Jaaaquote:Op maandag 7 maart 2016 18:41 schreef GotC het volgende:
Noh! Ik heb 8 min op de band hardgelopen!Op blote voeten
Gevoelig, maar we moeten even gaan ontdekken hoe m'n voet reageert.
Overmorgen mag ik 5 min op blote voeten op gras. En 2 dagen daarna 5 min op gras met schoenen. En 2 dagen daarna 5 min op asfalt met schoenen. Alles hangt af van hoe het gaat uiteraard.
Maar toch
Gezelligquote:
Ik heb je nog niet kunnen vinden op het 15km-punt.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:35 schreef Murmeli het volgende:
Ik heb er echt een hekel aan om foto's te zoeken. Mocht iemand dat toevallig als hobby hebben, zoek gerust mijn foto's op en geef me de linkjes
quote:Op maandag 7 maart 2016 19:09 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh, en zien hoe de Baggerloop nu écht gaat? Er was dit jaar een drone, dus geniet
Daar sta ik niet op. Ik liep vlak voor de 1.55 pacersquote:Op maandag 7 maart 2016 19:44 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik heb je nog niet kunnen vinden op het 15km-punt.
Ge-wel-dig!quote:Op maandag 7 maart 2016 19:09 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh, en zien hoe de Baggerloop nu écht gaat? Er was dit jaar een drone, dus geniet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Supertofquote:Op maandag 7 maart 2016 19:09 schreef Guppyfriend het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2016 21:12 schreef mosselmossel het volgende:
Foto's! Het was weer afzien, zo te zien. Op 3km is dit.Zweef!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Neuh niet minimaal, ik weet zeker dat er 7 vrouwen sneller warenquote:Op maandag 7 maart 2016 18:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ohhhhh, dus je bent minimaal 8e? Echt bizar knap!
Flink klote.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Iedereen fantastisch gelopen!! Die tussentijden van DeLuna zijn prachtig
Heeft iemand nog interesse in een startbewijs voor de 25km sallandtrail? Mij gaat het namelijk niet lukken. Afgelopen zaterdag bij een 10km cross na 2.5km al gestopt vanwege m'n kuiten. Vlak lopen wil nog zo veel maar tijdens klimmen branden ze eraan..
Wijze trainer heb jij! Verplaats jezelf even in hoe het een anderhalve maand geleden ging...quote:Op maandag 7 maart 2016 21:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Neuh niet minimaal, ik weet zeker dat er 7 vrouwen sneller warenEn die 8e hebben we geen van allen gezien dus daar twijfel ik wel een beetje aan ja. Maar goed, verandert verder niks aan je eigen prestatie
De trainer heeft ook nog flink op me lopen inhameren vandaag dat ik echt blij moet zijn met dit PR, zeker aangezien ik pas weer 2 weken op 50km/week zit, wat vorig jaar echt mijn minimum was. En we moeten even een goed strijdplan maken voor over 2 weken zodat ik mezelf dan niet vanaf km 3 al in de put ga praten
Het is de hele dag door ongeveer, vooral met de 75km lopersquote:Op maandag 7 maart 2016 21:57 schreef indepoeier het volgende:
[..]
Flink klote.
Ik zou bijna in de verleiding komen om mijn traildebuut te maken (zou dan wel op mijn gemak moeten), maar ik heb 's ochtends eerst wat anders.
Ik wil eigenlijk nog wel proberen het laatste stukje te komen kijken, van hoe laat tot hoe laat is het ongeveer? Of ben ik aan het einde van de ochtend alleen nog op tijd voor de nabeschouwing?
Nou, dat valt wel mee, 75 km start om 8:45, 50 om 9:15 en de 25 om 10:15. Eind van de ochtend is een prima tijd om de doorkomst dan wel de finish van het grootste deel van de deelnemers te zien bij het zwembad.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:57 schreef indepoeier het volgende:
[..]
Flink klote.
Ik zou bijna in de verleiding komen om mijn traildebuut te maken (zou dan wel op mijn gemak moeten), maar ik heb 's ochtends eerst wat anders.
Ik wil eigenlijk nog wel proberen het laatste stukje te komen kijken, van hoe laat tot hoe laat is het ongeveer? Of ben ik aan het einde van de ochtend alleen nog op tijd voor de nabeschouwing?
Je tijdsdoel staat nog wel steeds?quote:Op maandag 7 maart 2016 22:42 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Het is de hele dag door ongeveer, vooral met de 75km lopers. Die kunnen nog tot 6 uur 's middags binnenkomen. Waarschijnlijk wordt het ook nog eens lekker weer, dus dat scheelt.
Heb er superveel zin in, maar niet heel veel vertrouwen. Voorbereiding is toch allemaal een beetje bagger gegaan, veel pijntjes enzo, weinig snelheidswerk. Basis is gelukkig wel redelijk, dus maar gewoon op karakter proberen uit te lopen en de winst op vorig jaar proberen te pakken door wat minder bij de verzorgingsposten rond te hangen. Ik heb in ieder geval een goede concurrent dit jaar. Degene die bij Spijkenisse Marathon 2 minuutjes voor mij binnen kwam doet ook mee. Dus kunnen we elkaar mooi een beetje scherp houden hoop ik.
Ik denk dat ik pas rond kwart over 2 doorkomquote:Op dinsdag 8 maart 2016 06:11 schreef Guard het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel mee, 75 km start om 8:45, 50 om 9:15 en de 25 om 10:15. Eind van de ochtend is een prima tijd om de doorkomst dan wel de finish van het grootste deel van de deelnemers te zien bij het zwembad.
Ik neem even aan dat indepoeier zich gewoon aan het eind van de ochtend meldt en vervolgens tenminste alle Fokkers binnenhaaltquote:Op dinsdag 8 maart 2016 06:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik denk dat ik pas rond kwart over 2 doorkom
Ik ga zeker mijn best doen, lijkt me gezellig. Eerst nog mijn dochters volleybalteam coachen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 06:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik neem even aan dat indepoeier zich gewoon aan het eind van de ochtend meldt en vervolgens tenminste alle Fokkers binnenhaalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |