Volgens mij stond ons tentje op de kliffen links van het stukje water wat je nog net achter het rotsgedeelte in het midden van je foto ziet.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:00 schreef Sunnythesun het volgende:![]()
Ja dat kan zomaar gebeuren op Skye! Maar toch een toffe tocht gehad lijkt me
![]()
![]()
En zonde hoor, van dat bos bij The Old Man, maar ja, is allemaal productiebos dus dat moet een keer om..
Dit was in 2009:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zat in een hittegolf vorig jaar..quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Mooi reisverslag!![]()
Regen? Ach, het is Schotland. Als het niet regent, mag het in de krant
Oei, 2 dagen 20 graden?quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zat in een hittegolf vorig jaar..
Het was nu volgens mij de koudste zomer in 40 jaarquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Mooi reisverslag!![]()
Regen? Ach, het is Schotland. Als het niet regent, mag het in de krant
quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oei, 2 dagen 20 graden?![]()
Geintje
28 graden valt bij mij nog niet onder de categorie warm hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2015 07:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
Dat was heerlijk ja, het was zo'n 2 weken boven de 20 (prima) maar waarvan enkele dagen 27-28. Voor Schotse begrippen erg warm dus
En niet fijn om in te lopen als je zoals ik niet tegen hitte kan
Voor mij welquote:Op dinsdag 1 september 2015 08:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
28 graden valt bij mij nog niet onder de categorie warm hoor.
Ja, dat vond ik ook jammer. Aan de andere kant, we hebben evengoed nog een paar keer wildgekampeerd en nu weer wat meer van Schotland kunnen zien.quote:Op dinsdag 1 september 2015 10:07 schreef SeLang het volgende:
Mooi verslag! Wel jammer dat je niet de hele trail hebt kunnen doen
Daar hadden we ook wel rekening mee gehouden, maar zo nat? Tsja. Het moet wel leuk blijven.quote:. En ja, Schotland is nat![]()
We hebben wel een zeeleeuw gezien en ook vast een arend (al ben ik niet zo van de vogels). Geen otters.quote:Toch, als ik een aantal van jouw foto's zie krijg ik alweer zin om mijn tentje op te zetten. Skye is ook prachtig kwa wildlife (otters, zee-arend, etc).
Jij neemt gewoon een zak studentenhaver mee?quote:Wat betreft die hartkeks als ontbijt: ik moet er niet aan denken. Toevallig deze zomer in Zweden een pakje hartkeks + leverpastei gekregen van een Nederlandse vent die naar huis ging. Wel okee als snack maar niet als ontbijt. Maar kwa snacks prefereer ik een goede trailmix: beter pakbaar (breekt niet etc) en heeft meer energie per gram en gaat minder snel vervelen. Die Bifi worstjes zijn wel erg lekker.
Je kan nog verder naar boven geloof ik? Dat je helemaal doorloopt tot die steen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:00 schreef Sunnythesun het volgende:![]()
Ja dat kan zomaar gebeuren op Skye! Maar toch een toffe tocht gehad lijkt me
![]()
![]()
En zonde hoor, van dat bos bij The Old Man, maar ja, is allemaal productiebos dus dat moet een keer om..
Dit was in 2009:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ik in Schotland meestal doe is gewoon een break nemen als het echt compleet waardeloos weer is (als in: de hele dag stromende regen). Dan lees (of luister) ik gewoon de hele dag een boek in m'n tentje. Af en toe een bui is natuurlijk niet erg.quote:Op dinsdag 1 september 2015 10:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook jammer. Aan de andere kant, we hebben evengoed nog een paar keer wildgekampeerd en nu weer wat meer van Schotland kunnen zien.
[..]
Daar hadden we ook wel rekening mee gehouden, maar zo nat? Tsja. Het moet wel leuk blijven.
Zeehond denk ik. Zeeleeuwen heb je daar niet.quote:We hebben wel een zeeleeuw gezien en ook vast een arend (al ben ik niet zo van de vogels). Geen otters.
Ik heb hier een uitgebreid verhaal gezet over eten (om jouw mooie topic niet te vervuilen)quote:Jij neemt gewoon een zak studentenhaver mee?
Dat zou ik echt verschrikkelijk vinden. Dan loop ik liever door de stromende regen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 11:20 schreef SeLang het volgende:
[..]
Wat ik in Schotland meestal doe is gewoon een break nemen als het echt compleet waardeloos weer is (als in: de hele dag stromende regen). Dan lees (of luister) ik gewoon de hele dag een boek in m'n tentje. Af en toe een bui is natuurlijk niet erg.
Het was zo'n zwembeestquote:[..]
Zeehond denk ik. Zeeleeuwen heb je daar niet.
quote:
Daar stonden we onder. Er lopen nog veel meer paden ook door the castle. De rotsfomatie achter the old man.quote:Op dinsdag 1 september 2015 11:16 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Je kan nog verder naar boven geloof ik? Dat je helemaal doorloopt tot die steen.
Had je hier TRV / Reisverslagen van FOK!kers. al op "volg topic" gedrukt?quote:
Zo kwam ik hier uit.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Had je hier TRV / Reisverslagen van FOK!kers. al op "volg topic" gedrukt?
Zo nee, doen, want daar staat dit reisverslag als teaser met link in post 5. En zo mis je ook andere reisverslagen niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop