Ja, maar Rik had het natuurlijk over de competitie.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee want dan zitten daar 3 CL wedstrijden bij.
Vooral degene die nu onder mij post.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:44 schreef Sked het volgende:
Het valt me op dat er een heleboel domme mensen zijn vanavond
Ik zit op mijn stoel.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:44 schreef Vasion het volgende:
Dit topic escaleert.
Nu moeten Stijn en King er staan.
Genot. Ik ga er nu op klikken.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
https://twitter.com/_GGM__/status/706217958301949953
Alsof Rik ooit iets zegt wat logisch is.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, maar Rik had het natuurlijk over de competitie.
Toch slim van je hoor!
Haha die dikke Davy.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vooral degene die nu onder mij post.
Crewbash.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vooral degene die nu onder mij post.
Inderdaad, zeker kingflopland.quote:
Sorry Stijn, het spijt me.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, sta alsjeblieft boven dit lage niveau.
In tegenstelling tot Robben kan KingRoland wel tegen een stootje.quote:
Hij lijkt opeens bijzonder veel op mijn goudvis.quote:
Robben heeft al een schwalbe gemaakt voordat iemand hem een stootje kan uitdelenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:47 schreef Coco98 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Robben kan KingRoland wel tegen een stootje.
achja..quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:47 schreef Coco98 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Robben kan KingRoland wel tegen een stootje.
Z'n eerste wedstrijd was dramatisch.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
Propper speelt sinds de eerste wedstrijd meteen op het gewenste niveau, goede aankoop
Ik vond hem aan het begin zeer matig.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
Propper speelt sinds de eerste wedstrijd meteen op het gewenste niveau, goede aankoop
en Marco van Ginkel?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
Grapje toch!!quote:
Creepyquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij lijkt opeens bijzonder veel op mijn goudvis.
't Was een rake klap.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Te Vrede gaf hem een armzwaai. Letchert was boos, kreeg daar geel voor en Te Vrede niets.
Oh ja, Van Ginkel.quote:
Jij hebt er ook geen verstand vanquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond hem aan het begin zeer matig.
quote:
Mijn excuses voor de verwarring, Geo.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, Van Ginkel.
Ik haal die 2 altijd door elkaar.
Wat een liefde weerquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grapje toch!!
Je weet hoezeer ik jou waardeer.
Dan haal ik de notitie van deze domme opmerking van je wegquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Mijn excuses voor de verwarring, Geo.
Deze is een inkoppertje.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan haal ik de notitie van deze domme opmerking van je weg
Gelukkig.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan haal ik de notitie van deze domme opmerking van je weg
Dan kan hij altijd nog moderator van VBL worden.quote:
Neuh. Niet om aan te gluren.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vrouwenvoetbal
Jojoortje wordt nu boos.
sowwwwquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan kan hij altijd nog moderator van VBL worden.
HahahahahaOhhh!!
Hahahahahaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan kun je nog lang zoeken in dit land.
En dan te bedenken dat de meeste hier niet eens een baan hebben.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:51 schreef Coco98 het volgende:
Wat fijn dat het topic weer in goede banen is
Deze kon Opper maken dus daarom 7.8/10.0quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:52 schreef Vasion het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat de meeste hier niet eens een baan hebben.
Ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zat jij ook niet onder voetbal dan?
Opper mag mijn veters niet strikken als ik in vorm ben.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Deze kon Opper maken dus daarom 7.8/10.0
Hopelijk ben je dat wel in het ESF-topicquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Opper mag mijn veters niet strikken als ik in vorm ben.
vrouwen kunnen er in het algemeen helemaal niks vanquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja.
Ik was aan het flitsen tussen Bayern en de vrouwen van Oranje eerder op de avond.
Dan is dat laatste gewoon niks aan. Niveauverschil is te groot. Bovendien speelden ze ook dramatisch.
Nee, maar goed, om m'n eigen huishouden te doen daar heb ik ook weinig zin in natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar goed, om m'n eigen huishouden te doen daar heb ik ook weinig zin in natuurlijk.
Want watquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat ze vandaag geen leuke voetbalwedstrijden aanbieden.
*In Nederlandquote:
Dus doet je moeder dat?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar goed, om m'n eigen huishouden te doen daar heb ik ook weinig zin in natuurlijk.
OIHHHHHHHHHHHHHHquote:
Ze zijn leuk maar kwalitatief gewoon kut.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Leuke wedstrijden in Nederland zijn sowieso schaars
Ik zit op het puntje van mijn stoel voor Roda - Vitesse hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
MIk vond HEE-UTR op voorhand een prima confro. Morgen vind ik dus echt een drama-aanbod.
Stelling: de eerstvolgende leuke wedstrijd is CHE-PSG.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zit op het puntje van mijn stoel voor Roda - Vitesse hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Troosteloos gelijkspelletje wordt dit.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stelling: de eerstvolgende leuke wedstrijd is CHE-PSG.
Chelsea moet dus ik denk dat het dat zeker niet wordt.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
Troosteloos gelijkspelletje wordt dit.
Valencia begint een beetje te draaien, dus Valencia - Atletico zou ook best aardig kunnen wordenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stelling: de eerstvolgende leuke wedstrijd is CHE-PSG.
YES!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |