In tegenstelling tot Robben kan KingRoland wel tegen een stootje.quote:
Hij lijkt opeens bijzonder veel op mijn goudvis.quote:
Robben heeft al een schwalbe gemaakt voordat iemand hem een stootje kan uitdelenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:47 schreef Coco98 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Robben kan KingRoland wel tegen een stootje.
achja..quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:47 schreef Coco98 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Robben kan KingRoland wel tegen een stootje.
Z'n eerste wedstrijd was dramatisch.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
Propper speelt sinds de eerste wedstrijd meteen op het gewenste niveau, goede aankoop
Ik vond hem aan het begin zeer matig.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
Propper speelt sinds de eerste wedstrijd meteen op het gewenste niveau, goede aankoop
en Marco van Ginkel?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
Grapje toch!!quote:
Creepyquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij lijkt opeens bijzonder veel op mijn goudvis.
't Was een rake klap.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Te Vrede gaf hem een armzwaai. Letchert was boos, kreeg daar geel voor en Te Vrede niets.
Oh ja, Van Ginkel.quote:
Jij hebt er ook geen verstand vanquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond hem aan het begin zeer matig.
quote:
Mijn excuses voor de verwarring, Geo.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, Van Ginkel.
Ik haal die 2 altijd door elkaar.
Wat een liefde weerquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grapje toch!!
Je weet hoezeer ik jou waardeer.
Dan haal ik de notitie van deze domme opmerking van je wegquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Mijn excuses voor de verwarring, Geo.
Deze is een inkoppertje.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan haal ik de notitie van deze domme opmerking van je weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |