Kale kippe niet te stoppequote:Op zondag 6 maart 2016 18:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zal wel een reden hebben dan
TRUquote:Op zondag 6 maart 2016 18:36 schreef Chai het volgende:
Hoop dat dp mod wordt en dan ga ik hem para maken door de hele tijd naar dingen uit BNW te verwijzen.
plsquote:Op zondag 6 maart 2016 18:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Poepie toch, ben je beetje boos? Het is ook allemaal zo oneerlijk he op het internet?
Dan kan je beter KLB hebbenquote:
quote:
Gewoon al die rechtse mongooltjes voor een ban opdragen. Ben je er zo van af. Geef me 2 dagen en iedereen zit in heropvoedingskampen.quote:
Ik ben srs.quote:
TRUquote:Op zondag 6 maart 2016 18:38 schreef zeer het volgende:
[..]
die is wel mod geweest heh, van bnw of zo
Ja, maar nu van klb.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:38 schreef zeer het volgende:
[..]
die is wel mod geweest heh, van bnw of zo
ik lurk in beide fora regelmatig, maar meer omdat ik het mooi vind hoe alles gedebunked wordt en de believers maar krampachtig allemaal rare filmpjes gaan posten in de hoop dat er nog iemand in traptquote:Op zondag 6 maart 2016 18:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh sorry. Ken je het verhaal van brave new world wel?
Heb je hier een .gif van toevallig? Ik ben personal trainer en kan je advies geven als ik het zie gr grquote:Op zondag 6 maart 2016 18:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik sprong op m'n bed als een pinguin en voelde m'n kont flubberen misschien moet ik ook maar 30 tot 40 km per dag lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |