Hey doei he.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:22 schreef Pascalus het volgende:
Tomatensoep.
Ik ga effe de hond uitlaten.
Aju.
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Romige erwtensoep? Nooit van gehoord
Het is wachten op het goddelijke spel van Atleticoquote:Op zondag 6 maart 2016 13:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik kijk, aangezien Betis-Granada niet veel soeps is.
Kranevitter basis, Carrasco terug. Ik kan niet wachten.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het is wachten op het goddelijke spel van Atletico
De gele kaarten waren wel klachtwaardig.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:24 schreef Sked het volgende:
Gaan ze deze wedstrijd nou nog analyseren ook?
Jij zou Betis Granada kijken?quote:Op zondag 6 maart 2016 13:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik kijk, aangezien Betis-Granada niet veel soeps is.
Wat een aparte foto.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Verkeerd gelezen.
[ afbeelding ]
Ja, want in Spanje heeft elke ploeg wel een voetballer waarvoor je de tv aanzet.quote:
De Eredivisie ookquote:Op zondag 6 maart 2016 13:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, want in Spanje heeft elke ploeg wel een voetballer waarvoor je de tv aanzet.
Inderdaad zeg, ik kan niet wachten om te kijken naar Roda voor Jordy Buijs en Ugur Inceman!quote:
Inceman is een prima speler inderdaadquote:Op zondag 6 maart 2016 13:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, ik kan niet wachten om te kijken naar Roda voor Jordy Buijs en Ugur Inceman!
Uiteraard, altijd genieten van Dirkie Kuytquote:Op zondag 6 maart 2016 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zet jij voor Feyenoord en Cambuur de televisie aan voor een leuke speler.
Rydell Poepon ook nog zeg, broekje uit!quote:Op zondag 6 maart 2016 13:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Inceman is een prima speler inderdaad
1 was voldoende zei jequote:Op zondag 6 maart 2016 13:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Rydell Poepon ook nog zeg, broekje uit!
We kunnen ook zeveren over Ritzmaier en PSV.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:32 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een gezeur over Andersen de hele tijd
Daar heeft Cocu het voor de wedstrijd niet de hele tijd over gehad hoor. Die uitspraken van Frankie zijn nogal lachwekkend. 'Als Andersen scoort kan hij volgend seizoen misschien geen CL-voetbal spelen' en dat soort dingen.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We kunnen ook zeveren over Ritzmaier en PSV.
Ah, ik lees dat soort onzin nooit. Als er iemand is waar je de interviews niet van hoeft te lezen, is het Frank de Boer wel. Vol met tegenstrijdigheden tussen het veld en zijn hersenen, vol met calimerogejank.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Daar heeft Cocu het voor de wedstrijd niet de hele tijd over gehad hoor. Die uitspraken van Frankie zijn nogal lachwekkend. 'Als Andersen scoort kan hij volgend seizoen misschien geen CL-voetbal spelen' en dat soort dingen.
Ik ben ondertussen de keuken aan het schoonmakenquote:Op zondag 6 maart 2016 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
We zitten pas in de 47e minuut.
Deze wedstrijd duurt voor je gevoel al eeuwen.
Ik lees dat je bij iedere vijftien euro een moestuinpotje krijgt bij de AH.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen de keuken aan het schoonmaken
Alweer?quote:Op zondag 6 maart 2016 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lees dat je bij iedere vijftien euro een moestuinpotje krijgt bij de AH.
Alsof ze je boven de grond laten liggen, ze ruimen je vanzelf wel opquote:Op zondag 6 maart 2016 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga gewoon de Yarden-reclame tot het eind van de wedstrijd op repeat zetten.
Ik heb het aanstaan maar nog geen moment om hoeven kijkenquote:Op zondag 6 maart 2016 13:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hallo jongens ik ben weer thuis en kijk nu ook mee.
Ik zou nog een halfuurtje lekker wat anders gaan doenquote:Op zondag 6 maart 2016 13:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat zegt al genoeg over de wedstrijd waarschijnlijk.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het aanstaan maar nog geen moment om hoeven kijken
Even chillen op het bankje.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou nog een halfuurtje lekker wat anders gaan doen
Ben je weer met de kleine wezen zwemmen?quote:Op zondag 6 maart 2016 13:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb het met m'n opportunistische hoofd ook geroepen.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Badder weet wel hoeveel hij moet kosten
quote:Op zondag 6 maart 2016 13:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb het met m'n opportunistische hoofd ook geroepen.
Ach Kramer is net zo slecht.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb het met m'n opportunistische hoofd ook geroepen.
Als ze gelijkspelen wel.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:56 schreef Sked het volgende:
Ik stel voor dat NEC en Heracles allebei punten in mindering krijgen voor deze wedstrijd
Dat was gisteren, maar toch bedanktquote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 14:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Schrijf er een artikel voor de frontpage over!
Ik zie het nu pas langskomen.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was gisteren, maar toch bedankt
Die scheidsrechter is nog de meest walgelijke figuur van allemaal
Nee, heb de 10 km van de CPC gelopen.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben je weer met de kleine wezen zwemmen?
-Oerwoudgeluiden in het publiekquote:Op zondag 6 maart 2016 14:01 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas langskomen.
Die scheids idd
Ze spelen met een Derbystar, dus daar ligt het niet aan.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is vandaag in ieder geval niet de schuld van Fledderus als ik het zo zie.
Heb je nou eindelijk al eens resultaat terug gekregen van die herkansing?quote:
Komende week inzagequote:Op zondag 6 maart 2016 14:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je nou eindelijk al eens resultaat terug gekregen van die herkansing?
twitter:GeertdenO twitterde op zondag 06-03-2016 om 14:08:09Kan iemand @WoutWeghorst vertellen dat hij op t veld infantiel verwend gedrag vertoond en dat hij zo t lachertje vd eredivisie wordt #necher reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |