Want watquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat ze vandaag geen leuke voetbalwedstrijden aanbieden.
*In Nederlandquote:
Dus doet je moeder dat?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar goed, om m'n eigen huishouden te doen daar heb ik ook weinig zin in natuurlijk.
OIHHHHHHHHHHHHHHquote:
Ze zijn leuk maar kwalitatief gewoon kut.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Leuke wedstrijden in Nederland zijn sowieso schaars
Ik zit op het puntje van mijn stoel voor Roda - Vitesse hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
MIk vond HEE-UTR op voorhand een prima confro. Morgen vind ik dus echt een drama-aanbod.
Stelling: de eerstvolgende leuke wedstrijd is CHE-PSG.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zit op het puntje van mijn stoel voor Roda - Vitesse hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Troosteloos gelijkspelletje wordt dit.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stelling: de eerstvolgende leuke wedstrijd is CHE-PSG.
Chelsea moet dus ik denk dat het dat zeker niet wordt.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
Troosteloos gelijkspelletje wordt dit.
Valencia begint een beetje te draaien, dus Valencia - Atletico zou ook best aardig kunnen wordenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stelling: de eerstvolgende leuke wedstrijd is CHE-PSG.
YES!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |