Ja weet het niet, alles moet nog uit magazijn worden gehaald oid. Al kan je dan wel onder 50 euro om 10 euro bezorgkosten vragenquote:Op zondag 6 maart 2016 17:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh nog meer dan ik dacht duswat een bullshit, dat ze dan gewoon wat bezorgkosten rekenen, pizzeria's kunnen dat blijkbaar ook gwn
wij doen het wel vaak, prima service hoorquote:Op zondag 6 maart 2016 17:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh nog meer dan ik dacht duswat een bullshit, dat ze dan gewoon wat bezorgkosten rekenen, pizzeria's kunnen dat blijkbaar ook gwn
Ook WCH kan datquote:Op zondag 6 maart 2016 17:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
beetje moeilijk in mijn geval
ja als je voor een hele week boodschappen voor een gezin haalt is het wel te doen, maar ik kan beter gewoon even iedere dag naar de jumbo lopenquote:Op zondag 6 maart 2016 17:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wij doen het wel vaak, prima service hoor
waarom iedere dag en niet 1x per week voor 7 dagen halenquote:Op zondag 6 maart 2016 17:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja als je voor een hele week boodschappen voor een gezin haalt is het wel te doen, maar ik kan beter gewoon even iedere dag naar de jumbo lopen
ja jij hebt geen fuck te doen... ik moet fokken enzoquote:Op zondag 6 maart 2016 17:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja als je voor een hele week boodschappen voor een gezin haalt is het wel te doen, maar ik kan beter gewoon even iedere dag naar de jumbo lopen
wordt een beetje zwaarquote:Op zondag 6 maart 2016 17:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom iedere dag en niet 1x per week voor 7 dagen halen
Dit is veel handiger inderdaadquote:Op zondag 6 maart 2016 17:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom iedere dag en niet 1x per week voor 7 dagen halen
allemaal luie flikkers hierquote:
Ja, echt.quote:
Dan denk je alles gehad te hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |