quote:Op zondag 6 maart 2016 20:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
OOOH DIT IS BRADDIE.
Laat maar zitten dan.
Sja.. Bang zijn om vriendschappen die goed lijken te zijn kwijt te raken.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:06 schreef MrSalazar het volgende:
Waarom laat je je keer op keer gebruiken, TS?
Anders was het taxigevoel ook niet compleet natuurlijk, beetje als vrienden naast elkaar zitten.quote:
Er reed nog iemand mee (Vriend van mij) En die ging voorin want die is langer. En ik vind het ook niet zo prettig om een hyperactief teckeltje naast me te hebben als ik autorijquote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:39 schreef Nobu het volgende:
[..]
Anders was het taxigevoel ook niet compleet natuurlijk, beetje als vrienden naast elkaar zitten.
Precies.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:43 schreef Vanillesnoepje het volgende:
Echt triest dit van dat meisje.
Je hebt het bedrag 6 euro hoger ingeschat, als vriendin ga je daar toch niet om janken/zeuren. Vooral als hij speciaal voor jou zoveel tijd vrijmaakt.
Met zulke mensen moet je niet eens bevriend willen zijn, wat een gezeur om niets van hun kant..quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:53 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Precies.
Had het bedrag 6 euro hoger ingeschat, daarna nog gezegd .. Sorry voor mijn fout doe maar 1 euro per liter brandstof, komen we uit op 15 euro. Was geen punt, en dááááárna werd er opeens een probleem van gemaakt want ik zou haar willen oplichten en tillen.
Goed, Brandstof is 1,35.9 hier, maken we er 1,36 van. Kom ik uit op 20 euro en 40 cent.. (Heb 15 liter verreden) Dus in feite licht ik helemaal niemand op behalve mezelf door het bedrag voor mij ongunstig te berekenen. Maar natuurlijk ben IK dan degene die iemand oplicht en die ze meteen "Nooit meer wil spreken" Want "Ik ben een naaier, een klootzak, en ik gun niemand iets"___!
Contact is verbroken en eerlijk gezegd vind ik het wel prima zoquote:Op dinsdag 8 maart 2016 02:02 schreef Vanillesnoepje het volgende:
[..]
Met zulke mensen moet je niet eens bevriend willen zijn, wat een gezeur om niets van hun kant..
Ik zou het geld opeisen uit principe en verder het contact verbreken.
Dat is natuurlijk ook wel een beetje zoquote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:53 schreef MrBradge het volgende:
Want "Ik ben een naaier, een klootzak, en ik gun niemand iets"___!
Waarom? Omdat ik het mijzelf nu ongunstiger heb uitgerekend na een rekenfout?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 02:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook wel een beetje zo
Gewoon in het algemeen tochquote:Op dinsdag 8 maart 2016 03:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik het mijzelf nu ongunstiger heb uitgerekend na een rekenfout?Die beredenering van die dame in kwestie sloeg nergens op
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |