Nee, dat is ook wel zo idd, maar op deze manier gaat het helemaal de verkeerde kant op allemaal.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:13 schreef zeer het volgende:
[..]
Op zich had de EU dat ook wel wat aan kunnen zien komen. Zelfde als dat ze eerst al het vermogen en geld uit Griekenland wegtrekken en dan zeggen dat de Grieken falen in het bewaken van hun grenzen. Echt capabele mensen zitten er in ieder geval niet in het bestuur daar.
Dan zijn het er dus alsnog drie sjakiequote:
Vrijwilligers die bij je komen klussen omdat je het zelf niet kan.quote:
voor ze al mijn kloons hebben geband is mijn oorspronkelijke account weer vrijquote:
nee ik poep gewoon op t toilet, maarja ik ben dan ook raarquote:Op zondag 6 maart 2016 17:39 schreef zeer het volgende:
schijten jullie ook waar jullie eten trouwens?
Neh. Moet ik allemaal niet hebben johquote:Op zondag 6 maart 2016 18:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vrijwilligers die bij je komen klussen omdat je het zelf niet kan.
quote:Op zondag 6 maart 2016 18:15 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dan zijn het er dus alsnog drie sjakie
Donderdag is 1, Vrijdag is 2, Zaterdag is 3
Al was ik dan wel fout met Woensdag want dat maakt dan 4
Ben blij voor jequote:Op zondag 6 maart 2016 17:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Essence pure nude highlighter 010
hij is gwn mooier dan mn mac of anastasia ;sss
Ik ga koken voor mensen die beschermd wonen.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vrijwilligers die bij je komen klussen omdat je het zelf niet kan.
Zaterdag pas pik omhoog.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:16 schreef HPLC het volgende:
[..]![]()
Je was binnen 48 uur terug, dus wat nou 3
Doe braddie de groeten van mequote:Op zondag 6 maart 2016 18:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga koken voor mensen die beschermd wonen.
Als ze jou bannen, is er niemand meer op fok.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
voor ze al mijn kloons hebben geband is mijn oorspronkelijke account weer vrij
Zijn vrienden bedoel je.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Doe braddie de groeten van me
Je moet poepen in je bidet dat weet je toch?quote:Op zondag 6 maart 2016 18:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee ik poep gewoon op t toilet, maarja ik ben dan ook raar
badtripbob's en zo?quote:Op zondag 6 maart 2016 18:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga koken voor mensen die beschermd wonen.
IS MIJN TOPIEQUE LOELquote:Op zondag 6 maart 2016 18:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
godver Braadslee, doe niet zo eigenwijs in mijn topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |