volgens mij is er in LV een gym tourquote:Op donderdag 10 maart 2016 12:39 schreef ridsel het volgende:
Binnenkort gaan we op reis naar de Westkust van USA. Met enkele dagen Las Vegas. Weet iemand toffe dingen om te bezoeken, doen ivm UFC?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tazmaniac heeft een goede band met Miesha Tate dus daar kan je wel op de koffie.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:39 schreef ridsel het volgende:
Binnenkort gaan we op reis naar de Westkust van USA. Met enkele dagen Las Vegas. Weet iemand toffe dingen om te bezoeken, doen ivm UFC?
quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:19 schreef THEFXR het volgende:
speciaal voor Nober, Braziliaanse cultuur enzoCamila Oliveira who gives a fuck!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Nober op 10-03-2016 16:48:32 ]
En kijk of ze nog steeds een Groupon hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2016 13:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
volgens mij is er in LV een gym tour
quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:19 schreef THEFXR het volgende:
speciaal voor Nober, Braziliaanse cultuur enzomooie photoshopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Als het voor UFC 200 is dan moet je je 5 maanden (moet natuurlijk sowieso voor elk event) van te voren aanmelden bij USADA las ik ergens.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:51 schreef Klaphark het volgende:
Diaz vs Gsp in de maak wellicht. Was vast de bedoeling dat Conor Gsp ging uitdagen vorige week na winst, Gsp was ook in the house. Maar dat liep even anders
4 maanden ja, als je vanuit een pensioen komt.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Als het voor UFC 200 is dan moet je je 5 maanden (moet natuurlijk sowieso voor elk event) van te voren aanmelden bij USADA las ik ergens.
En is dat gebeurt gisteren? Jij weet dat.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
4 maanden ja, als je vanuit een pensioen komt.
nee, dat wordt niet openbaar gemaakt, je kan het alleen zien als diegene getest wordt.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:08 schreef Nober het volgende:
[..]
En is dat gebeurt gisteren? Jij weet dat.
Hoe vind je deze groupon dan?quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:48 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
En kijk of ze nog steeds een Groupon hebben.
Werkt prima en scheelt een hoop
Gezien de mentaliteit van Aldo na de loss van Conor zou ik voor Edgar gaan.quote:
Nog groot ookquote:Op vrijdag 11 maart 2016 07:37 schreef irish.joe het volgende:
Hahaha, Anik heeft een mooie kuit tattoo van 209.
https://instagram.com/p/BCyun-npJYg/
Daar wil je echt geen tattoo neequote:Op vrijdag 11 maart 2016 08:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nog groot ookik had hem denk ik miniscule op mijn voetzool gezet, al zal dat vast heel gevoelig zijn
Dit soort memes en backlash gaat echt nooit vervelenquote:
Je bent me wéér voorquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:38 schreef THEFXR het volgende:
Kimbo Slice, Ken Shamrock fail drug tests at Bellator 149
over 250.000 ppv's $2 en over de 750.000 $4quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:39 schreef Nober het volgende:
Hoeveel $ per verkochte PPV voor Nate? Als het aan mij ligt $3...
$?,???,??? (PPV buys, 1.5 miljoen verkocht)
$500,000 (Contract)
$100,000 (2 Bonusses)
$20,000 (R deal)
Nate 'The Great' Diaz
Dus $8 want 1,5 miljoen verkocht??quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
over 250.000 ppv's $2 en over de 750.000 $4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |