quote:
de EU bereikt dat waar Hitler slechts over kon dromenquote:Op zondag 6 maart 2016 18:08 schreef deadprez het volgende:
NWS / Tsjechische president: "migranten gevaarlijk voor de volksgezondheid"
Gaat lekker allemaal.
hopelijk zit het er nog in dat je met veel mensen tegelijk op 1 track kunt strijden voor beste tijdquote:
ja is echt de schuld van de eu iddquote:Op zondag 6 maart 2016 18:10 schreef zeer het volgende:
[..]
de EU bereikt dat waar Hitler slechts over kon dromen
met die ghost shit bedoel je? vond dat altijd maar irritant, want verloor altijdquote:Op zondag 6 maart 2016 18:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hopelijk zit het er nog in dat je met veel mensen tegelijk op 1 track kunt strijden voor beste tijd
Dat zeg ik niet. Maar die vluchtelingenstroom + de regels die de EU leden zichzelf opleggen door in de EU te zitten resulteren nu wel in een zootje vreemdelingenhaat waar je u tegen zegt.quote:
ja, was leuk omdat je steeds 10 mensen tegelijk zag falen op het zelfde stukjequote:Op zondag 6 maart 2016 18:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
met die ghost shit bedoel je? vond dat altijd maar irritant, want verloor altijd
Ja, precies dat is het.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:11 schreef zeer het volgende:
Al die Oostbloklanden hadden gewoon gedacht dat de EU gratis snelwegen aan kwam leggen en dat het nooit zo'n vaart zou lopen met vluchtelingen e.d.
De wa?quote:Op zondag 6 maart 2016 18:12 schreef Catkiller het volgende:
Heb Braddie zijn schuur opgegeven voor NLdoet.
posten tijdens ban, trquote:
Op zich had de EU dat ook wel wat aan kunnen zien komen. Zelfde als dat ze eerst al het vermogen en geld uit Griekenland wegtrekken en dan zeggen dat de Grieken falen in het bewaken van hun grenzenquote:Op zondag 6 maart 2016 18:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, precies dat is het.Lekker wel de lusten, niet de lasten. Teringlanden.
Heb het topic niet gelezen, maar als er allemaal oningeënte christenen met polio massaal hierheen komen kan dat ook gevaarlijk zijn voor de volksgezondheid.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:08 schreef deadprez het volgende:
NWS / Tsjechische president: "migranten gevaarlijk voor de volksgezondheid"
Gaat lekker allemaal.
Dan kan jij ook naar het slachthuis.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die gaan naar het slachthuis, ouwe paarden moeten als eerst op.
want? iedereen is hier ingeënt zo watquote:Op zondag 6 maart 2016 18:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb het topic niet gelezen, maar als er allemaal oningeënte christenen met polio massaal hierheen komen kan dat ook gevaarlijk zijn voor de volksgezondheid.
Dat topic maakte je donderdag, Jopiequote:Op zondag 6 maart 2016 18:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Want Woensdag > Zaterdag zijn er niet 3?
Nee, dat is ook wel zo idd, maar op deze manier gaat het helemaal de verkeerde kant op allemaal.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:13 schreef zeer het volgende:
[..]
Op zich had de EU dat ook wel wat aan kunnen zien komen. Zelfde als dat ze eerst al het vermogen en geld uit Griekenland wegtrekken en dan zeggen dat de Grieken falen in het bewaken van hun grenzen. Echt capabele mensen zitten er in ieder geval niet in het bestuur daar.
Dan zijn het er dus alsnog drie sjakiequote:
Vrijwilligers die bij je komen klussen omdat je het zelf niet kan.quote:
voor ze al mijn kloons hebben geband is mijn oorspronkelijke account weer vrijquote:
nee ik poep gewoon op t toilet, maarja ik ben dan ook raarquote:Op zondag 6 maart 2016 17:39 schreef zeer het volgende:
schijten jullie ook waar jullie eten trouwens?
Neh. Moet ik allemaal niet hebben johquote:Op zondag 6 maart 2016 18:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vrijwilligers die bij je komen klussen omdat je het zelf niet kan.
quote:Op zondag 6 maart 2016 18:15 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dan zijn het er dus alsnog drie sjakie
Donderdag is 1, Vrijdag is 2, Zaterdag is 3
Al was ik dan wel fout met Woensdag want dat maakt dan 4
Ben blij voor jequote:Op zondag 6 maart 2016 17:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Essence pure nude highlighter 010
hij is gwn mooier dan mn mac of anastasia ;sss
Ik ga koken voor mensen die beschermd wonen.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vrijwilligers die bij je komen klussen omdat je het zelf niet kan.
Zaterdag pas pik omhoog.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:16 schreef HPLC het volgende:
[..]![]()
Je was binnen 48 uur terug, dus wat nou 3
Doe braddie de groeten van mequote:Op zondag 6 maart 2016 18:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga koken voor mensen die beschermd wonen.
Als ze jou bannen, is er niemand meer op fok.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
voor ze al mijn kloons hebben geband is mijn oorspronkelijke account weer vrij
Zijn vrienden bedoel je.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Doe braddie de groeten van me
Je moet poepen in je bidet dat weet je toch?quote:Op zondag 6 maart 2016 18:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee ik poep gewoon op t toilet, maarja ik ben dan ook raar
badtripbob's en zo?quote:Op zondag 6 maart 2016 18:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga koken voor mensen die beschermd wonen.
IS MIJN TOPIEQUE LOELquote:Op zondag 6 maart 2016 18:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
godver Braadslee, doe niet zo eigenwijs in mijn topic
jawel, godver.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
godver Braadslee, doe niet zo eigenwijs in mijn topic
dat heb ik niet , ik ben maar een eenvoudig meisjequote:Op zondag 6 maart 2016 18:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Je moet poepen in je bidet dat weet je toch?
nog ergerquote:
hou je bek haas is mijn mattiquote:
Eenvoudige meisjes hebben juist een bidet.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat heb ik niet , ik ben maar een eenvoudig meisje
Mega toetsenbord kopen.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze houden geen rekening met onze vette vingers
wij hebben tenminste haarquote:Op zondag 6 maart 2016 18:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja gelijk niveau, snap het wel
downie
Maar ik eet zeker, het zij wel heel bewust, zo hou ik twee keer per week een banaandag met alleen water. De rest eet ik geen vlees fastfood, alcohol en snacks, wel groente, fruit en sport ik meerdere keren per week en wandel ik dagelijks vaak 30 tot 40 km.quote:
grgrquote:Op zondag 6 maart 2016 18:18 schreef Der_Mann het volgende:
jullie mogen feesten, ik ga ook weg
DER_MANN OUT
Hij ook.quote:
Hij ook.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een diploma
hoi saraquote:Op zondag 6 maart 2016 18:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ik eet zeker, het zij wel heel bewust, zo hou ik twee keer per week een banaandag met alleen water. De rest eet ik geen vlees fastfood, alcohol en snacks, wel groente, fruit en sport ik meerdere keren per week en wandel ik dagelijks vaak 30 tot 40 km.
Verder verzorg ii mijn huid goed, zoals dagelijks de bodyshaver erover (ook down under) en gebruik ik regelmatig body scrub en body lotion om mijn huid zacht en glad te houden.
Voor mijn leeftijd (49 jaar) zit wel alles nog heel strak ik het vel, en daar ben ik trots op, ben lang en slank. Kan ik tenminste dit soort jurkjes, vestjes ed dragen. Intussen groeit mijn haar gestaag door. Meten is weten.
Bye hermannquote:Op zondag 6 maart 2016 18:18 schreef Der_Mann het volgende:
jullie mogen feesten, ik ga ook weg
DER_MANN OUT
quote:Op zondag 6 maart 2016 18:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ik eet zeker, het zij wel heel bewust, zo hou ik twee keer per week een banaandag met alleen water. De rest eet ik geen vlees fastfood, alcohol en snacks, wel groente, fruit en sport ik meerdere keren per week en wandel ik dagelijks vaak 30 tot 40 km.
Verder verzorg ii mijn huid goed, zoals dagelijks de bodyshaver erover (ook down under) en gebruik ik regelmatig body scrub en body lotion om mijn huid zacht en glad te houden.
Voor mijn leeftijd (49 jaar) zit wel alles nog heel strak ik het vel, en daar ben ik trots op, ben lang en slank. Kan ik tenminste dit soort jurkjes, vestjes ed dragen. Intussen groeit mijn haar gestaag door. Meten is weten.
Goede comeback, 9.1/10quote:Op zondag 6 maart 2016 18:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hoop dat iedereen die niet dik is een ban krijgtquote:Op zondag 6 maart 2016 18:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze houden geen rekening met onze vette vingers
quote:Op zondag 6 maart 2016 18:19 schreef Chai het volgende:
[..]
diploma's halen kan altijd nog, jouw haar groeit niet meer terugquote:Op zondag 6 maart 2016 18:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
I knowquote:
je bent zelf een hoopquote:Op zondag 6 maart 2016 18:20 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hoop dat iedereen die niet dik is een ban krijgt
Picsquote:Op zondag 6 maart 2016 18:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben 1 kg te zwaar, ben ik nu dik?quote:Op zondag 6 maart 2016 18:20 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
oh lord ;squote:Op zondag 6 maart 2016 18:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Mutaties van het virus waar onze inentingen niet tegen werken.
Owhquote:
gvd zal nog eens aardig tegen je doen kutkonijnquote:Op zondag 6 maart 2016 18:20 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
GODVERDOMME DP DIT DOET ZO'N PIJN HEquote:Op zondag 6 maart 2016 18:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
diploma's halen kan altijd nog, jouw haar groeit niet meer terug
ik deel je zorgenquote:Op zondag 6 maart 2016 18:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, dat is ook wel zo idd, maar op deze manier gaat het helemaal de verkeerde kant op allemaal.
ja nou ik zit anders ook in tranen hierquote:Op zondag 6 maart 2016 18:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
GODVERDOMME DP DIT DOET ZO'N PIJN HE
Sara leert wat langzamer, boeiend. Jij bent de laatste om daar grapjes over te maken.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht dat het over dat Raats figuur gingMy bad
Het spijt me man... ik hou van je... sorry manquote:Op zondag 6 maart 2016 18:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja nou ik zit anders ook in tranen hier
ik geloof hier helemaal niks vanquote:Op zondag 6 maart 2016 18:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het spijt me man... ik hou van je... sorry manik bedoelde het niet zo
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |