SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trquote:Op zondag 6 maart 2016 17:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
waarom mag het woord fien niet gezegd worden eigenlijk? is dat net zoiets als k?
kijk dat het bij jou op school zo werkte snap ik, het resultaat zien we bijna elke dag hier...quote:
doe is normaalquote:Op zondag 6 maart 2016 17:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kijk dat het bij jou op school zo werkte snap ik, het resultaat zien we bijna elke dag hier...
dit roept meer vragen op dan het beantwoordtquote:Op zondag 6 maart 2016 17:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
een user die wel eens van de dijk af rijdt op zoek naar een lekkere stok
beter laat je het gewoon rustenquote:Op zondag 6 maart 2016 17:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dit roept meer vragen op dan het beantwoordt
Als je al zegt "ik heet Fien" kan dat niet??quote:
ik zie een mooie kloonquote:Op zondag 6 maart 2016 17:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lullig als je zo heet en je wil jezelf even voorstellen
tr tr trquote:Op zondag 6 maart 2016 17:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als je al zegt "ik heet Fien" kan dat niet??
ze gaan hier fienaal de mist inquote:Op zondag 6 maart 2016 17:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik denk niet dat dit erg slim is jongens
tr en emotionele dm in de inbox van een ex-modquote:Op zondag 6 maart 2016 17:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als je al zegt "ik heet Fien" kan dat niet??
als iemand mij even het een en ander uitlegt..quote:Op zondag 6 maart 2016 17:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik denk niet dat dit erg slim is jongens
trquote:Op zondag 6 maart 2016 17:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
zal je fien dat dit topic ook dicht gaat
Da's niet zo fien.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
zal je fien dat dit topic ook dicht gaat
Ja iedereen toch?quote:Op zondag 6 maart 2016 17:39 schreef zeer het volgende:
schijten jullie ook waar jullie eten trouwens?
Neeh.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:39 schreef zeer het volgende:
ik eet soms wel eens terwijl ik schijt, jaquote:Op zondag 6 maart 2016 17:39 schreef zeer het volgende:
oh god niet deze shit weerquote:
huehuequote:
zo zou je het kunnen omschrijvenquote:
lobiquote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 17:41 schreef Remqo het volgende:
Ik verwacht een PM-bombing bij de ONZ-modjes
die zullen me nu wel hatenquote:Op zondag 6 maart 2016 17:41 schreef Remqo het volgende:
Ik verwacht een PM-bombing bij de ONZ-modjes
Mag nietquote:
ja dat moest helaas ook nog jaquote:Op zondag 6 maart 2016 17:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus je moest gewoon een keer naar de winkel
JA HALLO, IK GA JE BLOKKEN ZO HOORSquote:Op zondag 6 maart 2016 17:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ben echt blij voor je gefeliciteerd wat een prestatie
de redenatie van sommige handhavers is onnavolgbaar, net godquote:Op zondag 6 maart 2016 17:42 schreef Willoow het volgende:
Maar srs naam fien kan toch gewoon? Is niet alsof we user noemen.
nou eerder van dat wijf zelfquote:Op zondag 6 maart 2016 17:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
de redenatie van sommige handhavers is onnavolgbaar, net god
voor jou jaquote:Op zondag 6 maart 2016 17:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
denk nie dat die komen voor 6 halve liters en een blikje colaquote:
doe je er een slof peuken bijquote:Op zondag 6 maart 2016 17:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk nie dat die komen voor 6 halve liters en een blikje cola
Viespeuk, homoquote:Op zondag 6 maart 2016 17:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik sta achter je, mij moet ze ook niet
jazeker welquote:Op zondag 6 maart 2016 17:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Owh.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
voor minimaal 50 euro ofzo is t tochquote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 17:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer dat de letters I en N er niet bij zitten
Wutquote:Op zondag 6 maart 2016 17:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon jaloers op mijn haarloze benenquote:Op zondag 6 maart 2016 17:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja rot lekker op dan joh fietsflikker
quote:
oh nog meer dan ik dacht dusquote:Op zondag 6 maart 2016 17:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wut
Minimale bezorgbedrag 70 euro
Ja weet het niet, alles moet nog uit magazijn worden gehaald oid. Al kan je dan wel onder 50 euro om 10 euro bezorgkosten vragenquote:Op zondag 6 maart 2016 17:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh nog meer dan ik dacht duswat een bullshit, dat ze dan gewoon wat bezorgkosten rekenen, pizzeria's kunnen dat blijkbaar ook gwn
wij doen het wel vaak, prima service hoorquote:Op zondag 6 maart 2016 17:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh nog meer dan ik dacht duswat een bullshit, dat ze dan gewoon wat bezorgkosten rekenen, pizzeria's kunnen dat blijkbaar ook gwn
Ook WCH kan datquote:Op zondag 6 maart 2016 17:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
beetje moeilijk in mijn geval
ja als je voor een hele week boodschappen voor een gezin haalt is het wel te doen, maar ik kan beter gewoon even iedere dag naar de jumbo lopenquote:Op zondag 6 maart 2016 17:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wij doen het wel vaak, prima service hoor
waarom iedere dag en niet 1x per week voor 7 dagen halenquote:Op zondag 6 maart 2016 17:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja als je voor een hele week boodschappen voor een gezin haalt is het wel te doen, maar ik kan beter gewoon even iedere dag naar de jumbo lopen
ja jij hebt geen fuck te doen... ik moet fokken enzoquote:Op zondag 6 maart 2016 17:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja als je voor een hele week boodschappen voor een gezin haalt is het wel te doen, maar ik kan beter gewoon even iedere dag naar de jumbo lopen
wordt een beetje zwaarquote:Op zondag 6 maart 2016 17:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom iedere dag en niet 1x per week voor 7 dagen halen
Dit is veel handiger inderdaadquote:Op zondag 6 maart 2016 17:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom iedere dag en niet 1x per week voor 7 dagen halen
allemaal luie flikkers hierquote:
Ja, echt.quote:
Dan denk je alles gehad te hebbenquote:
zo erg is het nou ook weer nietquote:Op zondag 6 maart 2016 17:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
DP koopt gewoon echt elke dag nieuwe tray Pitt
Jellinek ingelicht
Hij is stiekem slim.quote:
boeie dat krijg je toch pas als je oud bentquote:Op zondag 6 maart 2016 17:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sergej Korsakov is het niet met je eens
kijk eens uit het raamquote:Op zondag 6 maart 2016 17:52 schreef Oberkullie het volgende:
Moet zo naar buiten, wie heeft het weerbericht?
En psychopaat.quote:
Paul Pietesmaquote:Op zondag 6 maart 2016 17:52 schreef Oberkullie het volgende:
Moet zo naar buiten, wie heeft het weerbericht?
Lul, ik geloofde jequote:
zo, jij hebt het lang volgehouden deze keerquote:
Wel 3 hele dagen.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
zo, jij hebt het lang volgehouden deze keer
quote:Op zondag 6 maart 2016 17:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Mooiste highlighter ooit gekocht, zonder dat ik het verwachtte. Dat feel
Een mens mag dromen tochquote:
quote:
welke?quote:Op zondag 6 maart 2016 17:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Mooiste highlighter ooit gekocht, zonder dat ik het verwachtte. Dat feel
quote:
zo'n ding waarmee je belangrijke zinnen kunt strepen met een kleurtje voor op school bijvoorbeeldquote:
spuit 12quote:Op zondag 6 maart 2016 17:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zo'n ding waarmee je belangrijke zinnen kunt strepen met een kleurtje voor op school bijvoorbeeld
insgelijksquote:
Ik ook niet, maar krijg wel eens nachtmerries over hemquote:Op zondag 6 maart 2016 17:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik had het net met WCH over het feit dat ik nooit over hem droom.
nee dat zou jij dan juist zijnquote:Op zondag 6 maart 2016 18:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen wonder dat je pro abortus bent #teamjimmy
ik ken die user niet ,waarom is hij gebandquote:Op zondag 6 maart 2016 18:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee dat zou jij dan juist zijn
oh nee, kk
quote:Op zondag 6 maart 2016 18:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ken die user niet ,waarom is hij geband
Wat doe je met die paarden?quote:Op zondag 6 maart 2016 18:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar krijg wel eens nachtmerries over hem
jij hoort ons juist op de hoogte te houden van die dingenquote:Op zondag 6 maart 2016 18:03 schreef Der_Mann het volgende:
waarom heeft niemand hier verteld dat de Hitman beta gratis is dit weekend
homo's
Sorry, heb het nog getypt, maar niemand reageerdequote:Op zondag 6 maart 2016 18:03 schreef Der_Mann het volgende:
waarom heeft niemand hier verteld dat de Hitman beta gratis is dit weekend
homo's
ben jullie slaaf nietquote:Op zondag 6 maart 2016 18:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij hoort ons juist op de hoogte te houden van die dingen
wel de grootste gamenerd hierquote:
Die gaan naar het slachthuis, ouwe paarden moeten als eerst op.quote:
Lekker mengen met koeienvleesquote:Op zondag 6 maart 2016 18:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die gaan naar het slachthuis, ouwe paarden moeten als eerst op.
Dankje, mijn hart is ontdooid .quote:Op zondag 6 maart 2016 18:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dank je wel cripWat ben je aardig vandaag
ben hier laatste paar dagen wel veel geweestquote:Op zondag 6 maart 2016 18:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jij bent hier zelden dan mis je wel eens wat Hermann
quote:Op zondag 6 maart 2016 18:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat ik 20 uur per dag game betekent niet dat ik een nerd ben
quote:
de EU bereikt dat waar Hitler slechts over kon dromenquote:Op zondag 6 maart 2016 18:08 schreef deadprez het volgende:
NWS / Tsjechische president: "migranten gevaarlijk voor de volksgezondheid"
Gaat lekker allemaal.
hopelijk zit het er nog in dat je met veel mensen tegelijk op 1 track kunt strijden voor beste tijdquote:
ja is echt de schuld van de eu iddquote:Op zondag 6 maart 2016 18:10 schreef zeer het volgende:
[..]
de EU bereikt dat waar Hitler slechts over kon dromen
met die ghost shit bedoel je? vond dat altijd maar irritant, want verloor altijdquote:Op zondag 6 maart 2016 18:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hopelijk zit het er nog in dat je met veel mensen tegelijk op 1 track kunt strijden voor beste tijd
Dat zeg ik niet. Maar die vluchtelingenstroom + de regels die de EU leden zichzelf opleggen door in de EU te zitten resulteren nu wel in een zootje vreemdelingenhaat waar je u tegen zegt.quote:
ja, was leuk omdat je steeds 10 mensen tegelijk zag falen op het zelfde stukjequote:Op zondag 6 maart 2016 18:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
met die ghost shit bedoel je? vond dat altijd maar irritant, want verloor altijd
Ja, precies dat is het.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:11 schreef zeer het volgende:
Al die Oostbloklanden hadden gewoon gedacht dat de EU gratis snelwegen aan kwam leggen en dat het nooit zo'n vaart zou lopen met vluchtelingen e.d.
De wa?quote:Op zondag 6 maart 2016 18:12 schreef Catkiller het volgende:
Heb Braddie zijn schuur opgegeven voor NLdoet.
posten tijdens ban, trquote:
Op zich had de EU dat ook wel wat aan kunnen zien komen. Zelfde als dat ze eerst al het vermogen en geld uit Griekenland wegtrekken en dan zeggen dat de Grieken falen in het bewaken van hun grenzenquote:Op zondag 6 maart 2016 18:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, precies dat is het.Lekker wel de lusten, niet de lasten. Teringlanden.
Heb het topic niet gelezen, maar als er allemaal oningeënte christenen met polio massaal hierheen komen kan dat ook gevaarlijk zijn voor de volksgezondheid.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:08 schreef deadprez het volgende:
NWS / Tsjechische president: "migranten gevaarlijk voor de volksgezondheid"
Gaat lekker allemaal.
Dan kan jij ook naar het slachthuis.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die gaan naar het slachthuis, ouwe paarden moeten als eerst op.
want? iedereen is hier ingeënt zo watquote:Op zondag 6 maart 2016 18:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb het topic niet gelezen, maar als er allemaal oningeënte christenen met polio massaal hierheen komen kan dat ook gevaarlijk zijn voor de volksgezondheid.
Dat topic maakte je donderdag, Jopiequote:Op zondag 6 maart 2016 18:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Want Woensdag > Zaterdag zijn er niet 3?
Nee, dat is ook wel zo idd, maar op deze manier gaat het helemaal de verkeerde kant op allemaal.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:13 schreef zeer het volgende:
[..]
Op zich had de EU dat ook wel wat aan kunnen zien komen. Zelfde als dat ze eerst al het vermogen en geld uit Griekenland wegtrekken en dan zeggen dat de Grieken falen in het bewaken van hun grenzen. Echt capabele mensen zitten er in ieder geval niet in het bestuur daar.
Dan zijn het er dus alsnog drie sjakiequote:
Vrijwilligers die bij je komen klussen omdat je het zelf niet kan.quote:
voor ze al mijn kloons hebben geband is mijn oorspronkelijke account weer vrijquote:
nee ik poep gewoon op t toilet, maarja ik ben dan ook raarquote:Op zondag 6 maart 2016 17:39 schreef zeer het volgende:
Neh. Moet ik allemaal niet hebben johquote:Op zondag 6 maart 2016 18:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vrijwilligers die bij je komen klussen omdat je het zelf niet kan.
quote:Op zondag 6 maart 2016 18:15 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dan zijn het er dus alsnog drie sjakie
Donderdag is 1, Vrijdag is 2, Zaterdag is 3
Al was ik dan wel fout met Woensdag want dat maakt dan 4
Ben blij voor jequote:Op zondag 6 maart 2016 17:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Essence pure nude highlighter 010
hij is gwn mooier dan mn mac of anastasia ;sss
Ik ga koken voor mensen die beschermd wonen.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vrijwilligers die bij je komen klussen omdat je het zelf niet kan.
Zaterdag pas pik omhoog.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:16 schreef HPLC het volgende:
[..]![]()
Je was binnen 48 uur terug, dus wat nou 3
Doe braddie de groeten van mequote:Op zondag 6 maart 2016 18:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga koken voor mensen die beschermd wonen.
Als ze jou bannen, is er niemand meer op fok.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
voor ze al mijn kloons hebben geband is mijn oorspronkelijke account weer vrij
Zijn vrienden bedoel je.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Doe braddie de groeten van me
Je moet poepen in je bidet dat weet je toch?quote:Op zondag 6 maart 2016 18:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee ik poep gewoon op t toilet, maarja ik ben dan ook raar
badtripbob's en zo?quote:Op zondag 6 maart 2016 18:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga koken voor mensen die beschermd wonen.
IS MIJN TOPIEQUE LOELquote:Op zondag 6 maart 2016 18:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
godver Braadslee, doe niet zo eigenwijs in mijn topic
jawel, godver.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
godver Braadslee, doe niet zo eigenwijs in mijn topic
dat heb ik niet , ik ben maar een eenvoudig meisjequote:Op zondag 6 maart 2016 18:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Je moet poepen in je bidet dat weet je toch?
nog ergerquote:
hou je bek haas is mijn mattiquote:
Eenvoudige meisjes hebben juist een bidet.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat heb ik niet , ik ben maar een eenvoudig meisje
Mega toetsenbord kopen.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze houden geen rekening met onze vette vingers
wij hebben tenminste haarquote:Op zondag 6 maart 2016 18:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja gelijk niveau, snap het wel
downie
Maar ik eet zeker, het zij wel heel bewust, zo hou ik twee keer per week een banaandag met alleen water. De rest eet ik geen vlees fastfood, alcohol en snacks, wel groente, fruit en sport ik meerdere keren per week en wandel ik dagelijks vaak 30 tot 40 km.quote:
grgrquote:Op zondag 6 maart 2016 18:18 schreef Der_Mann het volgende:
jullie mogen feesten, ik ga ook weg
DER_MANN OUT
Hij ook.quote:
Hij ook.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een diploma
hoi saraquote:Op zondag 6 maart 2016 18:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ik eet zeker, het zij wel heel bewust, zo hou ik twee keer per week een banaandag met alleen water. De rest eet ik geen vlees fastfood, alcohol en snacks, wel groente, fruit en sport ik meerdere keren per week en wandel ik dagelijks vaak 30 tot 40 km.
Verder verzorg ii mijn huid goed, zoals dagelijks de bodyshaver erover (ook down under) en gebruik ik regelmatig body scrub en body lotion om mijn huid zacht en glad te houden.
Voor mijn leeftijd (49 jaar) zit wel alles nog heel strak ik het vel, en daar ben ik trots op, ben lang en slank. Kan ik tenminste dit soort jurkjes, vestjes ed dragen. Intussen groeit mijn haar gestaag door. Meten is weten.
Bye hermannquote:Op zondag 6 maart 2016 18:18 schreef Der_Mann het volgende:
jullie mogen feesten, ik ga ook weg
DER_MANN OUT
quote:Op zondag 6 maart 2016 18:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ik eet zeker, het zij wel heel bewust, zo hou ik twee keer per week een banaandag met alleen water. De rest eet ik geen vlees fastfood, alcohol en snacks, wel groente, fruit en sport ik meerdere keren per week en wandel ik dagelijks vaak 30 tot 40 km.
Verder verzorg ii mijn huid goed, zoals dagelijks de bodyshaver erover (ook down under) en gebruik ik regelmatig body scrub en body lotion om mijn huid zacht en glad te houden.
Voor mijn leeftijd (49 jaar) zit wel alles nog heel strak ik het vel, en daar ben ik trots op, ben lang en slank. Kan ik tenminste dit soort jurkjes, vestjes ed dragen. Intussen groeit mijn haar gestaag door. Meten is weten.
Goede comeback, 9.1/10quote:Op zondag 6 maart 2016 18:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hoop dat iedereen die niet dik is een ban krijgtquote:Op zondag 6 maart 2016 18:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze houden geen rekening met onze vette vingers
quote:Op zondag 6 maart 2016 18:19 schreef Chai het volgende:
[..]
diploma's halen kan altijd nog, jouw haar groeit niet meer terugquote:Op zondag 6 maart 2016 18:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
I knowquote:
je bent zelf een hoopquote:Op zondag 6 maart 2016 18:20 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hoop dat iedereen die niet dik is een ban krijgt
Picsquote:Op zondag 6 maart 2016 18:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben 1 kg te zwaar, ben ik nu dik?quote:Op zondag 6 maart 2016 18:20 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
oh lord ;squote:Op zondag 6 maart 2016 18:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Mutaties van het virus waar onze inentingen niet tegen werken.
Owhquote:
gvd zal nog eens aardig tegen je doen kutkonijnquote:Op zondag 6 maart 2016 18:20 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
GODVERDOMME DP DIT DOET ZO'N PIJN HEquote:Op zondag 6 maart 2016 18:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
diploma's halen kan altijd nog, jouw haar groeit niet meer terug
ik deel je zorgenquote:Op zondag 6 maart 2016 18:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, dat is ook wel zo idd, maar op deze manier gaat het helemaal de verkeerde kant op allemaal.
ja nou ik zit anders ook in tranen hierquote:Op zondag 6 maart 2016 18:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
GODVERDOMME DP DIT DOET ZO'N PIJN HE
Sara leert wat langzamer, boeiend. Jij bent de laatste om daar grapjes over te maken.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht dat het over dat Raats figuur gingMy bad
Het spijt me man... ik hou van je... sorry manquote:Op zondag 6 maart 2016 18:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja nou ik zit anders ook in tranen hier
ik geloof hier helemaal niks vanquote:Op zondag 6 maart 2016 18:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het spijt me man... ik hou van je... sorry manik bedoelde het niet zo
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |