Ik ben ondertussen de keuken aan het schoonmakenquote:Op zondag 6 maart 2016 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
We zitten pas in de 47e minuut.
Deze wedstrijd duurt voor je gevoel al eeuwen.
Ik lees dat je bij iedere vijftien euro een moestuinpotje krijgt bij de AH.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen de keuken aan het schoonmaken
Alweer?quote:Op zondag 6 maart 2016 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lees dat je bij iedere vijftien euro een moestuinpotje krijgt bij de AH.
Alsof ze je boven de grond laten liggen, ze ruimen je vanzelf wel opquote:Op zondag 6 maart 2016 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga gewoon de Yarden-reclame tot het eind van de wedstrijd op repeat zetten.
Ik heb het aanstaan maar nog geen moment om hoeven kijkenquote:Op zondag 6 maart 2016 13:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hallo jongens ik ben weer thuis en kijk nu ook mee.
Ik zou nog een halfuurtje lekker wat anders gaan doenquote:Op zondag 6 maart 2016 13:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat zegt al genoeg over de wedstrijd waarschijnlijk.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het aanstaan maar nog geen moment om hoeven kijken
Even chillen op het bankje.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou nog een halfuurtje lekker wat anders gaan doen
Ben je weer met de kleine wezen zwemmen?quote:Op zondag 6 maart 2016 13:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb het met m'n opportunistische hoofd ook geroepen.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Badder weet wel hoeveel hij moet kosten
quote:Op zondag 6 maart 2016 13:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb het met m'n opportunistische hoofd ook geroepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |