Ik schakel nu pas in heequote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij ook gewalgd van de fysieke misdaden van Heerenveen?
Jazeker. Daardoor rood Heerenveen. Verder kreeg letschert een armzwaai waardoor hij een enorme bult had. Ook wissel.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:14 schreef Paul het volgende:
Maar ik las net hier dat Haller geblesseerd is??!!?
Minstens een jaar eruit, sorry man.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:14 schreef Paul het volgende:
Boymans en Barazite zijn toch beter.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:14 schreef Paul het volgende:
Lastig verhaal. Ik zeg 1-1quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zie Heerenveen niet winnen in Eindhoven.
Barazite-Godquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boymans en Barazite zijn toch beter.
Je bent zelf 2 jaar oude dan Klaassen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Barazite is twee jaar ouder dan Klaassen
Bij FC IS?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:30 schreef Paul het volgende:
DAAROM HOORT BARAZITE IN DE BASIS MANNEN!
[ afbeelding ]
Ik sluit natuurlijk nog niets uit, maar ik acht het zeer onwaarschijnlijkquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zie je de comeback niet meer gebeuren?
Dat is niet helemaal waarquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf 2 jaar oude dan Klaassen.
Zo, die zit.
Noem jij jezelf nou verstandig?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Verstandige mensen wisten vooraf al dat dit een leuke wedstrijd kon worden.
Dat zou davy en mij niks verbazen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij Heerenveen zijn ze vandaag allemaal mad en jelly. Misschien durven ze niet af te reizen naar Eindhoven.
Haha koffieplanter.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Balen, nu waait de Utrechthype weer aan. Moet ik die onzin weer een week aanhoren.
Hallo Cavaliersquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Balen, nu waait de Utrechthype weer aan. Moet ik die onzin weer een week aanhoren.
en van je euro euro utreg kompt eroaaan!!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is de 5e keer dat je bevestigt dat je vooraf gelijk had.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha koffieplanter.
Ik meldde al vroeg dat ik zeer geïnteresseerd was in de verrichtingen van FC Utrecht en die komen nu uit.
Die gaan makkelijk de beker winnen!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat kan Davy dan gebruiken om zichzelf op een voerstuk te plaatsen?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is de 5e keer dat je bevestigt dat je vooraf gelijk had.
Zelfs davy geilt niet zo op zichzelf.
Een voerstuk?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat kan Davy dan gebruiken om zichzelf op een voerstuk te plaatsen?
Godverdomme zegquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een voerstuk?
Is dit een verwijzing naar zijn gewicht?
Jezus Christus.twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 05-03-2016 om 21:39:00#PSV won de afgelopen 10 duels in de eredivisie. Als de ploeg de komende 7 wedstrijden ook wint, is het kampioen. reageer retweet
7? Ajax wint morgen gewoon in Tilburg, dan staan ze nog steeds maar 1 puntje achter PSV, met 8 duels te gaan. Rik kan niet tellen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Jezus Christus.twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 05-03-2016 om 21:39:00#PSV won de afgelopen 10 duels in de eredivisie. Als de ploeg de komende 7 wedstrijden ook wint, is het kampioen. reageer retweet
PSV moet nog tegen Ajax, dus dan zou het 4 wordenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
7? Ajax wint morgen gewoon in Tilburg, dan staan ze nog steeds maar 1 puntje achter PSV, met 8 duels te gaan. Rik kan niet tellen.
Nee, jij gaat hier de mist in.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
7? Ajax wint morgen gewoon in Tilburg, dan staan ze nog steeds maar 1 puntje achter PSV, met 8 duels te gaan. Rik kan niet tellen.
Ach ja, natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
PSV moet nog tegen Ajax, dus dan zou het 4 worden
Utrecht moet ook nog tegen Ajaxquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
PSV moet nog tegen Ajax, dus dan zou het 4 worden
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik weiger te geloven dat dat hetzelfde Heracles wasquote:Op zondag 6 maart 2016 13:02 schreef Kopsterk het volgende:
Dit Heracles stond gewoon een tijdje derde
NEC staat maar 1 punt onder Vitesse, hoe voelt dat?quote:Op zondag 6 maart 2016 13:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat dat hetzelfde Heracles was
Daar voel ik niet zoveel bijquote:Op zondag 6 maart 2016 13:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
NEC staat maar 1 punt onder Vitesse, hoe voelt dat?
Heb je je net ook vermaakt met Buitenhof?quote:
Nee, want ik heb niet naar Buitenhof gekeken.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je je net ook vermaakt met Buitenhof?
Zou ik toch maar even doen, heerlijke tv.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, want ik heb niet naar Buitenhof gekeken.
Volgende week PSV - Heerenveen, zeg het maarquote:Op zondag 6 maart 2016 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen keek ik naar Heerenveen - Utrecht, ook allerminst saai.
5-1.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgende week PSV - Heerenveen, zeg het maar
Als PSV er zin in heeft, wordt dat 6-0.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgende week PSV - Heerenveen, zeg het maar
Je bent zelf gezellig en afzichtelijkquote:Op zondag 6 maart 2016 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik post nu ook gezellig mee.
Wat een afzichtelijke wedstrijd.
Tsja, had liever een echte buitenspeler gezien maar dit kon je verwachtenquote:Op zondag 6 maart 2016 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Schøne vervangt El Ghazi.
Voor de rest geen wijzigingen.
meh, hoopte op Muricquote:Op zondag 6 maart 2016 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Schøne vervangt El Ghazi.
Voor de rest geen wijzigingen.
Schaatsen watquote:Op zondag 6 maart 2016 13:15 schreef Mani89 het volgende:
Schaatsen, darten, wielrennen, voetbal.
Dat wordt schakelen.
Tom die het geel pakt in Parijs Nice inderdaad. Maar misschien kan Ajax ook nog iets leuk laten zien.quote:
WK Allround boeit niemand.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:15 schreef Mani89 het volgende:
Schaatsen, darten, wielrennen, voetbal.
Dat wordt schakelen.
Je bent zelf een hamsterquote:Op zondag 6 maart 2016 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Het zijn hamsterweken bij de Albert Heijn.
Wielrennen is altijd boeiend.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
WK Allround boeit niemand.
En Parijs - Nice zal vast geen boeiende rit zijn. Tijdritje zeker?
En als ik besluit geen darten te kijken kan dat ook nog wel eens leuk wordenquote:Op zondag 6 maart 2016 13:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tom die het geel pakt in Parijs Nice inderdaad. Maar misschien kan Ajax ook nog iets leuk laten zien.
Vanaf morgen pas.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Het zijn hamsterweken bij de Albert Heijn.
Een massasprint is niet boeiend.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 13:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Vanaf morgen pas.
Ik heb al een hele boodschappenlijst.
De massasprint op zich nog welquote:Op zondag 6 maart 2016 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een massasprint is niet boeiend.
Dan kijk je de verkeerde etappes/rondes/wedstrijdenquote:Op zondag 6 maart 2016 13:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Uurtje of 4/5 gluren naar iets dat in de laatste minuut beslist wordt. Erg boeiend.
Tomatenquote:Op zondag 6 maart 2016 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Zouden jullie kiezen voor romige erwten-, kippen-, tomaten- of champignonsoep?
championquote:Op zondag 6 maart 2016 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Romige erwtensoep? Nooit van gehoordquote:Op zondag 6 maart 2016 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
En dit dus.quote:
Hey doei he.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:22 schreef Pascalus het volgende:
Tomatensoep.
Ik ga effe de hond uitlaten.
Aju.
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Romige erwtensoep? Nooit van gehoord
Het is wachten op het goddelijke spel van Atleticoquote:Op zondag 6 maart 2016 13:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik kijk, aangezien Betis-Granada niet veel soeps is.
Kranevitter basis, Carrasco terug. Ik kan niet wachten.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het is wachten op het goddelijke spel van Atletico
De gele kaarten waren wel klachtwaardig.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:24 schreef Sked het volgende:
Gaan ze deze wedstrijd nou nog analyseren ook?
Jij zou Betis Granada kijken?quote:Op zondag 6 maart 2016 13:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik kijk, aangezien Betis-Granada niet veel soeps is.
Wat een aparte foto.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Verkeerd gelezen.
[ afbeelding ]
Ja, want in Spanje heeft elke ploeg wel een voetballer waarvoor je de tv aanzet.quote:
De Eredivisie ookquote:Op zondag 6 maart 2016 13:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, want in Spanje heeft elke ploeg wel een voetballer waarvoor je de tv aanzet.
Inderdaad zeg, ik kan niet wachten om te kijken naar Roda voor Jordy Buijs en Ugur Inceman!quote:
Inceman is een prima speler inderdaadquote:Op zondag 6 maart 2016 13:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, ik kan niet wachten om te kijken naar Roda voor Jordy Buijs en Ugur Inceman!
Uiteraard, altijd genieten van Dirkie Kuytquote:Op zondag 6 maart 2016 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zet jij voor Feyenoord en Cambuur de televisie aan voor een leuke speler.
Rydell Poepon ook nog zeg, broekje uit!quote:Op zondag 6 maart 2016 13:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Inceman is een prima speler inderdaad
1 was voldoende zei jequote:Op zondag 6 maart 2016 13:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Rydell Poepon ook nog zeg, broekje uit!
We kunnen ook zeveren over Ritzmaier en PSV.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:32 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een gezeur over Andersen de hele tijd
Daar heeft Cocu het voor de wedstrijd niet de hele tijd over gehad hoor. Die uitspraken van Frankie zijn nogal lachwekkend. 'Als Andersen scoort kan hij volgend seizoen misschien geen CL-voetbal spelen' en dat soort dingen.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We kunnen ook zeveren over Ritzmaier en PSV.
Ah, ik lees dat soort onzin nooit. Als er iemand is waar je de interviews niet van hoeft te lezen, is het Frank de Boer wel. Vol met tegenstrijdigheden tussen het veld en zijn hersenen, vol met calimerogejank.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Daar heeft Cocu het voor de wedstrijd niet de hele tijd over gehad hoor. Die uitspraken van Frankie zijn nogal lachwekkend. 'Als Andersen scoort kan hij volgend seizoen misschien geen CL-voetbal spelen' en dat soort dingen.
Ik ben ondertussen de keuken aan het schoonmakenquote:Op zondag 6 maart 2016 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
We zitten pas in de 47e minuut.
Deze wedstrijd duurt voor je gevoel al eeuwen.
Ik lees dat je bij iedere vijftien euro een moestuinpotje krijgt bij de AH.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen de keuken aan het schoonmaken
Alweer?quote:Op zondag 6 maart 2016 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lees dat je bij iedere vijftien euro een moestuinpotje krijgt bij de AH.
Alsof ze je boven de grond laten liggen, ze ruimen je vanzelf wel opquote:Op zondag 6 maart 2016 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga gewoon de Yarden-reclame tot het eind van de wedstrijd op repeat zetten.
Ik heb het aanstaan maar nog geen moment om hoeven kijkenquote:Op zondag 6 maart 2016 13:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hallo jongens ik ben weer thuis en kijk nu ook mee.
Ik zou nog een halfuurtje lekker wat anders gaan doenquote:Op zondag 6 maart 2016 13:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat zegt al genoeg over de wedstrijd waarschijnlijk.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het aanstaan maar nog geen moment om hoeven kijken
Even chillen op het bankje.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou nog een halfuurtje lekker wat anders gaan doen
Ben je weer met de kleine wezen zwemmen?quote:Op zondag 6 maart 2016 13:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb het met m'n opportunistische hoofd ook geroepen.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Badder weet wel hoeveel hij moet kosten
quote:Op zondag 6 maart 2016 13:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb het met m'n opportunistische hoofd ook geroepen.
Ach Kramer is net zo slecht.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb het met m'n opportunistische hoofd ook geroepen.
Als ze gelijkspelen wel.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:56 schreef Sked het volgende:
Ik stel voor dat NEC en Heracles allebei punten in mindering krijgen voor deze wedstrijd
Dat was gisteren, maar toch bedanktquote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 14:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Schrijf er een artikel voor de frontpage over!
Ik zie het nu pas langskomen.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was gisteren, maar toch bedankt
Die scheidsrechter is nog de meest walgelijke figuur van allemaal
Nee, heb de 10 km van de CPC gelopen.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben je weer met de kleine wezen zwemmen?
-Oerwoudgeluiden in het publiekquote:Op zondag 6 maart 2016 14:01 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas langskomen.
Die scheids idd
Ze spelen met een Derbystar, dus daar ligt het niet aan.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is vandaag in ieder geval niet de schuld van Fledderus als ik het zo zie.
Komende week inzagequote:Op zondag 6 maart 2016 14:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je nou eindelijk al eens resultaat terug gekregen van die herkansing?
twitter:GeertdenO twitterde op zondag 06-03-2016 om 14:08:09Kan iemand @WoutWeghorst vertellen dat hij op t veld infantiel verwend gedrag vertoond en dat hij zo t lachertje vd eredivisie wordt #necher reageer retweet
Die kon wel aardig ballen bij Haxballquote:Op zondag 6 maart 2016 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is Geert den O en waar heeft hij in de spits gespeeld?
Lachwekkend.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, wat vind jij hiervan?twitter:GeertdenO twitterde op zondag 06-03-2016 om 14:08:09Kan iemand @WoutWeghorst vertellen dat hij op t veld infantiel verwend gedrag vertoond en dat hij zo t lachertje vd eredivisie wordt #necher reageer retweet
Ik word momenteel terminaal van Rob Maasquote:Op zondag 6 maart 2016 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Zouden er mensen al terminaal geworden zijn?
Kanderson lijkt het wel in ieder gevalquote:Op zondag 6 maart 2016 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Zouden er mensen al terminaal geworden zijn?
Dat was al vanaf het moment dat Maas begon te pratenquote:Op zondag 6 maart 2016 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geef een seintje als je gecremeerd kunt worden.
Was het nog maar vrijdagavondquote:Op zondag 6 maart 2016 14:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgens mij denken ze dat het vrijdagavond is.
Nee, want hij is in beroep gegaanquote:Op zondag 6 maart 2016 14:19 schreef Zorro het volgende:
Ik kijk pas tien minuten dus ik heb het vast gemist, maar Santos was toch geschorst
Morgen weer #dramaandagquote:
Aha dat had ik niet meegekregen. Bedankt!quote:
Nu er uit halen dan want hij wordt wel geschorstquote:Op zondag 6 maart 2016 14:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Aha dat had ik niet meegekregen. Bedankt!
Ook Santos bedankt namens mijn manager overigens.
Ja die openbaring was mij ook al ingevallen.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nu er uit halen dan want hij wordt wel geschorst
Oh.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daaraan kan je herkennen dat het een grapje van mij was.
Hahaquote:Op zondag 6 maart 2016 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daaraan kan je herkennen dat het een grapje van mij was.
Da's ook niet zo gek, want die tegen AZ hebben jullie 3 punten gepakt.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:28 schreef GGMM het volgende:
Ik maak me meer zorgen over deze wedstrijd dan over de wedstrijd tegen AZ.
Hahahaaahahaquote:Op zondag 6 maart 2016 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's ook niet zo gek, want die tegen AZ hebben jullie 3 punten gepakt.
Het was niet grappig bedoeld.quote:
Willem IIquote:● Willem II verloor 30 van de 39 competitiewedstrijden tegen Ajax in eigen huis (W7, G2).
● De Tilburgers verloren 66 keer van Ajax in de Eredivisie, alleen NAC Breda (71 keer, ook tegen Ajax) verloor vaker van één specifieke tegenstander.
Lamprou niet te vergetenquote:Op zondag 6 maart 2016 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondaan heeft ook al een Ajax-verleden.
En Koppers.
Wat een aparte middag jongens.
Brabantse Joden.quote:
eigen jeugd tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |