Kale kippe niet te stoppequote:Op zondag 6 maart 2016 18:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zal wel een reden hebben dan
TRUquote:Op zondag 6 maart 2016 18:36 schreef Chai het volgende:
Hoop dat dp mod wordt en dan ga ik hem para maken door de hele tijd naar dingen uit BNW te verwijzen.
plsquote:Op zondag 6 maart 2016 18:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Poepie toch, ben je beetje boos? Het is ook allemaal zo oneerlijk he op het internet?
Dan kan je beter KLB hebbenquote:
quote:
Gewoon al die rechtse mongooltjes voor een ban opdragen. Ben je er zo van af. Geef me 2 dagen en iedereen zit in heropvoedingskampen.quote:
Ik ben srs.quote:
TRUquote:Op zondag 6 maart 2016 18:38 schreef zeer het volgende:
[..]
die is wel mod geweest heh, van bnw of zo
Ja, maar nu van klb.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:38 schreef zeer het volgende:
[..]
die is wel mod geweest heh, van bnw of zo
ik lurk in beide fora regelmatig, maar meer omdat ik het mooi vind hoe alles gedebunked wordt en de believers maar krampachtig allemaal rare filmpjes gaan posten in de hoop dat er nog iemand in traptquote:Op zondag 6 maart 2016 18:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh sorry. Ken je het verhaal van brave new world wel?
Heb je hier een .gif van toevallig? Ik ben personal trainer en kan je advies geven als ik het zie gr grquote:Op zondag 6 maart 2016 18:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik sprong op m'n bed als een pinguin en voelde m'n kont flubberen misschien moet ik ook maar 30 tot 40 km per dag lopen
Of gewoon alle drogredeneringen in NWS weg gummen.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:38 schreef zeer het volgende:
[..]
Gewoon al die rechtse mongooltjes voor een ban opdragen. Ben je er zo van af. Geef me 2 dagen en iedereen zit in heropvoedingskampen.
denk t wel ja, in nws moet je reeksen van 435903490 delen gaan zitten lezen omdat het er continu erger uit de hand escaleert dan klb sc op de ergste dagenquote:
alles dat niet links isquote:Op zondag 6 maart 2016 18:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Of gewoon alle drogredeneringen in NWS weg gummen.
Jij hebt bolle wangen omdat je dik bentquote:Op zondag 6 maart 2016 18:38 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dan heb ik bij voorbaat al gewonnen, is niet eerlijk he
phark is het niet met je eensquote:Op zondag 6 maart 2016 18:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk t wel ja, in nws moet je reeksen van 435903490 delen gaan zitten lezen omdat het er continu erger uit de hand escaleert dan klb sc op de ergste dagen
Ah, de ik-pijp-om-mod-te-worden aapje komt uit de mouwquote:Op zondag 6 maart 2016 18:38 schreef zeer het volgende:
[..]
Gewoon al die rechtse mongooltjes voor een ban opdragen. Ben je er zo van af. Geef me 2 dagen en iedereen zit in heropvoedingskampen.
Deze poesquote:Op zondag 6 maart 2016 18:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jij hebt bolle wangen omdat je dik bent
Telt niet
quote:Op zondag 6 maart 2016 18:38 schreef zeer het volgende:
[..]
ja gewoon slotje op het hele forum dusquote:Op zondag 6 maart 2016 18:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Of gewoon alle drogredeneringen in NWS weg gummen.
JAWEL WANT IK BEN TOCH DIK? DUS DIE WANGEN ZIJN BOLquote:Op zondag 6 maart 2016 18:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jij hebt bolle wangen omdat je dik bent
Telt niet
Ben ik nu toch ook?quote:
hehehquote:
Pharkusquote:
eh?quote:Op zondag 6 maart 2016 18:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ah, de ik-pijp-om-mod-te-worden aapje komt uit de mouw
Ja.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 18:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
ja gewoon slotje op het hele forum dus
Jaquote:
Zou wel mooie regel zijn op zich. 'Alles moet niet overeenstemmen met het gedachtegoed van Geert.'quote:Op zondag 6 maart 2016 18:41 schreef Chai het volgende:
[..]
In NWS is alles waar Geert het niet mee eens is links.
NWS zou srs best leuk kunnen zijn met losse nieuwtjes uit verschillende kranten en zo.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:41 schreef zeer het volgende:
Ik zou er sws niet zo trots op zijn als m'n halve forum vol stond met vreemdelingenhaat en racisme maarja, zo de waard is zijn gasten.
Rustig maar met je dikke kopquote:Op zondag 6 maart 2016 18:41 schreef MrBradge het volgende:
[..]
JAWEL WANT IK BEN TOCH DIK? DUS DIE WANGEN ZIJN BOLKOM VECHTEN DAN.
quote:Op zondag 6 maart 2016 18:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
ja gewoon slotje op het hele forum dus
Is wel grappig om te zien idd. Een hoop users waarvan in POL bijvoorbeeld gewoon blijkt dat ze redelijk rechts zijn, maar omdat ze wél in staat zijn om nuances te zien en normaal te discussiëren zijn ze volgens de domrechtskliek in NWS allemaal policor slinkse gutmenschenquote:Op zondag 6 maart 2016 18:41 schreef Chai het volgende:
[..]
In NWS is alles waar Geert het niet mee eens is links.
quote:Op zondag 6 maart 2016 18:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je hier een .gif van toevallig? Ik ben personal trainer en kan je advies geven als ik het zie gr gr
Is ook gewoon zo.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is wel grappig om te zien idd. Een hoop users waarvan in POL bijvoorbeeld gewoon blijkt dat ze redelijk rechts zijn, maar omdat ze wél in staat zijn om nuances te zien en normaal te discussiëren zijn ze volgens de domrechtskliek in NWS allemaal policor slinkse gutmenschen
O ja wel hoor, maar dan zou je iets van een redactie nodig hebben. Er is wel een plek op fok waar een redactie achter zit geloof ik, weet niet of dat zo'n succes is.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:42 schreef Chai het volgende:
[..]
NWS zou srs best leuk kunnen zijn met losse nieuwtjes uit verschillende kranten en zo.
niet zo stoer hè, jij stemt gewoon groenlinksquote:
Echt hequote:Op zondag 6 maart 2016 18:45 schreef Montelly het volgende:
Hele seizoen House of Cards zo in een keer op netflix zetten doet wel wat met je weekend.
mensen die zo veel waarde hechten aan inhoudquote:Op zondag 6 maart 2016 18:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is wel grappig om te zien idd. Een hoop users waarvan in POL bijvoorbeeld gewoon blijkt dat ze redelijk rechts zijn, maar omdat ze wél in staat zijn om nuances te zien en normaal te discussiëren zijn ze volgens de domrechtskliek in NWS allemaal policor slinkse gutmenschen
twerken ziet er altijd kaolo debiel uitquote:
haha wat een loserquote:Op zondag 6 maart 2016 18:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet zo stoer hè, jij stemt gewoon groenlinks
Ik ben srs gisteravond begonnen met de eerste aflevering.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:45 schreef Montelly het volgende:
Hele seizoen House of Cards zo in een keer op netflix zetten doet wel wat met je weekend.
ik vind het soms wel sexyquote:Op zondag 6 maart 2016 18:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
twerken ziet er altijd kaolo debiel uit
dit jaquote:
Grappig hahahahahahahaihihihiohohahahhehehehehehehequote:Op zondag 6 maart 2016 18:46 schreef Crip het volgende:
[..]
je zou willen dat jij dat kon he harharharhar
nee kan ik niet.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Alsof jij kan twerken...
Snap maar video als je me echt wil overtuigen
mehquote:
Owja die website, ff checken zoquote:Op zondag 6 maart 2016 18:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit ja
ik ben tegenwoordig gewoon lid van de Republikeinse Moderne Partij
Ik ga deze beelden analyseren en zal een plan voor je maken.quote:
Sommigen proberen hun idioterie met bronnen te onderbouwenquote:Op zondag 6 maart 2016 18:45 schreef zeer het volgende:
[..]
mensen die zo veel waarde hechten aan inhoud
/sciencequote:Op zondag 6 maart 2016 18:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Sommigen proberen hun idioterie met bronnen te onderbouwenBijna standaard twijfelachtige kwaliteit en vaak interpreteren ze de conclusie van het (oorspronkelijke) onderzoek ook nog eens verkeerd.
ik stem helemaal niksquote:Op zondag 6 maart 2016 18:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet zo stoer hè, jij stemt gewoon groenlinks
Ik stem op jouquote:
wannabe tatta jijquote:Op zondag 6 maart 2016 18:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Maar ik heb sowieso niet veel met het getto
jouw volk was meer van de bewaking daarvanquote:Op zondag 6 maart 2016 18:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Maar ik heb sowieso niet veel met het getto
van de vrachtwagen gevallen zekerquote:
Kloptquote:Op zondag 6 maart 2016 18:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
jouw volk was meer van de bewaking daarvan
hehehequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |