhoud
/sciencequote:Op zondag 6 maart 2016 18:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Sommigen proberen hun idioterie met bronnen te onderbouwenBijna standaard twijfelachtige kwaliteit en vaak interpreteren ze de conclusie van het (oorspronkelijke) onderzoek ook nog eens verkeerd.
ik stem helemaal niksquote:Op zondag 6 maart 2016 18:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet zo stoer hè, jij stemt gewoon groenlinks
Ik stem op jouquote:
wannabe tatta jijquote:Op zondag 6 maart 2016 18:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Maar ik heb sowieso niet veel met het getto
jouw volk was meer van de bewaking daarvanquote:Op zondag 6 maart 2016 18:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Maar ik heb sowieso niet veel met het getto
van de vrachtwagen gevallen zekerquote:
Kloptquote:Op zondag 6 maart 2016 18:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
jouw volk was meer van de bewaking daarvan
hehehequote:
top serie, wat een baasquote:Op zondag 6 maart 2016 18:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben srs gisteravond begonnen met de eerste aflevering.
Alsof er iemand hier zo dom is om iets van jou te kopenquote:
beide macbookquote:
Heb er wel één nodig, maar wil wel een schone.quote:
Nee niet eens, vorig jaar Mei nieuw gekocht, maar amper gebruikt. Tijdje nog gewoon gehouden omdat ik het zonde vond om een nieuwe laptop zo snel te verkopen, want misschien kon ik er nog wat mee.. Maar helaasquote:
Maakt niet uit, je bent mijn nummer 1quote:Op zondag 6 maart 2016 18:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zou vast geen goede minister-president zijn
Ik herinner me een aanschaf van een laptop die ook niet helemaal goed liepquote:Op zondag 6 maart 2016 18:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof er iemand hier zo dom is om iets van jou te kopen
Deze is een paar keer gebruikt, staat sinds een paar weken een nieuwe schone Win 10 installatie opquote:Op zondag 6 maart 2016 18:51 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb er wel één nodig, maar wil wel een schone.
Heb je weer last van gisting in je vagina?quote:Op zondag 6 maart 2016 18:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd deze binnenkomerquote:
weet niet zo goed wat ik hier mee aan moet ;s ;$quote:Op zondag 6 maart 2016 18:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je bent mijn nummer 1
Is goed Chloroquote:Op zondag 6 maart 2016 18:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat knap van jequote:Op zondag 6 maart 2016 18:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik herinner me een aanschaf van een laptop die ook niet helemaal goed liep
ik bied 11 euroquote:Op zondag 6 maart 2016 18:53 schreef Catkiller het volgende:
Braddie ik geef een tientje voor je laptop
een fientje?quote:Op zondag 6 maart 2016 18:53 schreef Catkiller het volgende:
Wohoohoooooquote:Op zondag 6 maart 2016 18:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb je weer last van gisting in je vagina?
quote:Op zondag 6 maart 2016 18:53 schreef Catkiller het volgende:
helerquote:Op zondag 6 maart 2016 18:53 schreef Catkiller het volgende:
11,50.quote:
Hey broertje, hoe is het?quote:
Ik weet van niksquote:
waar ben je allemaal in geweestquote:Op zondag 6 maart 2016 18:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Was leuk![]()
Ga nog steeds bijna over mn nek
Pff dacht dat we vrienden waren.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:54 schreef MrBradge het volgende:
[..]Daar mag je de software DVD voor hebben
vieze 1%-erquote:Op zondag 6 maart 2016 18:54 schreef HPLC het volgende:
Braddie, laat die skere mensen maar. Ik bied 35 euro
Skeerrrrrrrrrrquote:Op zondag 6 maart 2016 18:54 schreef HPLC het volgende:
Braddie, laat die skere mensen maar. Ik bied 35 euro
Poe hee harde diss hoor nou nouquote:Op zondag 6 maart 2016 18:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb je weer last van gisting in je vagina?
Zal een KLB-topic openen als de politie mij van mijn bed trekt voor die laptop.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
te duur. jij mag 'm hebben
ik hoop voor je dat ie kapot is
Hallo, doe normaal.quote:
Leugens.quote:
zal je fien dat ie net weg isquote:Op zondag 6 maart 2016 18:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je hebt nog fien tellen anders trek ik bod in
FUNNY JONGENS NEE ECHT FUCKING GRAPPIG EN SUPER HUMORISTISCH OOK JAAAAAAquote:Op zondag 6 maart 2016 18:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zal een KLB-topic openen als de politie mij van mijn bed trekt voor die laptop.
50 euroquote:Op zondag 6 maart 2016 18:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
inb4quote:Op zondag 6 maart 2016 18:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
best wel ja... dat playstation topicquote:Op zondag 6 maart 2016 18:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
FUNNY JONGENS NEE ECHT FUCKING GRAPPIG EN SUPER HUMORISTISCH OOK JAAAAAA
quote:Op zondag 6 maart 2016 18:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/We_are_the_99%25
Moet ik nou echt tot fien tellen? Misschien kan ik dat nietquote:Op zondag 6 maart 2016 18:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe gaat je slaapkamer leef, ben je nog buiten geweest vandaag?quote:
Ik kon er gelukkig zelf wel om lachenquote:Op zondag 6 maart 2016 18:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
FUNNY JONGENS NEE ECHT FUCKING GRAPPIG EN SUPER HUMORISTISCH OOK JAAAAAA
quote:Op zondag 6 maart 2016 18:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
best wel ja... dat playstation topic
Nu doe je het zelf ook, trquote:
Zo slechtquote:Op zondag 6 maart 2016 18:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zal je fien dat ie net weg is
het was wel een vermakelijk topicquote:Op zondag 6 maart 2016 18:57 schreef MrBradge het volgende:
[..]De troll poging van die vent en het daarmee verneuken van het ooit nog iets fatsoenlijk kunnen verkopen op FOK! Ja echt fantastisch
prachtig vermaakquote:Op zondag 6 maart 2016 18:57 schreef MrBradge het volgende:
[..]De troll poging van die vent en het daarmee verneuken van het ooit nog iets fatsoenlijk kunnen verkopen op FOK! Ja echt fantastisch
beejte hangend op de bank, dikke wijven pesten op een forum.quote:
Ik moet nu natuurlijk antwoorden dat ik niets heb gedaan vandaag zodat je +1 staat op social internet points xD Die komt altijd hard aan.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:56 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hoe gaat je slaapkamer leef, ben je nog buiten geweest vandaag?
Ik denk dat fien nu iets anders in de mond heeftquote:Op zondag 6 maart 2016 18:58 schreef Willoow het volgende:
Inb4 iedereen die het woord fien in de mond genomen heeft ban.
I see what you did there.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:58 schreef Willoow het volgende:
Inb4 iedereen die het woord fien in de mond genomen heeft ban.
De fokstokquote:Op zondag 6 maart 2016 18:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk dat fien nu iets anders in de mond heeft
Aaih noh ai noh. Doe je ding braquote:Op zondag 6 maart 2016 18:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
beejte hangend op de bank, dikke wijven pesten op een forum.
Bij aankopen die jij ooit gedaan hebt zit er altijd een addertje onder het gras (ik noem een auto, telefoon), dus geen wonder dat mensen niks van jou willen hebben.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:57 schreef MrBradge het volgende:
Heb je die liftmevrouw al gedaan????????????quote:Op zondag 6 maart 2016 18:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
beejte hangend op de bank, dikke wijven pesten op een forum.
Deze auto die ik nu rij niet. Telefoon? Ook niet. Laptop? Ding is nieuw, niks mee aan de hand, mocht er wat mis mee zijn heb je nog 14 maanden garantie. Wat lul je.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij aankopen die jij ooit gedaan hebt zit er altijd een addertje onder het gras (ik noem een auto, telefoon), dus geen wonder dat mensen niks van jou willen hebben.
Fien, ik wil je even erop attenderen dat mensen hier kei kinderachtig bezig zijn. Ik heb ook al tr's voor je gezet.quote:
Jij opent altijd achteraf topics over tegenvallers enz.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:00 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Deze auto die ik nu rij niet. Telefoon? Ook niet. Laptop? Ding is nieuw, niks mee aan de hand, mocht er wat mis mee zijn heb je nog 14 maanden garantie. Wat zeik je.
goed gehandeld cripquote:Op zondag 6 maart 2016 19:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Fien, ik wil je even erop attenderen dat mensen hier kei kinderachtig bezig zijn. Ik heb ook al tr's voor je gezet.
Nee hoor, elke keer als jij op een weegschaal gaat staan, dat komt pas hard aan.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik moet nu natuurlijk antwoorden dat ik niets heb gedaan vandaag zodat je +1 staat op social internet points xD Die komt altijd hard aan.
Typische Marokkaan deze.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Fien, ik wil je even erop attenderen dat mensen hier kei kinderachtig bezig zijn. Ik heb ook al tr's voor je gezet.
Zou versnipperenquote:Op zondag 6 maart 2016 19:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
dat heen en weer rijden voor die fokstok, kost dat niet veel benfiene
Wow, je slist. Doe daar eens wat aan.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
dat heen en weer rijden voor die fokstok, kost dat niet veel benfiene
quote:Op zondag 6 maart 2016 19:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Typische Marokkaan deze.
Leuk meedoen, maar als puntje bij paaltje komt gaat ze er andere mensen bijhalen en zelf zielig lopen doen.
nou poe poe xDquote:Op zondag 6 maart 2016 19:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee hoor, elke keer als jij op een weegschaal gaat staan, dat komt pas hard aan.
Niet mad worden liefje, ik doen het voor de internetkudos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |