Alleen als je belooft om regelmatig mee te blijven postenquote:Op maandag 7 maart 2016 17:05 schreef Tinos85 het volgende:
Mag ik bij de Circuitrun op 20 maart in de OP? 12 km.
En hier ergens nog een foto van jou, net voor de finishquote:Op maandag 7 maart 2016 16:17 schreef La_Tramposa het volgende:
https://www.oypo.nl/fotomemories
Meer foto's
En die "funrunner" in zijn Aloha rokjequote:Op maandag 7 maart 2016 17:25 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
En hier ergens nog een foto van jou, net voor de finish
Haha, wat een rare foto, alsof ik heel boos aan het huppelen ben.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:25 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
En hier ergens nog een foto van jou, net voor de finish
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
quote:Op maandag 7 maart 2016 17:38 schreef Guard het volgende:
Kees Snepvangers heeft mijn techniek prachtig op de gevoelige plaat weten vast te leggenHaha dat is nog eens een actieve armzwaai!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Doe ik!quote:Op maandag 7 maart 2016 17:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Alleen als je belooft om regelmatig mee te blijven posten
Kees Snepvangers heeft mijn techniek prachtig op de gevoelige plaat weten vast te leggenGing je onderweg ook nog betonblokken in tweeën hakken met je blote handen? Op die snelheid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan was de snelheid van mijn selfie maar voor amateurs...
F means you're fucked
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is vrouw nr 7 trouwensDus ben al één plekje opgeschoven, en van vrouw nr 5. van wie ik ook vermoed dat er een man met het nr liep nog geen foto gevonden
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Als ik een selfie had kunnen maken van betonblok-hakken op 5k pace, dat zou pas pro zijnquote:Op maandag 7 maart 2016 17:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Ging je onderweg ook nog betonblokken in tweeën hakken met je blote handen? Op die snelheid?
Dan was de snelheid van mijn selfie maar voor amateurs...
Kees Snepvangers heeft mijn techniek prachtig op de gevoelige plaat weten vast te leggenGoeien blik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
quote:Op maandag 7 maart 2016 17:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Ohhhhh, dus je bent minimaal 8e? Echt bizar knap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is vrouw nr 7 trouwensDus ben al één plekje opgeschoven, en van vrouw nr 5. van wie ik ook vermoed dat er een man met het nr liep nog geen foto gevonden
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Kees Snepvangers heeft mijn techniek prachtig op de gevoelige plaat weten vast te leggenJe kunt zien dat je van Duitse marathons houdtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 7 maart 2016 18:35 schreef Quoi het volgende:
[..]
Je kunt zien dat je van Duitse marathons houdt
wieso?quote:Op maandag 7 maart 2016 18:35 schreef Quoi het volgende:
[..]
Je kunt zien dat je van Duitse marathons houdt
Whoeh! Plots goed nieuws!quote:Op maandag 7 maart 2016 18:41 schreef GotC het volgende:
Noh! Ik heb 8 min op de band hardgelopen!Op blote voeten
Gevoelig, maar we moeten even gaan ontdekken hoe m'n voet reageert.
Overmorgen mag ik 5 min op blote voeten op gras. En 2 dagen daarna 5 min op gras met schoenen. En 2 dagen daarna 5 min op asfalt met schoenen. Alles hangt af van hoe het gaat uiteraard.
Maar toch
quote:Op maandag 7 maart 2016 18:41 schreef GotC het volgende:
Noh! Ik heb 8 min op de band hardgelopen!Op blote voeten
Gevoelig, maar we moeten even gaan ontdekken hoe m'n voet reageert.
Overmorgen mag ik 5 min op blote voeten op gras. En 2 dagen daarna 5 min op gras met schoenen. En 2 dagen daarna 5 min op asfalt met schoenen. Alles hangt af van hoe het gaat uiteraard.
Maar toch
Ga normaal gesproken altijd voor een PR (en zeg dat dan ook altijd) maar het zag er nu echt niet naar uit zoals de week was verlopen. Als ik niet al had ingeschreven had ik 'm denk ik geskipped want ik was erg onzeker maar gelukkig heb ik dat niet gedaanquote:Op maandag 7 maart 2016 07:50 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Hoezo niet besmettelijk?
Thelaudprince ging bij de cpc ook "alleen om hem uit te lopen"...
Je weet niet half hoe raarquote:Op maandag 7 maart 2016 07:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nou, hij en ik hebben nog nooit speeksel uitgewisseld, dus blijkbaar is hij van zichzelf al zo raar
Leuk filmpjequote:Op maandag 7 maart 2016 19:09 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh, en zien hoe de Baggerloop nu écht gaat? Er was dit jaar een drone, dus geniet
Ziet er tof uit zo.quote:Op maandag 7 maart 2016 19:09 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh, en zien hoe de Baggerloop nu écht gaat? Er was dit jaar een drone, dus geniet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |