abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160451012
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 21:53 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Het gaat mij niet om het geld.
Want anders had ik wel gewoon stug volgehouden dat het wel 25 euro was. Simpel zat.
Het feit dat ik zeg dat ik zo en zoveel benzine heb verreden maar dat een lager bedrag dan dat het eigenlijk kost ook goed is zegt toch al voldoende? Ik wil zéker geen vrienden naaien.

Nogmaals het was de bedoeling dat ik haar zou ophalen voor NIKS gewoon GRATIS. Ze komt zélf met het hele verhaal van, Goh MrBradge ik vind het toch wel erg sneu en lullig voor je om jou voor niks te laten rijden, wat wil je er voor hebben?

Als ik dan zeg, nou.. Halve tank, doe maar 25 euro, is wel een hoop geld.. Sorry. En je gaat akkoord met de letterlijke woorden "Nee joh, maakt niet uit, jij rijd hier ook heen en maakt ook tijd vrij" En gaat later pas zeuren dat het te veel is, en als ik dan ga berekenen en het mijzelf ongunstiger maak en je zelfs DAN nog gaat zeiken dat ik je oplicht, is de meid in kwestie de gierige kut.
Ze wou gewoon horen "nee het is wel goed zo" zodat ze je lekker zonder enige vorm van schuldgevoel als ophaal service bitch kon behandelen. Uiteindelijk vraag je toch geld en komt ze tot de conclusie dat ze toch liever niet wou betalen.
pi_160451233
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 21:56 schreef smeerpijp. het volgende:

[..]

Ze wou gewoon horen "nee het is wel goed zo" zodat ze je lekker zonder enige vorm van schuldgevoel als ophaal service bitch kon behandelen. Uiteindelijk vraag je toch geld en komt ze tot de conclusie dat ze toch liever niet wou betalen.
Ja waarschijnlijk wel he.. Nouja, good riddance.
pi_160451317
Dit is wat ik heb geleerd tot de dag van vandaag.
Mensen acteren hoog, maar leven laag.
Ik reken op niemand, want uiteindelijk sta je alleen.
Ik bouw op de echte, voor de rest ben ik van steen.
Ik geef niets meer om beloftes en vertrouwen.
In moeilijke tijden zul je merken op wie je wel of niet kunt bouwen.
Wie rent er weg en wie vangt je op?
Wie gaat met je door & wie zet het op stop?
Als ik loop op straat, blikken staren me aan.
Ogen volgen waar mn voetstappen gaan.
Terwijl de helft blijft acteren, als mn vriend of vriendin.
Ik heb gemerkt wie mijn liefde wel of niet verdient.
ik ben niet egoistisch en ik heb ook geen haat.
Maar ik weet wie het met me meent, en wie verraad.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 22:05:46 #54
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_160451377
Bedenk je dat een vriend iemand is die je midden in de nacht op kan bellen om jou ergens op te halen omdat je in nood zit (bijvoorbeeld omdat je met panne langs de weg staat). Er vallen dan heel veel mensen af, misschien wel allemaal maar beter dat je dat beseft en dan je illusies te maken. Kijk in de spiegel daar staat je beste vriend.
pi_160451454
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 22:05 schreef the-eye het volgende:
Bedenk je dat een vriend iemand is die je midden in de nacht op kan bellen om jou ergens op te halen omdat je in nood zit (bijvoorbeeld omdat je met panne langs de weg staat). Er vallen dan heel veel mensen af, misschien wel allemaal maar beter dat je dat beseft en dan je illusies te maken. Kijk in de spiegel daar staat je beste vriend.
Dan valt iedereen af schat ik zo. Met de exceptie van m`n ouders uiteraard.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2016 22:09:17 ]
pi_160451567
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 22:08 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Maar andersom zou je het waarschijnlijk wel doen..... :{
pi_160451629
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 22:11 schreef smeerpijp. het volgende:

[..]

Maar andersom zou je het waarschijnlijk wel doen..... :{
Ligt er helemaal aan bij wie.
Maar ik ben inderdaad wel iemand die snel voor andere klaar staat.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 22:18:52 #58
388359 Beetjegek
Cultuurbarbaar
pi_160451813
TS wees blij, wat een tokkievrienden. Laat die paupers maar dokken voor faal OV. Geniet van je bradmobiel. En zoek nieuwe ekte vrienden die niet moeilijk doen om een tientje of 2 :(
Een ekte vent rijdt motor
  Moderator zaterdag 5 maart 2016 @ 22:20:28 #59
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_160451880
Kom je mij ophalen? Ik geef je er 25 euro voor.
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_160452012
Ben je er weer? Faalll
pi_160452881
Je hebt vaak maar 1 of 2 echte vrienden en de rest zie je alleen als het goed met je gaat.

Dus als tip wil ik je meegeven dat je niet iemand die leuk tegen je doet meteen als vriend moet beschouwen.
N A P O L I
C A M P A N I A
  zaterdag 5 maart 2016 @ 23:23:56 #62
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_160453789
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 22:08 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Niks bijzonders, je bent niet de enige hoor. Dat wil niet zeggen dat je geen lol met mensen kan hebben of dat je nooit meer iets voor iemand over moet hebben maar je moet wel je grenzen stellen.
pi_160453849
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 22:04 schreef Sander166 het volgende:
Dit is wat ik heb geleerd tot de dag van vandaag.
Mensen acteren hoog, maar leven laag.
Ik reken op niemand, want uiteindelijk sta je alleen.
Ik bouw op de echte, voor de rest ben ik van steen.
Ik geef niets meer om beloftes en vertrouwen.
In moeilijke tijden zul je merken op wie je wel of niet kunt bouwen.
Wie rent er weg en wie vangt je op?
Wie gaat met je door & wie zet het op stop?
Als ik loop op straat, blikken staren me aan.
Ogen volgen waar mn voetstappen gaan.
Terwijl de helft blijft acteren, als mn vriend of vriendin.
Ik heb gemerkt wie mijn liefde wel of niet verdient.
ik ben niet egoistisch en ik heb ook geen haat.
Maar ik weet wie het met me meent, en wie verraad.
van welke reppurr komt dit dan? klopt op zich wel maar 't is gewoon zo cheesy :') ....
pi_160454868
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 21:50 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

En wat rij jij zelf?
Een auto die nog wel afschrijving heeft.
pi_160455045
quote:
7s.gif Op zondag 6 maart 2016 00:01 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Een auto die nog wel afschrijving heeft.
Die van mij heeft eerder bijschrijving :p

Auto kostte geen kut, APK kosten zijn ook 0 dit jaar.
Ik schat dat er wel winst uit te halen valt gezien de prijs van een 2e hands Twingo.
pi_160455872
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_160455984
Gelukkig hebben ze niet met je spullen gegooid.
pi_160456069
Vrienden hebben die 25 euro al 'veel geld' vinden en daar moeilijk over doen. :')

Die ben je beter kwijt dan rijk.
pi_160456195
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 01:38 schreef hpeopjes het volgende:
Vrienden hebben die 25 euro al 'veel geld' vinden en daar moeilijk over doen. :')

Die ben je beter kwijt dan rijk.
Ja, niet alleen die mensen die gaan zeiken om 25 euro maar uberhaupt van die losers die gaan lopen stoken en roddelen en oudehoeren.

Jammer om een vriendschap van 10-11 jaar weg te gooien, maar ben klaar met het constante mensen maar terugnemen en achter hun reet aan huppelen en het over mij heen laten walsen.
Ik wil geen contact meer met mensen die gaan lopen stoken.

En dan niet eens ff jouw kant van het verhaal willen horen, flikker dan maar op.
  zondag 6 maart 2016 @ 01:53:40 #70
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_160456234
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 21:03 schreef DerRabbit het volgende:
Braddie mag het halve land doorkrossen om een meisje van haar ene neukertje naar de ander te brengen en wordt tussendoor nog even af gezet door deze hoer :')
_O-

Forever Friend Zone. Oh, wacht. :D
pi_160456257
Tja weet je wat het is met dat soort vrienden , ze komen en gaan. Ik heb twee maatjes vanaf me 11e waarmee ik al 8 jaar bevriend ben en van alles doe. Gek genoeg zie ik hen van al mijn vrienden het minst omdat ze redelijk uit de buurt wonen en het zelf ook druk hebben. En toch zijn die vrienden voor mij het meest waard omdat we nooit gezeik hebben altijd lol, goede gesprekken ideeën uitwisselen , steun en toeverlaat etc. Die andere vrienden , ik zie ze omdat ik dagelijks met ze hang als ik me verveel... Ze zullen me nooit uit zichzelf vragen om wat te doen, nooit helpen wanneer het echt nodig is en dergelijken. Ik denk dat dit voor veel mensen vergelijkbaar is, hecht waarde aan je echte vrienden, niet aan de mensen die je dusdanig beschouwen.
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
  Forum Admin zondag 6 maart 2016 @ 03:14:00 #72
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_160456678
25 euro, serieus. Waar praten we over. Lekkere vrienden heb jij.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin zondag 6 maart 2016 @ 03:14:10 #73
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_160456680
Sorry, had.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_160456969
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 20:35 schreef hoas het volgende:
Ik ben al iets ouder dan de meesten hier, en mijn ervaring is dat je vrienden hebt zolang ze van je kunnen profiteren, zodra het geld of moeite gaat kosten ben je ze kwijt, degene die wel blijven zijn de echte.
Neem maar van mij aan dat dat er niet veel zijn.
Doe er je voordeel mee en test ze rustig uit.
Ik spreek met mijn bijna 22 als een oude lul, maar dito hier, vanaf 15-18 altijd gedacht echte vrienden te hebben voor het leven :')
pi_160456976
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 04:38 schreef Torstein het volgende:

[..]

Ik spreek met mijn bijna 22 als een oude lul, maar dito hier, vanaf 15-18 altijd gedacht echte vrienden te hebben voor het leven :')
Wat lief. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')