Ben er ook blij mee, en thanksquote:Op zondag 6 maart 2016 12:12 schreef bopomofo het volgende:
Zulke droeftoeters als vrienden willen hebbenMooi dat je van ze af bent en welkom op FOK!
Ghe, die meiden in kwestie zijn allemaal 20-24quote:Op zondag 6 maart 2016 13:29 schreef Bzzzzt het volgende:
Misschien vrienden van je eigen leeftijd zoeken en niet van 15-16 jaar oud..
als ze op die leeftijd moeilijk gaan doen om ¤25,- voor een paar uur rijden.. Dan zou ik heel erg blij zijn om er vanaf te zijn!quote:Op zondag 6 maart 2016 13:32 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ghe, die meiden in kwestie zijn allemaal 20-24En die kerel waarmee ik zolang bevriend was word dit jaar 23
![]()
Nou ben ik ook niet echt volwassen voor mijn leeftijd, maar dit is wel heel erg kinderlijk gedrag.
Precies, moeilijk doen om 25 euro. Ik had ook het minimum uurloon + benzine kunnen rekenenquote:Op zondag 6 maart 2016 13:49 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
als ze op die leeftijd moeilijk gaan doen om ¤25,- voor een paar uur rijden.. Dan zou ik heel erg blij zijn om er vanaf te zijn!
Ze zouden jou alleen misbruiken en niet op de manier zoals priesters doen.
Ik denk van niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:35 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ze wilde je betalen met een gratis beurt. Maar jij hebt liever geld.
Achterin geslapen?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:57 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ze heeft de halve rit achterin liggen slapenDus zo slecht is het niet
Ze zat al achterin met d`r hondjequote:Op zondag 6 maart 2016 14:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Achterin geslapen?Kroop ze zo tijdens de rit naar achteren..''ik ga daar even pitten?'
Daar doe ik het voor Nikmans.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:03 schreef Nikmans het volgende:
Mooie tijden, ik besluit weer eens op KLB te kijken en word meteen getrakteerd op Bradge
Ga nu maar weer weg met je aids- uiquote:Op zondag 6 maart 2016 14:03 schreef Nikmans het volgende:
Mooie tijden, ik besluit weer eens op KLB te kijken en word meteen getrakteerd op Bradge
Net zo hoog als haar hondje.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe hoog schat je het IQ in van dat meisje?
Humor.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:02 schreef Plompzakker het volgende:
Wat je trouwens vergeten bent van die 25 euro af te trekken is de gevarentoeslag. Ik snap wel dat ze zich opgelicht voelt.
Dat had ik sowieso alquote:Op zondag 6 maart 2016 15:17 schreef bl-bl-blikje het volgende:
Nu heb je wel meer tijd over voor je keyboard.
Arsène Wengerquote:Op zondag 6 maart 2016 14:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga nu maar weer weg met je aids- ui
OOOH DIT IS BRADDIE.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:34 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Lezen.
Ik vroeg in eerste instantie NIET om geld, want deed het gewoon als vriendendienst. Als ze dan later zegt, goh Braddie.. Ik vind het wel vervelend hoor, hoeveel brandstof heb je verbruikt want ik wil je wel betalen.. Ga ik dat niet afslaan, sorry.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |