SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Je bent meer een hiker dusquote:Op zondag 6 maart 2016 01:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Schotland
[..]
Met tent en alles erop en d'r aan.
Chill chillquote:Op zondag 6 maart 2016 01:33 schreef Ezell het volgende:
Fokkeh, ik volgde vorige maand geen vakken. Genoeg tijd om te werken dus.
Wat zou ik anders zijn?quote:Op zondag 6 maart 2016 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent meer een hiker dus
Nooit gedaan eigenlijk, ja behalve wat bergtochten door de Dolomieten als kind met mijn ouders
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat was ook mijn planMaar er zijn geen bomen, dus als je s' ochtends ff moet kakken zit je wel out-in-the-open zeg maar
Dit is mijn badboy
Welke tent is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Coleman aravis dus?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Backpacker, strandganger, zwembadhangerquote:Op zondag 6 maart 2016 01:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat zou ik anders zijn?
[..]
Welke tent is dat?
Coleman aravis dus?
Die ja. Voor twee personen. Because it's also mine.quote:Op zondag 6 maart 2016 01:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Welke tent is dat?
Coleman aravis dus?
Die Pacific Crest Trail is wel echt vet om te doen, zoveel mooie omgeving om door te lopenquote:
Oh, zo.quote:Op zondag 6 maart 2016 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Backpacker, strandganger, zwembadhanger
Geen idee wat voor vakantie-types er allemaal zijn
Waar ga jij heen dan?quote:Op zondag 6 maart 2016 01:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die ja. Voor twee personen. Because it's also mine.
Tof tofquote:Op zondag 6 maart 2016 01:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh, zo.
Heb 'm gekocht voor interrailen. Dus backpacken. Had hem ook mee naar Australië en nu dus voor het eerst gebruikt waar hij voor is.
Lijkt me afschuwelijk om hele vakantie te lopen en in een klote tent te slapenquote:Op zondag 6 maart 2016 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Pacific Crest Trail is wel echt vet om te doen, zoveel mooie omgeving om door te lopen
nee mooi johquote:Op zondag 6 maart 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lijkt me afschuwelijk om hele vakantie te lopen en in een klote tent te slapen
Alleen gereisd. Werken is voor arbeiders.quote:Op zondag 6 maart 2016 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tof tof
Heb je in Australie ook gewerkt of alleen gereisd?
Pak je toch hosteltjesquote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lijkt me afschuwelijk om hele vakantie te lopen en in een klote tent te slapen
Hosteltjes doe ik ook niet.quote:Op zondag 6 maart 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pak je toch hosteltjes
Of zou je het dan ook niet doen?
lekkere stinksokkiesquote:Op zondag 6 maart 2016 01:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is hoe je wakker word.
Dan denk je, joh, we laten de tent staan en lopen effe de berg op voor de lunch
[ afbeelding ]
Lekker! Oploskoffie!
Daar ben ik blij om. Anders gaat iedereen dit soort leuke dingen doen.quote:Op zondag 6 maart 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hosteltjes doe ik ook niet.
Zou ook niet inzien waarom ik voor de lol mezelf zou afpeigeren.
Hostel heb je ook gewoon prive-kamers die precies zelfde als hotel zijn hequote:Op zondag 6 maart 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hosteltjes doe ik ook niet.
Zou ook niet inzien waarom ik voor de lol mezelf zou afpeigeren.
Mwah, qua luxe verschilt dat vaak toch wel.quote:Op zondag 6 maart 2016 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hostel heb je ook gewoon prive-kamers die precies zelfde als hotel zijn he
Die tent is van een maat van me, die ging na 2.5 week vakantie meteen door op vakantie met z'n vriendin.quote:
Pak gewoon die goede hotel, die goede eten. Auto of scooter huren ipv jezelf afpeigeren.quote:Op zondag 6 maart 2016 01:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om. Anders gaat iedereen dit soort leuke dingen doen.
Wat is jouw ideale vakantie?
Dan is de aftakeling al begonnenquote:Op zondag 6 maart 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
Maar qua hele dag wandelen ben ik het met Inso eens. Ik zie het mezelf nu nog nie doen. Maar over een paar jaar wellicht.
Met een beetje oefening..quote:Op zondag 6 maart 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
Maar qua hele dag wandelen ben ik het met Inso eens. Ik zie het mezelf nu nog nie doen. Maar over een paar jaar wellicht.
Een beetjequote:Op zondag 6 maart 2016 01:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mwah, qua luxe verschilt dat vaak toch wel.
Als ik op vakantie ben zeker in goedkope oorden kijk ik echt niet naar prijs van accomodatie.quote:Op zondag 6 maart 2016 01:42 schreef Fok-it het volgende:
Maar het is maar voor een enkele nacht telkens, tsja maatk dan ook niet uitVolgende keer heb ik mezelf ook iets te vaak verwend qua accommodatie, kan ik nu echt niet doen als ik voor langere tijd weg ga
Dan kom je toch nooit op dit soort plekken?quote:Op zondag 6 maart 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pak gewoon die goede hotel, die goede eten. Auto of scooter huren ipv jezelf afpeigeren.
Hoezo niet?quote:Op zondag 6 maart 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
Omdat het wel leuk is, maar ik veel van de werled wil zienquote:Op zondag 6 maart 2016 01:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan kom je toch nooit op dit soort plekken?
Ik weet zeker dat die plekken waar ik overnacht heb, weinig tot geen andere mensen geslapen hebben. iig niet zoveel als elke camping of hotel.
Dat maakt het gaaf.
[..]
Hoezo niet?
Nee, dan hoef je geen oploskoffie te drinken in the middleof nowhere.quote:Op zondag 6 maart 2016 01:42 schreef kanovinnie het volgende:
Dan kom je toch nooit op dit soort plekken?
Je moet ook zien als: waar wil je 's avonds na een lange dag thuiskomen? + Als je het geld toch hebt.quote:Op zondag 6 maart 2016 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een beetje
Maar het is maar voor een enkele nacht telkens, tsja maatk dan ook niet uitVolgende keer heb ik mezelf ook iets te vaak verwend qua accommodatie, kan ik nu echt niet doen als ik voor langere tijd weg ga
Ja, maar als ik het geld ga uitgeven aan hotels terwijl ik ook in dorms kan liggen waar het goedkoper en ongetwijfeld ook gezelliger isquote:Op zondag 6 maart 2016 01:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je moet ook zien als: waar wil je 's avonds na een lange dag thuiskomen? + Als je het geld toch hebt.
Ik vind een dorm gewoon prima, maar snap ook best dat iemand ergens moois wil thuiskomen. Vaak ben je dan toch niet op het juiste adres bij een hostel, al is het een privékamer..
Ik wandel geen weken hoorquote:Op zondag 6 maart 2016 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat het wel leuk is, maar ik veel van de werled wil zienEn als ik dan weken ga wandelen in 1 land, tsja, weet niet. Heeft nu nog niet mijn voorkeur
Blij dat je er zo over denkt.quote:Op zondag 6 maart 2016 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, dan hoef je geen oploskoffie te drinken in the middleof nowhere.
Ik heb het graag beide op goed niveau.quote:Op zondag 6 maart 2016 01:47 schreef kanovinnie het volgende:
Naar mijn mening is het niet zo zeer de kwaliteit van je eten en drinken, maar de plek en gezelschap waarmee je het eet en drinkt.
Ja als ik daar tientjes moest gaan knijpen zou ik ergens anders heen gaanquote:Op zondag 6 maart 2016 01:48 schreef Fok-it het volgende:
Dat was zo lekker in Bangkok, na eenhele dag stad in daar afgepeigerd je hotelkamer inkomen, en dan dikke jacuzziEn dat voor Aziatische prijzen. Goed hoor. Daar is heel weinig mis mee
Klopt wel. Had het ook vooral over westerse landen. Daar iss het gewoon zonde want dan betaal je gewoon 50 euro per nacht ongquote:Op zondag 6 maart 2016 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja als ik daar tientjes moest gaan knijpen zou ik ergens anders heen gaan
Ik heb daar zelf echt niks mee.quote:Op zondag 6 maart 2016 01:48 schreef Fok-it het volgende:
Dat was zo lekker in Bangkok, na eenhele dag stad in daar afgepeigerd je hotelkamer inkomen, en dan dikke jacuzziEn dat voor Aziatische prijzen. Goed hoor. Daar is heel weinig mis mee
Ach, dingen zoals wat ik daar gedaan heb kan ook niet als iedereen het doet.quote:Op zondag 6 maart 2016 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb het graag beide op goed niveau.
Zonde is het nooit als je gewoon het geld hebtquote:Op zondag 6 maart 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt wel. Had het ook vooral over westerse landen. Daar iss het gewoon zonde want dan betaal je gewoon 50 euro per nacht ong
Nee, maargoed. Wilde het gewoon keer gedaan hebben. Gewoon voor de leukquote:Op zondag 6 maart 2016 01:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb daar zelf echt niks mee.Met luxe als jacuzzi. Na een avondje wil ik lekker in bed liggen ofzo.
Dag dagquote:
Hoi scheetjequote:
zitten bij mij rechtquote:Op zondag 6 maart 2016 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb echt vies veel last van verstandskies.
Ik voel me net sof.
Ik wil ze onder algehele narcose weg laten halenquote:Op zondag 6 maart 2016 01:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
zitten bij mij recht
sowieso is mijn gebit awesome, ik had eerst een extra tand over mijn voortanden heen groeiend vanaf boven
is gewoon uit zichzelf weer weg gegaan
gebitgod
picsquote:Op zondag 6 maart 2016 02:00 schreef Ezell het volgende:
Ik ben even boos op een vriendin.
Ze is kut.
Einde verhaal.
Lelijk is dat jaquote:Op zondag 6 maart 2016 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Stelling: Mensen met een bolle navel hebben het niet begrepen
ik weet hetquote:
Onze linksbuiten vroeger had geen navel.quote:Op zondag 6 maart 2016 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Stelling: Mensen met een bolle navel hebben het niet begrepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.first world problems![]()
quote:Op zondag 6 maart 2016 02:08 schreef Ezell het volgende:
oke, kak.. nu begin ik echt boos te wordenwat een kuthoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.first world problems
pics?
Gooi haar in de Oudegrachtquote:Op zondag 6 maart 2016 02:10 schreef Ezell het volgende:
word hier een beetje chaggo van![]()
eerst helemaal: "Jaaa, vet leuk! Vergeet die dag niet vrij te houden, bla bla bla."
nou, had ik net zo goed niet kunnen doen
quote:Op zondag 6 maart 2016 02:10 schreef Ezell het volgende:
word hier een beetje chaggo van![]()
eerst helemaal: "Jaaa, vet leuk! Vergeet die dag niet vrij te houden, bla bla bla."
nou, had ik net zo goed niet kunnen doen
Ik heb altijd moeite dat vervelend voor mensen te vinden, je kiest er zelf voor om met zulke mensen dingen te willen doen.quote:Op zondag 6 maart 2016 02:13 schreef Ezell het volgende:
Kom op, is toch belachelijk dat je een DAGJE STAD gaat doen en geen cent wil uitgeven? Ze wil niet eens een paar euro's extra uitgeven zodat we niet alles hoeven te lopen.
Je weet in welk land je woont.quote:Op zondag 6 maart 2016 02:13 schreef Ezell het volgende:
Kom op, is toch belachelijk dat je een DAGJE STAD gaat doen en geen cent wil uitgeven? Ze wil niet eens een paar euro's extra uitgeven zodat we niet alles hoeven te lopen.
Ik wist dat ook niet.quote:Op zondag 6 maart 2016 02:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb altijd moeite dat vervelend voor mensen te vinden, je kiest er zelf voor om met zulke mensen dingen te willen doen.
Ken haar niet.quote:Op zondag 6 maart 2016 02:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wist dat ook niet.Aangezien ze gewoon dit weekend uitgaat en shit.. Maar verder geen cent wil uitgeven. Is toch raar?
En ze wil haar geld niet uitgeven om met jou een stad te verkennen.quote:Op zondag 6 maart 2016 02:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wel.
Ze heeft gewoon een baantje en shit.
Is toch raar als het haar eigen idee was om langs te komen.quote:Op zondag 6 maart 2016 02:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
En ze wil haar geld niet uitgeven om met jou een stad te verkennen.
Dat is haar goedrecht. Wat je er van vindt en mee doet is aan jou.
Zie vorige post.quote:Op zondag 6 maart 2016 02:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is toch raar als het haar eigen idee was om langs te komen.En het is niet zo dat ze meteen 50 euro moet uitgeven. Het gaat echt om max 5 euro ofzoiets.
Alsnog fucking raar om zelf voor te stellen om langs te komen WANT ze wil de stad zien. Maar ok, blijkbaar mis ik iets..quote:
Vidn ik ook ja. Als je dan een dagje weggaat dan ga je ook een dagje weg ook. Niet elke cent oppotten.quote:Op zondag 6 maart 2016 02:21 schreef Ezell het volgende:
Fokkeh, wat vind jij?
Is toch raar? Of ligt het aan mij?
Ik erger me altijd aan Typisch.quote:Op zondag 6 maart 2016 02:20 schreef Fok-it het volgende:
Typisch is blijkbaar de enige hier die zich nooit van zijn leven ergens druk om maakt of aan ergert. Noemenswaardig als je dat kunt maar gebruikelijk is het niet
Precies.quote:Op zondag 6 maart 2016 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vidn ik ook ja. Als je dan een dagje weggaat dan ga je ook een dagje weg ook. Niet elke cent oppotten.
Precies.quote:Op zondag 6 maart 2016 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vidn ik ook ja. Als je dan een dagje weggaat dan ga je ook een dagje weg ook. Niet elke cent oppotten.
Ik zou zeggen, kom dan maar niet langsquote:Op zondag 6 maart 2016 02:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Precies.
Een dagje weg kost altijd geld. En in dit geval gaat het om drie euro. Dat geld heeft ze zogenaamd niet, terwijl ze regelmatig uitgaat.
Zal het maar eens haar face ook tegen haar zeggen, want ik vind dit gewoon raar gedrag.
Weet je wel meteen waar haar prioriteiten wel en niet liggenquote:Op zondag 6 maart 2016 02:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Precies.
Een dagje weg kost altijd geld. En in dit geval gaat het om drie euro. Dat geld heeft ze zogenaamd niet, terwijl ze regelmatig uitgaat.
Zal het maar eens haar face ook tegen haar zeggen, want ik vind dit gewoon raar gedrag.
Daarom, en dan eet je even 3 dagen een stuk goedkoper nadat je weg bent geweestquote:Op zondag 6 maart 2016 02:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Precies.
Je kan best aangeven dat je effe krap zit en op de centen meot letten, maar als je het al een tijd weet heb je ook kunnen sparen toch?
quote:Op zondag 6 maart 2016 02:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kom dan maar niet langs
Tja, volgens mij is ze er niet eens bewust van. Lief meisje, goede vriendin, etc.. Maar niet zo slim soms.quote:Op zondag 6 maart 2016 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet je wel meteen waar haar prioriteiten wel en niet liggen
PS: Ze woont thuis en haar ouders betalen eigenlijk alles voor haar.quote:Op zondag 6 maart 2016 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom, en dan eet je even 3 dagen een stuk goedkoper nadat je weg bent geweestGa je ook niet dood aan
Maakt het nog aparter jaquote:Op zondag 6 maart 2016 02:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
PS: Ze woont thuis en haar ouders betalen eigenlijk alles voor haar.
He kanoquote:Op zondag 6 maart 2016 02:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kom dan maar niet langs
ik moet 9 uur weer bij voetbal zijn kutleven pff echt klotequote:
Genot iedereen is naar de vinkentering en zelf nog zo goed als nuchterquote:Op zondag 6 maart 2016 04:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik moet 9 uur weer bij voetbal zijn kutleven pff echt klote
Nr 2 is een jood trouwens moet je voorzichtig mee zijn
Niet verkeerd gozert geniet er van maarquote:Op zondag 6 maart 2016 04:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Genot iedereen is naar de vinkentering en zelf nog zo goed als nuchter
Nr 2 heeft x op dus die wil knuffelen
Mijn dochter slaapt niet uit tot 10.00quote:Op zondag 6 maart 2016 07:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij ook al.
Wat doet iedereen zo vroeg op zondag.
Das waar.quote:Op zondag 6 maart 2016 07:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn dochter slaapt niet uit tot 10.00
Doe het rustig aan vandaag. Afgelopen dagen beetje druk gehad en veel weggeweest.quote:Op zondag 6 maart 2016 07:38 schreef Etsu het volgende:
Dankje Haags, jij ook veel plezier met wat je ook gaat doen
JA COOLquote:Op zondag 6 maart 2016 02:19 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, hier nog een reisverslagje voor mijn fans.
TRV / [Reisverslag] The Skye Trail
picsquote:Op zondag 6 maart 2016 12:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb verrekijker, echt zo'n koeiending. Leuk
Het is zeker lekker weer jaquote:Op zondag 6 maart 2016 07:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hopelijk mooi zonnig weer vandaag.
Niet zo stoer praten Fylaxquote:
Anders gezien? Die blijft gewoon open hoor?quote:
Whehequote:
tis zo dood hierquote:Op zondag 6 maart 2016 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Anders gezien? Die blijft gewoon open hoor?
Boeiend, komt wel weerquote:
Kan je eindelijk eens wat anders verzinnen in je vrije tijd tochquote:
Heb verder niets anders te doen joh.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je eindelijk eens wat anders verzinnen in je vrije tijd toch
quote:Op zondag 6 maart 2016 15:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
100 eu op fey gezet deze word makkelijk
quote:Op zondag 6 maart 2016 15:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Kun je toch 2 kratjes bier van kopen met de winst!!quote:Op zondag 6 maart 2016 15:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Wat een schatquote:
Jaaquote:Op zondag 6 maart 2016 15:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jou poezenbeest? Wat een oranje ogen
Nee, is rasquote:
Laat je hem nou gewoon daar bij jou naar buiten dan?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:15 schreef Crack_ het volgende:
Maar ik weet niet beter, Rodin is eerste kat in mn leven (op katties van ex na)
Dat zou niet kunnen omdat?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat je hem nou gewoon daar bij jou naar buiten dan?
Kan welquote:
Ik ben er sowieso altijd bij. Of denk je dat ik zo'n kat waar op iedereen reageert met "WAUW WAT EEN MOOIE KAT MAAR WTF IS MET Z'N OGEN" zomaar buiten los ga laten lopen?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan welMaar wel gedoe toch? Hij kan niet uit zichzelf naar buiten en binnen lijkt me.
Vind hij het wel fijn buitendan?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben er sowieso altijd bij. Of denk je dat ik zo'n kat waar op iedereen reageert met "WAUW WAT EEN MOOIE KAT MAAR WTF IS MET Z'N OGEN" zomaar buiten los ga laten lopen?![]()
En omdat ie niet zelf naar buiten of binnen kan, laat ik 'm al nooit alleen omdat ie amper buiten komt. Kat kent buiten niet
Ja. En ja klopt, maar Rodin kannie vrijblijvend naar buiten + kat die mensen vast niet met rust laten dus ik wil Rodin uberhaupt niet vrijblijvend naar buiten laten gaan.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind hij het wel fijn buitendan?Je kat wordt vanzelf wel een binnen of buiten kat afhankelijk van waar je hem het meest laat.
1 van mij bv vind het af en toe wel leuk op het balkon maar verder hoef je d`r niet te laten gaan want dat vind ze helemaal niks
Dat is het beste ja. Anders ben je constant bezig met waar die nou weer uithangt en of je hem nog wel kan zien etc etcquote:Op zondag 6 maart 2016 15:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. En ja klopt, maar Rodin kannie vrijblijvend naar buiten + kat die mensen vast niet met rust laten dus ik wil Rodin uberhaupt niet vrijblijvend naar buiten laten gaan.
En ik vind het altijd kut dat andere mensen last hebben van je kat als ie buiten komt. Laat mn hond ook niet voor jouw voordeur schijten.
Maar, heb dit ras o.a. gekozen omdat ze niet veel behoefte hebben om naar buiten te gaan. Omdat dat bij mij geen optie was. Balkon vogeltjes kijken enzo vindt ie wel leuk.
Rip Lunaquote:Op zondag 6 maart 2016 15:26 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
En op balkon voortaan ook tuigje om, al twee keer naar beneden gevallen vanaf deze hoogte dus![]()
Jaa precies. En gewoon bang dat ie dan niet meer terug komt!quote:Op zondag 6 maart 2016 15:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is het beste ja. Anders ben je constant bezig met waar die nou weer uithangt en of je hem nog wel kan zien etc etc
quote:
Ahhh, dat is echt echt zieligquote:Op zondag 6 maart 2016 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rip Luna![]()
Moest 6 weken in het gips+ bench waar ze niet uit mocht. Daar worden ze echt depressief van
Ja toen ze er eenmaal uit mocht knapte ze helemaal op. Werd er zelfs nog liever en aanhankelijker op dus dat scheeltquote:Op zondag 6 maart 2016 15:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaa precies. En gewoon bang dat ie dan niet meer terug komt!Om welke reden dan ook
[..]anders kat weg
[..]
Ahhh, dat is echt echt zielig.
Maar toen wel goed?
preciesquote:Op zondag 6 maart 2016 15:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kun je toch 2 kratjes bier van kopen met de winst!!
Zet je toch geen 100 euro op gek voor 30 winstquote:
deze is te makkelijk man dit is niet te verliezenquote:Op zondag 6 maart 2016 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zet je toch geen 100 euro op gek voor 30 winst![]()
En dan opeens vroege rode kaart. Dag 100 euroquote:Op zondag 6 maart 2016 15:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
deze is te makkelijk man dit is niet te verliezen
en ja toch 2 krat bier of 3 tree lager
die 100 eu kan me reet roestenquote:Op zondag 6 maart 2016 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan opeens vroege rode kaart. Dag 100 euro
maar die 30 euro wel?quote:Op zondag 6 maart 2016 16:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
die 100 eu kan me reet roesten
quote:Op zondag 6 maart 2016 19:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
heb toch gewonnen ballaars geef je grote bek nu nu
Onzin dit natuurlijk.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:07 schreef wietparkiet het volgende:
als je gaat gokken en je winst is 30% van wat je inzet dan doe je toch echt wat fout imo
dan ben ik niet gestopt.quote:
Nee valt wel meequote:Op zondag 6 maart 2016 20:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heeft je dochtertje nog n drukke dag van gemaakt?
Netjesquote:Op zondag 6 maart 2016 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb wel de 10 km gelopen begin van de middag op de CPC. In 50m36.
Was er ook zeer content mee. Niet mijn PR gehaald helaas. Die zat net onder de 50 minuten. Laten we het erop houden dat ik wind tegen had....quote:
Ook lekker man. Toch wel een uitsmijtertje genomen hé?quote:Op zondag 6 maart 2016 20:02 schreef Etsu het volgende:
ik heb vandaag niet veel gedaan
oude vrienden teruggezien, samen geluncht, toen naar huis en beetje studie, nu FOK!.
studentleef
Nee, wel een lekker kaiserbroodje met een plakje kaas.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ook lekker man. Toch wel een uitsmijtertje genomen hé?
Dat is ook erg lekker inderdaad.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, wel een lekker kaiserbroodje met een plakje kaas.
GENOT.
gezellig hoe laat kan ik komenquote:Op zondag 6 maart 2016 20:09 schreef Etsu het volgende:
morgen komt Amarantha ook nog op bezoek
sowieso hele middag/avond blowen
Ama
echte hollanderquote:Op zondag 6 maart 2016 20:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat ben je nou voor gastheer
gierige hollander
wejoow je mag mn kat al aaien en dan verwacht je dat ik je wiet ook nog dokquote:Op zondag 6 maart 2016 20:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat ben je nou voor gastheer
gierige hollander
ik kom niet meerquote:Op zondag 6 maart 2016 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
wejoow je mag mn kat al aaien en dan verwacht je dat ik je wiet ook nog dok
opzouten
quote:Op zondag 6 maart 2016 20:09 schreef Etsu het volgende:
morgen komt Amarantha ook nog op bezoek
sowieso hele middag/avond blowen
Ama
Het is ook echt een kwelling om 90 minuten uit te zittenquote:
Ik doe wat ik wilquote:
Nah, ik wil niet de kans lopen om strafloos vermoord te worden omdat iemand die ik niet ken misschien een hekel aan me heeftquote:
Volgend seizoen wel? Zal op dezelfde voet verder gaan gok ikquote:Op maandag 7 maart 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb echt geen zin meer in feyenoord dit seizoen
Zal nooit meer veranderenquote:Op maandag 7 maart 2016 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgend seizoen wel? Zal op dezelfde voet verder gaan gok ik
Ach ja, we worden weer verzadigd de komende jaren met de beker. Iedereen weer tevredenquote:
Lekker naar de coolsingel om een beker.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach ja, we worden weer verzadigd de komende jaren met de beker. Iedereen weer tevreden
Nja, 6 potjes Europees is wel belangrijk natuurlijk. Krijgen ze met de competitie niet voor elkaarquote:Op maandag 7 maart 2016 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker naar de coolsingel om een beker.
Ga je niet voor naar de coolsingelquote:Op maandag 7 maart 2016 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, 6 potjes Europees is wel belangrijk natuurlijk. Krijgen ze met de competitie niet voor elkaar
Nee dat is waarquote:
Gewoon in het stadion vieren en klaarquote:
Je kan beter andere dingen doen ja. Begin het ook en beetje zat te worden eigenlijkquote:Op maandag 7 maart 2016 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Weer een weekend vol beroerde wedstrijden gezien, wat een kutsport is het eigenlijk ook.
Tis ook allemaal zo saai gewordenquote:Op maandag 7 maart 2016 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan beter andere dingen doen ja. Begin het ook en beetje zat te worden eigenlijk
En dan mensen uit vbl die om half 1 al NEC-Heracles gaan kijkennee daar heb ik echt 0 behoefte aan
Sowieso zonder betsquote:
Natuurlijkquote:Op maandag 7 maart 2016 13:01 schreef Amarantha het volgende:
Straks naar EtsuIedereen hier is vast jaloers.
Dat is wel lekker jaquote:Op maandag 7 maart 2016 13:01 schreef Crack_ het volgende:
1300 van belasting terug krijgen, iedereen hier is vast blij voor mij.
Hahahaquote:Op maandag 7 maart 2016 13:01 schreef Amarantha het volgende:
Straks naar EtsuIedereen hier is vast jaloers.
Komt door collegegeld van schoolquote:
jezusquote:Op maandag 7 maart 2016 13:01 schreef Crack_ het volgende:
1300 van belasting terug krijgen, iedereen hier is vast blij voor mij.
En moet huurtoeslag + zorgtoeslag over 2015 nog krijgen.quote:
Ja schatje, ik ken je toch niet irl dus ik heb geen idee.quote:
i knowquote:Op maandag 7 maart 2016 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja schatje, ik ken je toch niet irl dus ik heb geen idee.
Jaloers gaat wat ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |