Lezen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:33 schreef JochemSjakie het volgende:
Geld vragen om iemand op te halenHoe triest kun je zijn.
Overigens bood die vriendin je een gratis beurt aan. Maar nee hoor, jij bent zo'n pauper dat je liever 25 euro wil hebben.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:34 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Lezen.
Ik vroeg in eerste instantie NIET om geld, want deed het gewoon als vriendendienst. Als ze dan later zegt, goh Braddie.. Ik vind het wel vervelend hoor, hoeveel brandstof heb je verbruikt want ik wil je wel betalen.. Ga ik dat niet afslaan, sorry.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:34 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Lezen.
Ik vroeg in eerste instantie NIET om geld, want deed het gewoon als vriendendienst. Als ze dan later zegt, goh Braddie.. Ik vind het wel vervelend hoor, hoeveel brandstof heb je verbruikt want ik wil je wel betalen.. Ga ik dat niet afslaan, sorry.
Ja precies.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:31 schreef danos het volgende:
Lol situatie 2 is wel echt royal sadness. Lekker 5+ uur in de auto iemand ophalen en dan krijg je stank voor dank
. Denken ze ook aan afschrijving etc?
Ghe, had d`r vriend niet leuk gevonden schat ik zoquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:35 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ze wilde je betalen met een gratis beurt. Maar jij hebt liever geld.
Denken dat vrouwen loyaal zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ghe, had d`r vriend niet leuk gevonden schat ik zo
Precies.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:35 schreef hoas het volgende:
Ik ben al iets ouder dan de meesten hier, en mijn ervaring is dat je vrienden hebt zolang ze van je kunnen profiteren, zodra het geld of moeite gaat kosten ben je ze kwijt, degene die wel blijven zijn de echte.
Neem maar van mij aan dat dat er niet veel zijn.
Doe er je voordeel mee en test ze rustig uit.
Ze heeft de halve rit achterin liggen slapenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:54 schreef KREEFTx het volgende:
Zij zou geld moeten krijgen met als reden gevarengeld voor jouw rijkunsten
Daar ben ik achter ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Je definieert de term vrienden te ruim.
Sowieso...eerst vragen of iemand je op wil halen, dan vragen hoeveel het kost, krijg je een bedrag te horen...betaal je...en achteraf zeiken..quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:31 schreef danos het volgende:
Lol situatie 2 is wel echt royal sadness. Lekker 5+ uur in de auto iemand ophalen en dan krijg je stank voor dank
Ze had mij nog niet eens betaald.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:30 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Sowieso...eerst vragen of iemand je op wil halen, dan vragen hoeveel het kost, krijg je een bedrag te horen...betaal je...en achteraf zeiken..
Braddie dit soort mensen ben je sws liever kwijt dan rijk
Jij had het geld toch al?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:30 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ze had mij nog niet eens betaald.
Ik kreeg de avond dat ze mij belde met JE BENT EEN KLOOTZAK etc etc dat ik kon fluiten naar m`n geld
Nee, dat geld wilde ze eerst naar mij overmaken. Toen had ze toch liever dat ik het kwam halen want ze zou ook nog geld van een vriendin krijgen of iets in die richting.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:32 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Jij had het geld toch al?
Anders zou ik het niet accepteren.
Hooguit zeggen hier heb je een 10tje terug en regel de volgende keer lekker je eigen vervoer hoer.....wat een kutwijf...alleen die drie uur rijden zou het tientje al waard zijn.
Eigenlijk ben je ook gek dat je het doet
Nee braddie je bent toch geen fokking bitch, man the fuck up, bel haar en zeg ik wil die 15 euro voor de benzine en dan mag je nog blij zijn dat ik je mats...jezus gastquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:33 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, dat geld wilde ze eerst naar mij overmaken. Toen had ze toch liever dat ik het kwam halen want ze zou ook nog geld van een vriendin krijgen of iets in die richting.
En toen begon het gezeik
Ga ook niet meer dit soort fratsen uithalen tenzij ik het geld van te voren in m`n handen gedrukt krijg.
En hoe heb jij haar dan niet proberen op te lichten?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:30 schreef MrBradge het volgende:
Om het nog even te verduidelijken (Want dat ontbreekt in mijn OP een beetje)
- Ik wilde in eerste instantie geen geld hebben voor de rit.
- Ze wilde mij toch maar wel betalen voor de rit want ze vond het anders lullig
- Ik zei dat ik een halve tank kwijt was, doe maar 25 euro.
- Vond ze geen probleem.
- Ze belt mij de volgende dag op dat ze het teveel vond want er was al wat uit m`n tank toen ik daar was
- Ik bereken opnieuw en kom uit op 15 liter dus een kleine 19 euro
- Zeg tegen haar dat 15 euro wel goed is, euro per liter.
- Zelfde avond word ik gebeld dat ik een leugenaar ben en haar probeerde op te lichten.
- Vriend die mee was besloot ook maar te melden dat ik inderdaad uit was om haar op te lichten.
- Ik bereken het express zo voor haar dat IK ongunstig uit ben.
- Vriendinnen van die meid die er niets mee te maken hebben vinden mij een klootzak en hoeven mij nooit meer te zien.
- Ik heb geen contact meer met de vriend die mee was én al die vriendinnen.
Nou kan je inderdaad wel zeggen dat ik het begrip "vrienden" Iets te ruim heb genomen.
Good riddance zullen we maar zeggen.
Ik moet niks meer van d`r weten, van die hele groep niet meer.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:34 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Nee braddie je bent toch geen fokking bitch, man the fuck up, bel haar en zeg ik wil die 15 euro voor de benzine en dan mag je nog blij zijn dat ik je mats...jezus gast
sukkelquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik moet niks meer van d`r weten, van die hele groep niet meer.
Heb allang geprobeerd dat te doen, maar als er niet geluisterd word en alleen maar JE MOET EERLIJK ZIJN TEGENOVER JE VRIENDEN, JE KAN MIJ NIET ZO OPLICHTEN, VUILE NAAIER word geroepen ben ik daar gauw klaar mee.
Ik had van haar nog geen geld ontvangen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En hoe heb jij haar dan niet proberen op te lichten?
Afschrijving? The bradmobiel is een Twingo uit de vorige eeuw waarbij een apk keuring automatisch betekent dat de auto economisch totalloss is.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:31 schreef danos het volgende:
Hahahaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:38 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Afschrijving? The bradmobiel is een Twingo uit de vorige eeuw waarbij een apk keuring automatisch betekent dat de auto economisch totalloss is.
Weet je waar dat mens woont? Als je dit pikt ben je echt een kneusquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik had van haar nog geen geld ontvangen.
Mijn 25 euro was een ruwe schatting en ik heb haar óók gemeld dat als bij het tanken bleek dat het teveel was ze het gewoon terug zou krijgen.
Daarna belde ze dus dat ze het inderdaad teveel vond en heb ik het fatsoenlijk berekend en heb ik mijzelf nog tekort gedaan door te zeggen, ik heb 15 liter verbruikt dus dat is 19 euro maar geef mij maar 15 dat is wel prima zo.
Maar ach, ik kon dus naar m`n geld fluiten want probeerde haar op te lichten.
Ja, ik weet waar ze woont.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:40 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Weet je waar dat mens woont? Als je dit pikt ben je echt een kneus
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je raakt al jaren vrienden kwijt, je zou zeggen dat je er op gegeven moment gewend aan bent geraakt.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:41 schreef danos het volgende:
Vergeet die 'vrienden' lekker, laat ze maar lekker met de buurtbus gaan zonder rijbewijs in hun omgeving. En stuur ze ff deze foto voor je ze blocked:
[ afbeelding ]
Als het je om het principe gaat zou je het juist terug moeten vragen na deze actie... Je laat je gebruiken gast... ooit zul je voor jezelf op moeten komen hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, ik weet waar ze woont.
En nee, het gaat mij niet om het geld maar om het principe.
Ik wilde haar (nogmaals) Gratis en voor niets ophalen vanaf haar adres en hier naar toe rijden. Ze kwam zélf met geld aan zetten.
Het gaat mij helemaal niet om het geld, maar als je er tóch over begint wie ben ik dan om dat niet aan te nemen? En als er dan omdat ik een verkeerde berekening maak gelijk JE BENT EEN LEUGENAAR geschreeuwd word door de telefoon ben ik er wel klaar mee.
Dan mag ze die 15 euro lekker tussen d`r benen proppen.
Prachtig verhaal kerel, maar als zij niet zo (terecht) argwanend was had jij winst gemaakt op je zogenaamde vriendendienstquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik had van haar nog geen geld ontvangen.
Mijn 25 euro was een ruwe schatting en ik heb haar óók gemeld dat als bij het tanken bleek dat het teveel was ze het gewoon terug zou krijgen.
Daarna belde ze dus dat ze het inderdaad teveel vond en heb ik het fatsoenlijk berekend en heb ik mijzelf nog tekort gedaan door te zeggen, ik heb 15 liter verbruikt dus dat is 19 euro maar geef mij maar 15 dat is wel prima zo.
Maar ach, ik kon dus naar m`n geld fluiten want probeerde haar op te lichten.
En wat rij jij zelf?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:38 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Afschrijving? The bradmobiel is een Twingo uit de vorige eeuw waarbij een apk keuring automatisch betekent dat de auto economisch totalloss is.
Als je over een paar euro gaat zeiken terwijl iemand de moeite neemt je op te halen ben je pas de echte gierquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Prachtig verhaal kerel, maar als zij niet zo (terecht) argwanend was had jij winst gemaakt op je zogenaamde vriendendienst
Het gaat mij niet om het geld.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Prachtig verhaal kerel, maar als zij niet zo (terecht) argwanend was had jij winst gemaakt op je zogenaamde vriendendienst
Ze wou gewoon horen "nee het is wel goed zo" zodat ze je lekker zonder enige vorm van schuldgevoel als ophaal service bitch kon behandelen. Uiteindelijk vraag je toch geld en komt ze tot de conclusie dat ze toch liever niet wou betalen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:53 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om het geld.
Want anders had ik wel gewoon stug volgehouden dat het wel 25 euro was. Simpel zat.
Het feit dat ik zeg dat ik zo en zoveel benzine heb verreden maar dat een lager bedrag dan dat het eigenlijk kost ook goed is zegt toch al voldoende? Ik wil zéker geen vrienden naaien.
Nogmaals het was de bedoeling dat ik haar zou ophalen voor NIKS gewoon GRATIS. Ze komt zélf met het hele verhaal van, Goh MrBradge ik vind het toch wel erg sneu en lullig voor je om jou voor niks te laten rijden, wat wil je er voor hebben?
Als ik dan zeg, nou.. Halve tank, doe maar 25 euro, is wel een hoop geld.. Sorry. En je gaat akkoord met de letterlijke woorden "Nee joh, maakt niet uit, jij rijd hier ook heen en maakt ook tijd vrij" En gaat later pas zeuren dat het te veel is, en als ik dan ga berekenen en het mijzelf ongunstiger maak en je zelfs DAN nog gaat zeiken dat ik je oplicht, is de meid in kwestie de gierige kut.
Ja waarschijnlijk wel he.. Nouja, good riddance.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:56 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Ze wou gewoon horen "nee het is wel goed zo" zodat ze je lekker zonder enige vorm van schuldgevoel als ophaal service bitch kon behandelen. Uiteindelijk vraag je toch geld en komt ze tot de conclusie dat ze toch liever niet wou betalen.
Dan valt iedereen af schat ik zo. Met de exceptie van m`n ouders uiteraard.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:05 schreef the-eye het volgende:
Bedenk je dat een vriend iemand is die je midden in de nacht op kan bellen om jou ergens op te halen omdat je in nood zit (bijvoorbeeld omdat je met panne langs de weg staat). Er vallen dan heel veel mensen af, misschien wel allemaal maar beter dat je dat beseft en dan je illusies te maken. Kijk in de spiegel daar staat je beste vriend.
Maar andersom zou je het waarschijnlijk wel doen.....quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dan valt iedereen af schat ik zo. Met de exceptie van m`n ouders uiteraard.
Ligt er helemaal aan bij wie.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:11 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Maar andersom zou je het waarschijnlijk wel doen.....
Niks bijzonders, je bent niet de enige hoor. Dat wil niet zeggen dat je geen lol met mensen kan hebben of dat je nooit meer iets voor iemand over moet hebben maar je moet wel je grenzen stellen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dan valt iedereen af schat ik zo. Met de exceptie van m`n ouders uiteraard.
van welke reppurr komt dit dan? klopt op zich wel maar 't is gewoon zo cheesyquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:04 schreef Sander166 het volgende:
Dit is wat ik heb geleerd tot de dag van vandaag.
Mensen acteren hoog, maar leven laag.
Ik reken op niemand, want uiteindelijk sta je alleen.
Ik bouw op de echte, voor de rest ben ik van steen.
Ik geef niets meer om beloftes en vertrouwen.
In moeilijke tijden zul je merken op wie je wel of niet kunt bouwen.
Wie rent er weg en wie vangt je op?
Wie gaat met je door & wie zet het op stop?
Als ik loop op straat, blikken staren me aan.
Ogen volgen waar mn voetstappen gaan.
Terwijl de helft blijft acteren, als mn vriend of vriendin.
Ik heb gemerkt wie mijn liefde wel of niet verdient.
ik ben niet egoistisch en ik heb ook geen haat.
Maar ik weet wie het met me meent, en wie verraad.
Die van mij heeft eerder bijschrijving :pquote:Op zondag 6 maart 2016 00:01 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Een auto die nog wel afschrijving heeft.
Ja, niet alleen die mensen die gaan zeiken om 25 euro maar uberhaupt van die losers die gaan lopen stoken en roddelen en oudehoeren.quote:Op zondag 6 maart 2016 01:38 schreef hpeopjes het volgende:
Vrienden hebben die 25 euro al 'veel geld' vinden en daar moeilijk over doen.
Die ben je beter kwijt dan rijk.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:03 schreef DerRabbit het volgende:
Braddie mag het halve land doorkrossen om een meisje van haar ene neukertje naar de ander te brengen en wordt tussendoor nog even af gezet door deze hoer
Ik spreek met mijn bijna 22 als een oude lul, maar dito hier, vanaf 15-18 altijd gedacht echte vrienden te hebben voor het levenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:35 schreef hoas het volgende:
Ik ben al iets ouder dan de meesten hier, en mijn ervaring is dat je vrienden hebt zolang ze van je kunnen profiteren, zodra het geld of moeite gaat kosten ben je ze kwijt, degene die wel blijven zijn de echte.
Neem maar van mij aan dat dat er niet veel zijn.
Doe er je voordeel mee en test ze rustig uit.
Wat lief.quote:Op zondag 6 maart 2016 04:38 schreef Torstein het volgende:
[..]
Ik spreek met mijn bijna 22 als een oude lul, maar dito hier, vanaf 15-18 altijd gedacht echte vrienden te hebben voor het leven
Ben er ook blij mee, en thanksquote:Op zondag 6 maart 2016 12:12 schreef bopomofo het volgende:
Zulke droeftoeters als vrienden willen hebbenMooi dat je van ze af bent en welkom op FOK!
Ghe, die meiden in kwestie zijn allemaal 20-24quote:Op zondag 6 maart 2016 13:29 schreef Bzzzzt het volgende:
Misschien vrienden van je eigen leeftijd zoeken en niet van 15-16 jaar oud..
als ze op die leeftijd moeilijk gaan doen om ¤25,- voor een paar uur rijden.. Dan zou ik heel erg blij zijn om er vanaf te zijn!quote:Op zondag 6 maart 2016 13:32 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ghe, die meiden in kwestie zijn allemaal 20-24En die kerel waarmee ik zolang bevriend was word dit jaar 23
![]()
Nou ben ik ook niet echt volwassen voor mijn leeftijd, maar dit is wel heel erg kinderlijk gedrag.
Precies, moeilijk doen om 25 euro. Ik had ook het minimum uurloon + benzine kunnen rekenenquote:Op zondag 6 maart 2016 13:49 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
als ze op die leeftijd moeilijk gaan doen om ¤25,- voor een paar uur rijden.. Dan zou ik heel erg blij zijn om er vanaf te zijn!
Ze zouden jou alleen misbruiken en niet op de manier zoals priesters doen.
Ik denk van niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:35 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ze wilde je betalen met een gratis beurt. Maar jij hebt liever geld.
Achterin geslapen?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:57 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ze heeft de halve rit achterin liggen slapenDus zo slecht is het niet
Ze zat al achterin met d`r hondjequote:Op zondag 6 maart 2016 14:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Achterin geslapen?Kroop ze zo tijdens de rit naar achteren..''ik ga daar even pitten?'
Daar doe ik het voor Nikmans.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:03 schreef Nikmans het volgende:
Mooie tijden, ik besluit weer eens op KLB te kijken en word meteen getrakteerd op Bradge
Ga nu maar weer weg met je aids- uiquote:Op zondag 6 maart 2016 14:03 schreef Nikmans het volgende:
Mooie tijden, ik besluit weer eens op KLB te kijken en word meteen getrakteerd op Bradge
Net zo hoog als haar hondje.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe hoog schat je het IQ in van dat meisje?
Humor.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:02 schreef Plompzakker het volgende:
Wat je trouwens vergeten bent van die 25 euro af te trekken is de gevarentoeslag. Ik snap wel dat ze zich opgelicht voelt.
Dat had ik sowieso alquote:Op zondag 6 maart 2016 15:17 schreef bl-bl-blikje het volgende:
Nu heb je wel meer tijd over voor je keyboard.
Arsène Wengerquote:Op zondag 6 maart 2016 14:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga nu maar weer weg met je aids- ui
OOOH DIT IS BRADDIE.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:34 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Lezen.
quote:Op zondag 6 maart 2016 20:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
OOOH DIT IS BRADDIE.
Laat maar zitten dan.
Sja.. Bang zijn om vriendschappen die goed lijken te zijn kwijt te raken.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:06 schreef MrSalazar het volgende:
Waarom laat je je keer op keer gebruiken, TS?
Anders was het taxigevoel ook niet compleet natuurlijk, beetje als vrienden naast elkaar zitten.quote:
Er reed nog iemand mee (Vriend van mij) En die ging voorin want die is langer. En ik vind het ook niet zo prettig om een hyperactief teckeltje naast me te hebben als ik autorijquote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:39 schreef Nobu het volgende:
[..]
Anders was het taxigevoel ook niet compleet natuurlijk, beetje als vrienden naast elkaar zitten.
Precies.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:43 schreef Vanillesnoepje het volgende:
Echt triest dit van dat meisje.
Je hebt het bedrag 6 euro hoger ingeschat, als vriendin ga je daar toch niet om janken/zeuren. Vooral als hij speciaal voor jou zoveel tijd vrijmaakt.
Met zulke mensen moet je niet eens bevriend willen zijn, wat een gezeur om niets van hun kant..quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:53 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Precies.
Had het bedrag 6 euro hoger ingeschat, daarna nog gezegd .. Sorry voor mijn fout doe maar 1 euro per liter brandstof, komen we uit op 15 euro. Was geen punt, en dááááárna werd er opeens een probleem van gemaakt want ik zou haar willen oplichten en tillen.
Goed, Brandstof is 1,35.9 hier, maken we er 1,36 van. Kom ik uit op 20 euro en 40 cent.. (Heb 15 liter verreden) Dus in feite licht ik helemaal niemand op behalve mezelf door het bedrag voor mij ongunstig te berekenen. Maar natuurlijk ben IK dan degene die iemand oplicht en die ze meteen "Nooit meer wil spreken" Want "Ik ben een naaier, een klootzak, en ik gun niemand iets"___!
Contact is verbroken en eerlijk gezegd vind ik het wel prima zoquote:Op dinsdag 8 maart 2016 02:02 schreef Vanillesnoepje het volgende:
[..]
Met zulke mensen moet je niet eens bevriend willen zijn, wat een gezeur om niets van hun kant..
Ik zou het geld opeisen uit principe en verder het contact verbreken.
Dat is natuurlijk ook wel een beetje zoquote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:53 schreef MrBradge het volgende:
Want "Ik ben een naaier, een klootzak, en ik gun niemand iets"___!
Waarom? Omdat ik het mijzelf nu ongunstiger heb uitgerekend na een rekenfout?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 02:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook wel een beetje zo
Gewoon in het algemeen tochquote:Op dinsdag 8 maart 2016 03:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik het mijzelf nu ongunstiger heb uitgerekend na een rekenfout?Die beredenering van die dame in kwestie sloeg nergens op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |