Goede comeback, 9.1/10quote:Op zondag 6 maart 2016 18:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een diploma
Hoop dat iedereen die niet dik is een ban krijgtquote:Op zondag 6 maart 2016 18:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze houden geen rekening met onze vette vingers
quote:Op zondag 6 maart 2016 18:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ik eet zeker, het zij wel heel bewust, zo hou ik twee keer per week een banaandag met alleen water. De rest eet ik geen vlees fastfood, alcohol en snacks, wel groente, fruit en sport ik meerdere keren per week en wandel ik dagelijks vaak 30 tot 40 km.
Verder verzorg ii mijn huid goed, zoals dagelijks de bodyshaver erover (ook down under) en gebruik ik regelmatig body scrub en body lotion om mijn huid zacht en glad te houden.
Voor mijn leeftijd (49 jaar) zit wel alles nog heel strak ik het vel, en daar ben ik trots op, ben lang en slank. Kan ik tenminste dit soort jurkjes, vestjes ed dragen. Intussen groeit mijn haar gestaag door. Meten is weten.
diploma's halen kan altijd nog, jouw haar groeit niet meer terugquote:Op zondag 6 maart 2016 18:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een diploma
I knowquote:
je bent zelf een hoopquote:Op zondag 6 maart 2016 18:20 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hoop dat iedereen die niet dik is een ban krijgt
Picsquote:Op zondag 6 maart 2016 18:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ik eet zeker, het zij wel heel bewust, zo hou ik twee keer per week een banaandag met alleen water. De rest eet ik geen vlees fastfood, alcohol en snacks, wel groente, fruit en sport ik meerdere keren per week en wandel ik dagelijks vaak 30 tot 40 km.
Verder verzorg ii mijn huid goed, zoals dagelijks de bodyshaver erover (ook down under) en gebruik ik regelmatig body scrub en body lotion om mijn huid zacht en glad te houden.
Voor mijn leeftijd (49 jaar) zit wel alles nog heel strak ik het vel, en daar ben ik trots op, ben lang en slank. Kan ik tenminste dit soort jurkjes, vestjes ed dragen. Intussen groeit mijn haar gestaag door. Meten is weten.
Ik ben 1 kg te zwaar, ben ik nu dik?quote:Op zondag 6 maart 2016 18:20 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
oh lord ;squote:Op zondag 6 maart 2016 18:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Mutaties van het virus waar onze inentingen niet tegen werken.
Owhquote:
gvd zal nog eens aardig tegen je doen kutkonijnquote:Op zondag 6 maart 2016 18:20 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
GODVERDOMME DP DIT DOET ZO'N PIJN HEquote:Op zondag 6 maart 2016 18:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
diploma's halen kan altijd nog, jouw haar groeit niet meer terug
ik deel je zorgenquote:Op zondag 6 maart 2016 18:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, dat is ook wel zo idd, maar op deze manier gaat het helemaal de verkeerde kant op allemaal.
ja nou ik zit anders ook in tranen hierquote:Op zondag 6 maart 2016 18:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
GODVERDOMME DP DIT DOET ZO'N PIJN HE
Sara leert wat langzamer, boeiend. Jij bent de laatste om daar grapjes over te maken.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht dat het over dat Raats figuur gingMy bad
Het spijt me man... ik hou van je... sorry manquote:Op zondag 6 maart 2016 18:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja nou ik zit anders ook in tranen hier
ik geloof hier helemaal niks vanquote:Op zondag 6 maart 2016 18:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het spijt me man... ik hou van je... sorry manik bedoelde het niet zo
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |