Hey doei he.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:22 schreef Pascalus het volgende:
Tomatensoep.
Ik ga effe de hond uitlaten.
Aju.
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Romige erwtensoep? Nooit van gehoord
Het is wachten op het goddelijke spel van Atleticoquote:Op zondag 6 maart 2016 13:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik kijk, aangezien Betis-Granada niet veel soeps is.
Kranevitter basis, Carrasco terug. Ik kan niet wachten.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het is wachten op het goddelijke spel van Atletico
De gele kaarten waren wel klachtwaardig.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:24 schreef Sked het volgende:
Gaan ze deze wedstrijd nou nog analyseren ook?
Jij zou Betis Granada kijken?quote:Op zondag 6 maart 2016 13:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik kijk, aangezien Betis-Granada niet veel soeps is.
Wat een aparte foto.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Verkeerd gelezen.
[ afbeelding ]
Ja, want in Spanje heeft elke ploeg wel een voetballer waarvoor je de tv aanzet.quote:
De Eredivisie ookquote:Op zondag 6 maart 2016 13:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, want in Spanje heeft elke ploeg wel een voetballer waarvoor je de tv aanzet.
Inderdaad zeg, ik kan niet wachten om te kijken naar Roda voor Jordy Buijs en Ugur Inceman!quote:
Inceman is een prima speler inderdaadquote:Op zondag 6 maart 2016 13:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, ik kan niet wachten om te kijken naar Roda voor Jordy Buijs en Ugur Inceman!
Uiteraard, altijd genieten van Dirkie Kuytquote:Op zondag 6 maart 2016 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zet jij voor Feyenoord en Cambuur de televisie aan voor een leuke speler.
Rydell Poepon ook nog zeg, broekje uit!quote:Op zondag 6 maart 2016 13:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Inceman is een prima speler inderdaad
1 was voldoende zei jequote:Op zondag 6 maart 2016 13:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Rydell Poepon ook nog zeg, broekje uit!
We kunnen ook zeveren over Ritzmaier en PSV.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:32 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een gezeur over Andersen de hele tijd
Daar heeft Cocu het voor de wedstrijd niet de hele tijd over gehad hoor. Die uitspraken van Frankie zijn nogal lachwekkend. 'Als Andersen scoort kan hij volgend seizoen misschien geen CL-voetbal spelen' en dat soort dingen.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We kunnen ook zeveren over Ritzmaier en PSV.
Ah, ik lees dat soort onzin nooit. Als er iemand is waar je de interviews niet van hoeft te lezen, is het Frank de Boer wel. Vol met tegenstrijdigheden tussen het veld en zijn hersenen, vol met calimerogejank.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Daar heeft Cocu het voor de wedstrijd niet de hele tijd over gehad hoor. Die uitspraken van Frankie zijn nogal lachwekkend. 'Als Andersen scoort kan hij volgend seizoen misschien geen CL-voetbal spelen' en dat soort dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |