Hoe vind je deze groupon dan?quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:48 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
En kijk of ze nog steeds een Groupon hebben.
Werkt prima en scheelt een hoop
Gezien de mentaliteit van Aldo na de loss van Conor zou ik voor Edgar gaan.quote:
Nog groot ookquote:Op vrijdag 11 maart 2016 07:37 schreef irish.joe het volgende:
Hahaha, Anik heeft een mooie kuit tattoo van 209.
https://instagram.com/p/BCyun-npJYg/
Daar wil je echt geen tattoo neequote:Op vrijdag 11 maart 2016 08:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nog groot ookik had hem denk ik miniscule op mijn voetzool gezet, al zal dat vast heel gevoelig zijn
Dit soort memes en backlash gaat echt nooit vervelenquote:
Je bent me wéér voorquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:38 schreef THEFXR het volgende:
Kimbo Slice, Ken Shamrock fail drug tests at Bellator 149
over 250.000 ppv's $2 en over de 750.000 $4quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:39 schreef Nober het volgende:
Hoeveel $ per verkochte PPV voor Nate? Als het aan mij ligt $3...
$?,???,??? (PPV buys, 1.5 miljoen verkocht)
$500,000 (Contract)
$100,000 (2 Bonusses)
$20,000 (R deal)
Nate 'The Great' Diaz
Dus $8 want 1,5 miljoen verkocht??quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
over 250.000 ppv's $2 en over de 750.000 $4
Als die PPV klopt want dat maken ze niet openbaar, alleen bij Overeem toen Golden Glory hem voor de rechter daagde, maar Diaz verdient het.quote:
Laten we hopen dat GSP weg blijft. Saaiste vechter van de afgelopen 10 jaarquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik denk niet dat GSP een comeback maakt, vooral niet met 3 jaar ringrust
Aah. Wist ik niet eensquote:
Hij moet nu tegen nieky, die zit ook in de hal nu.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah. Wist ik niet eens. Heeft hij verloren? Faalhaas. Hij had toen moeten winnen van nicky maar judges waren omgekocht ofzo en nu verliezen van deze nobody.
Wat? Nieky gaat helemaal niet tegen hemquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij moet nu tegen nieky, die zit ook in de hal nu.
Dombo moet tegen nieky dus![]()
Volgens mij zeiden ze dat net.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat? Nieky gaat helemaal niet tegen hemHij is niet eens #10 contender.
Nieky moet volgende maand tegen iemand anders. Deze fransman was niet eens #10 dus die zal geen title fight krijgen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij zeiden ze dat net.
Of hij wil het kan ook.
Verhoeven komt zo.
Ah ok.ik kijk vaak omdat ik het leuk vind, houd het verder niet bij.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nieky moet volgende maand tegen iemand anders. Deze fransman was niet eens #10 dus die zal geen title fight krijgen.
Ohquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ok.ik kijk vaak omdat ik het leuk vind, houd het verder niet bij.
Nee, tuurlijk niet, maar laat mij dromen jaquote:Op zondag 13 maart 2016 00:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?
Dan eerder Overeem in 2016.
Reem brengt de belt naar Nederland 100% zeker.quote:Op zondag 13 maart 2016 00:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?
Dan eerder Overeem in 2016.
persoonlijk schat ik die kans wat lager in, ik zie hem ook niet 1,2,3 van arlovski winnen.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Reem brengt de belt naar Nederland 100% zeker.
Tuurlijk wel, Arlovski is puur om zijn record nog wat aan te scherpen voordat hij de titel shot krijgt.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:01 schreef pmponer het volgende:
[..]
persoonlijk schat ik die kans wat lager in, ik zie hem ook niet 1,2,3 van arlovski winnen.
Ik hoop heel erg dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:14 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, Arlovski is puur om zijn record nog wat aan te scherpen voordat hij de titel shot krijgt.
Dat is de makkelijkste match up voor hem. Zegt genoeg over de rest op HW dat Arlovski in de UFC zit.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:01 schreef pmponer het volgende:
[..]
persoonlijk schat ik die kans wat lager in, ik zie hem ook niet 1,2,3 van arlovski winnen.
Rico gaat niet KB voor bellator denk ik. Die hebben al helemaal geen fighters van topniveau. Joe rogan was wel gecharmeerd van Verhoeven dus miss dat er nog wel iets te regelen valt.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:05 schreef Klaphark het volgende:
Rico eerst maar naar Bellator denk. Combi met hun nieuwe kickboksleague is ideaal. Ufc gaat vast niet zoveel betalen dat het kickboksen gecompenseerd wordt.
bij de UFC is het MMA only en BJJ, maar geen kickboxing ernaast vanwege blessures.quote:Op zondag 13 maart 2016 16:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Rico gaat niet KB voor bellator denk ik. Die hebben al helemaal geen fighters van topniveau. Joe rogan was wel gecharmeerd van Verhoeven dus miss dat er nog wel iets te regelen valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |