SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Je bent meer een hiker dusquote:Op zondag 6 maart 2016 01:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Schotland
[..]
Met tent en alles erop en d'r aan.
Chill chillquote:Op zondag 6 maart 2016 01:33 schreef Ezell het volgende:
Fokkeh, ik volgde vorige maand geen vakken. Genoeg tijd om te werken dus.
Wat zou ik anders zijn?quote:Op zondag 6 maart 2016 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent meer een hiker dus
Nooit gedaan eigenlijk, ja behalve wat bergtochten door de Dolomieten als kind met mijn ouders
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat was ook mijn planMaar er zijn geen bomen, dus als je s' ochtends ff moet kakken zit je wel out-in-the-open zeg maar
Dit is mijn badboy
Welke tent is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Coleman aravis dus?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Backpacker, strandganger, zwembadhangerquote:Op zondag 6 maart 2016 01:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat zou ik anders zijn?
[..]
Welke tent is dat?
Coleman aravis dus?
Die ja. Voor twee personen. Because it's also mine.quote:Op zondag 6 maart 2016 01:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Welke tent is dat?
Coleman aravis dus?
Die Pacific Crest Trail is wel echt vet om te doen, zoveel mooie omgeving om door te lopenquote:
Oh, zo.quote:Op zondag 6 maart 2016 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Backpacker, strandganger, zwembadhanger
Geen idee wat voor vakantie-types er allemaal zijn
Waar ga jij heen dan?quote:Op zondag 6 maart 2016 01:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die ja. Voor twee personen. Because it's also mine.
Tof tofquote:Op zondag 6 maart 2016 01:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh, zo.
Heb 'm gekocht voor interrailen. Dus backpacken. Had hem ook mee naar Australië en nu dus voor het eerst gebruikt waar hij voor is.
Lijkt me afschuwelijk om hele vakantie te lopen en in een klote tent te slapenquote:Op zondag 6 maart 2016 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Pacific Crest Trail is wel echt vet om te doen, zoveel mooie omgeving om door te lopen
nee mooi johquote:Op zondag 6 maart 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lijkt me afschuwelijk om hele vakantie te lopen en in een klote tent te slapen
Alleen gereisd. Werken is voor arbeiders.quote:Op zondag 6 maart 2016 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tof tof
Heb je in Australie ook gewerkt of alleen gereisd?
Pak je toch hosteltjesquote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lijkt me afschuwelijk om hele vakantie te lopen en in een klote tent te slapen
Hosteltjes doe ik ook niet.quote:Op zondag 6 maart 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pak je toch hosteltjes
Of zou je het dan ook niet doen?
lekkere stinksokkiesquote:Op zondag 6 maart 2016 01:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is hoe je wakker word.
Dan denk je, joh, we laten de tent staan en lopen effe de berg op voor de lunch
[ afbeelding ]
Lekker! Oploskoffie!
Daar ben ik blij om. Anders gaat iedereen dit soort leuke dingen doen.quote:Op zondag 6 maart 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hosteltjes doe ik ook niet.
Zou ook niet inzien waarom ik voor de lol mezelf zou afpeigeren.
Hostel heb je ook gewoon prive-kamers die precies zelfde als hotel zijn hequote:Op zondag 6 maart 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hosteltjes doe ik ook niet.
Zou ook niet inzien waarom ik voor de lol mezelf zou afpeigeren.
Mwah, qua luxe verschilt dat vaak toch wel.quote:Op zondag 6 maart 2016 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hostel heb je ook gewoon prive-kamers die precies zelfde als hotel zijn he
Die tent is van een maat van me, die ging na 2.5 week vakantie meteen door op vakantie met z'n vriendin.quote:
Pak gewoon die goede hotel, die goede eten. Auto of scooter huren ipv jezelf afpeigeren.quote:Op zondag 6 maart 2016 01:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om. Anders gaat iedereen dit soort leuke dingen doen.
Wat is jouw ideale vakantie?
Dan is de aftakeling al begonnenquote:Op zondag 6 maart 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
Maar qua hele dag wandelen ben ik het met Inso eens. Ik zie het mezelf nu nog nie doen. Maar over een paar jaar wellicht.
Met een beetje oefening..quote:Op zondag 6 maart 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
Maar qua hele dag wandelen ben ik het met Inso eens. Ik zie het mezelf nu nog nie doen. Maar over een paar jaar wellicht.
Een beetjequote:Op zondag 6 maart 2016 01:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mwah, qua luxe verschilt dat vaak toch wel.
Als ik op vakantie ben zeker in goedkope oorden kijk ik echt niet naar prijs van accomodatie.quote:Op zondag 6 maart 2016 01:42 schreef Fok-it het volgende:
Maar het is maar voor een enkele nacht telkens, tsja maatk dan ook niet uitVolgende keer heb ik mezelf ook iets te vaak verwend qua accommodatie, kan ik nu echt niet doen als ik voor langere tijd weg ga
Dan kom je toch nooit op dit soort plekken?quote:Op zondag 6 maart 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pak gewoon die goede hotel, die goede eten. Auto of scooter huren ipv jezelf afpeigeren.
Hoezo niet?quote:Op zondag 6 maart 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
Omdat het wel leuk is, maar ik veel van de werled wil zienquote:Op zondag 6 maart 2016 01:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan kom je toch nooit op dit soort plekken?
Ik weet zeker dat die plekken waar ik overnacht heb, weinig tot geen andere mensen geslapen hebben. iig niet zoveel als elke camping of hotel.
Dat maakt het gaaf.
[..]
Hoezo niet?
Nee, dan hoef je geen oploskoffie te drinken in the middleof nowhere.quote:Op zondag 6 maart 2016 01:42 schreef kanovinnie het volgende:
Dan kom je toch nooit op dit soort plekken?
Je moet ook zien als: waar wil je 's avonds na een lange dag thuiskomen? + Als je het geld toch hebt.quote:Op zondag 6 maart 2016 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een beetje
Maar het is maar voor een enkele nacht telkens, tsja maatk dan ook niet uitVolgende keer heb ik mezelf ook iets te vaak verwend qua accommodatie, kan ik nu echt niet doen als ik voor langere tijd weg ga
Ja, maar als ik het geld ga uitgeven aan hotels terwijl ik ook in dorms kan liggen waar het goedkoper en ongetwijfeld ook gezelliger isquote:Op zondag 6 maart 2016 01:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je moet ook zien als: waar wil je 's avonds na een lange dag thuiskomen? + Als je het geld toch hebt.
Ik vind een dorm gewoon prima, maar snap ook best dat iemand ergens moois wil thuiskomen. Vaak ben je dan toch niet op het juiste adres bij een hostel, al is het een privékamer..
Ik wandel geen weken hoorquote:Op zondag 6 maart 2016 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat het wel leuk is, maar ik veel van de werled wil zienEn als ik dan weken ga wandelen in 1 land, tsja, weet niet. Heeft nu nog niet mijn voorkeur
Blij dat je er zo over denkt.quote:Op zondag 6 maart 2016 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, dan hoef je geen oploskoffie te drinken in the middleof nowhere.
Ik heb het graag beide op goed niveau.quote:Op zondag 6 maart 2016 01:47 schreef kanovinnie het volgende:
Naar mijn mening is het niet zo zeer de kwaliteit van je eten en drinken, maar de plek en gezelschap waarmee je het eet en drinkt.
Ja als ik daar tientjes moest gaan knijpen zou ik ergens anders heen gaanquote:Op zondag 6 maart 2016 01:48 schreef Fok-it het volgende:
Dat was zo lekker in Bangkok, na eenhele dag stad in daar afgepeigerd je hotelkamer inkomen, en dan dikke jacuzziEn dat voor Aziatische prijzen. Goed hoor. Daar is heel weinig mis mee
Klopt wel. Had het ook vooral over westerse landen. Daar iss het gewoon zonde want dan betaal je gewoon 50 euro per nacht ongquote:Op zondag 6 maart 2016 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja als ik daar tientjes moest gaan knijpen zou ik ergens anders heen gaan
Ik heb daar zelf echt niks mee.quote:Op zondag 6 maart 2016 01:48 schreef Fok-it het volgende:
Dat was zo lekker in Bangkok, na eenhele dag stad in daar afgepeigerd je hotelkamer inkomen, en dan dikke jacuzziEn dat voor Aziatische prijzen. Goed hoor. Daar is heel weinig mis mee
Ach, dingen zoals wat ik daar gedaan heb kan ook niet als iedereen het doet.quote:Op zondag 6 maart 2016 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb het graag beide op goed niveau.
Zonde is het nooit als je gewoon het geld hebtquote:Op zondag 6 maart 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt wel. Had het ook vooral over westerse landen. Daar iss het gewoon zonde want dan betaal je gewoon 50 euro per nacht ong
Nee, maargoed. Wilde het gewoon keer gedaan hebben. Gewoon voor de leukquote:Op zondag 6 maart 2016 01:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb daar zelf echt niks mee.Met luxe als jacuzzi. Na een avondje wil ik lekker in bed liggen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |