SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:36 schreef Der_Mann het volgende:
ok ik weet niet waarom ik op de TT heb gegoogeld
Vragen aan iemand.. staat toch in de OPquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:38 schreef Chai het volgende:
Gvd, hoe moet je die code van die stok nou te weten komen?Is mij nog steeds onduidelijk. Zo kan ik hem nooit verplaatsen natuurlijk.
Oh.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha 😂
Vas was wel chill en stimo is een dikke turkin met het karakter van een ria
je kan ook gwn vragen of ik langs komquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:33 schreef Che_ het volgende:
Zin om in bed te liggen en afberen op crips foto's
Oké thnx.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vragen aan iemand.. staat toch in de OP![]()
Waarom zou je dat ding uberhaupt willen verplaatsen?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:38 schreef Chai het volgende:
Gvd, hoe moet je die code van die stok nou te weten komen?Is mij nog steeds onduidelijk. Zo kan ik hem nooit verplaatsen natuurlijk.
welke user is ditquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:38 schreef Chai het volgende:
suck it Geerdquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:38 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 posts per reeks van 04-03-2016 t/m 05-03-2016
nr / aantal posts / reeks
01 3048 [COS #1]We hebben beeld.![]()
02 2522 Fernandes.
03 1173 [Darts] UK Open 2015 #1
04 1022 Koen Everink dood gevonden in woning Bilthoven
05 1006 Geen reet te doen
06 0937 Douwe Bob naar Eurovisie Songfestival 2016
07 0893 VBL Slowchat, voor internethooligans en andere debielen
08 0826 Koffie slowchat
09 0786 [SC Relaties]
10 0672 Radio 49
klik hier voor meer stats
De FOK!Stokquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:38 schreef Chai het volgende:
Als ik ooit een auto tot mijn beschikking hebt en het op de route ligt wellicht.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je wil echt aan deze gekkigheid meedoen?
fien de neukmachien?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil ik ook weten. Het is niet _ _ _ _ .
ze wilt die stok gijzelen om klb sc weer open te krijgenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je wil echt aan deze gekkigheid meedoen?
Als hij hier ligt dan gooi ik hem de waddenzee inquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waarom zou je dat ding uberhaupt willen verplaatsen?
Zonde, benzine verrijden voor een topic op FOK!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik ooit een auto tot mijn beschikking hebt en het op de route ligt wellicht.
gooi je jezelf dan mee?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als hij hier ligt dan gooi ik hem de waddenzee in
Dacht altijd dat men over jouw piemel sprak met de fokstok.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ze wilt die stok gijzelen om klb sc weer open te krijgen
Wat snap je niet aan 'op de route ligt'?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:41 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Zonde, benzine verrijden voor een topic op FOK!
quote:
Als hij hier ligt, dan ga ik hem ritueel verbrandenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als hij hier ligt dan gooi ik hem de waddenzee in
neequote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan 'op de route ligt'?
[..]! kun je even editten please
quote:
Oh nevermind, overheen gelezen. Dan is het wel leuk 'Voor een keertje'quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan 'op de route ligt'?
[..]! kun je even editten please
Leuk, mag ik dan kijken?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als hij hier ligt, dan ga ik hem ritueel verbranden
hhahaahahahaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:43 schreef Amarantha het volgende:
En dan meegeven aan iemand die naar het buitenland gaat.
Braddie omg.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:43 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
[..]
Oh nevermind, overheen gelezen. Dan is het wel leuk 'Voor een keertje'
Now that's the spirit!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als hij hier ligt, dan ga ik hem ritueel verbranden
In de noordzee gooien?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Zal ik zeggen wat ik met die fok!stok zou doen?
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:44 schreef McGrath het volgende:
nou we weten allemaal wat jullie met de stok zouden doen, er even lekker op gaan zitten.
We hebben het hier niet zo op homo's.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Bij iemand _ _ _ _ Anaal inbrengen?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Je honden?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:44 schreef Der_Mann het volgende:
als de stok in brabant ligt doe ik er niks mee omdat wie de fuck gaat er nou naar buiten om een stok op te halen godverdomme
Hondenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:44 schreef Der_Mann het volgende:
als de stok in brabant ligt doe ik er niks mee omdat wie de fuck gaat er nou naar buiten om een stok op te halen godverdomme
wat ok je me nou met je quotefaal, aapquote:
laat pakxon erbuitenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:44 schreef McGrath het volgende:
nou we weten allemaal wat jullie met de stok zouden doen, er even lekker op gaan zitten.
Ja jij quote ook niksquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wat ok je me nou met je qoutefaal, aap
Dit is niet Skype, Whatsapp of Youtube hè.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:45 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Hopen op een roestige spijker.
ik vind dit wel een TR waard, niet erg positief.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:45 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Hopen op een roestige spijker.
Dit kan ik beamen. Had er vorig jaar nog 2quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:45 schreef Amarantha het volgende:
Te lang in KLB zitten zorgt er vast voor dat mijn note aantal straks verdubbeld.
Oh nee meissie wat ergquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:45 schreef Amarantha het volgende:
Te lang in KLB zitten zorgt er vast voor dat mijn note aantal straks verdubbeld.
Langzaam maar zeker raak je besmet.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:45 schreef Amarantha het volgende:
Ben benieuwd. Heb je een powerpoint presentatie gemaakt of zo?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit kan ik beamen. Had er vorig jaar nog 2
Je moeder is ook geen tiener meer. Toch gaan er vaak zat andere mannen overheen, je punt?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit is niet Skype, Whatsapp of Youtube hè.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Heb je een powerpoint presentatie gemaakt of zo?
Bij mij schoot het aantal als een raket omhoog vorig jaar.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit kan ik beamen. Had er vorig jaar nog 2
Notes zeggen niks. Ik heb 123 notes en ben één van de meest gerespecteerde en normale onder de users.quote:
Als je hier niet eens mee kunt stoppen gaat blijvend afvallen al helemaal niet lukken.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:47 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Je moeder is ook geen tiener meer. Toch gaan er vaak zat andere mannen overheen, je punt?
Twee totaal verschillende aannames, uiteraard ook twee totaal verschillende mindsets. En daarnaast hoef ik niet af te vallen om te fokken, en hoef ik niet te fokken om af te vallen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je hier niet eens mee kunt stoppen gaat afvallen al helemaal niet lukken.
Ik ken deze userquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:47 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Je moeder is ook geen tiener meer. Toch gaan er vaak zat andere mannen overheen, je punt?
Dit kan ik beamenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:48 schreef Der_Mann het volgende:
ik ben loesoe, als ik straks terugkom en op vakantie ben gestuurd is het de schuld van HPLC en zijn walgelijke feedbackpraktijken
euhm, wat?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:49 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Twee totaal verschillende aannames, uiteraard ook twee totaal verschillende mindsets. En daarnaast hoef ik niet af te vallen om te fokken, en hoef ik niet te fokken om af te vallen.
Harry Potter marathon met mmgquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dus gisteravond niet nolife kunnen fokken, wat heb je gedaan met je leven
Is een aanname inderdaad.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:49 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Twee totaal verschillende aannames, uiteraard ook twee totaal verschillende mindsets. En daarnaast hoef ik niet af te vallen om te fokken, en hoef ik niet te fokken om af te vallen.
quote:Alleen nog maar Skype en Whatsapp en YouTube en voor de rest helemaal niks meer. Alles waar ik een account op heb qua internet websites en ook regelmatig post (Dit forum onderandere) Ben ik helemaal klaar mee.
Normaliter zou je zeggen "Hij doet een Braddie, hij komt wel weer terug" Maar in dit geval gaat óók dit account door de shredder. Na een avondje googlen en met m`n bek vol tanden te hebben gezetenHeb ik besloten dat ik tóch geen persoon ben voor forums en dergelijk, ben een té grote flapuit, plaats té makkelijk informatie online, en dat kost mij zowel daadwerkelijk vriendschappen, als dat het mij al een paar keer bijna een baan heeft gekost.
Uiteraard ben ik nog wel op YouTube te volgen zo nu en dan (Staat in m`n sig) Maar verder is het
-FreddieMercury1990 2006-2007
-Braddie (1.0 tot 4.0) 2007-2016
-Braadslee (2013 - 2016)
-MrBradge (Feb 2016 - Maart 2016)
Ben wel klaar met het leven op forums, daar draait het namelijk meer om nu, en dat is zonde.
Anders blijf ik dingen online gooien en dat moet een keer stoppen, en hoewel het grootendeels al te laat is en een hoop schade niet meer omkeerbaar is, is het beter dat ik er nu mee stop dan dat ik nóg een lange poos zo door blijf gaan.
Dus vandaar. Groetjes.
Dan wens ik jou zeer veel succes en ook heel veel doorzettingsvermogen en natuurlijk een sterke mindset.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik probeer er achter te komen wie het is.
Ik zie niet in Chai (Spreek uit als : Tsjaai) Waarom je zo`n lap tekst die totaal irrelevant is aan mij en mijn gebruikersnaam gaat quotenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Is een aanname inderdaad.Er is wel een verband tussen die twee hoor, iets met dopamine en zo.
[..]
Dan zou ik jou toch echt aanraden om jouw bril op te zetten als je die hebt, of om je er een te laten aanmeten bij John Cleese (Specsavers)quote:
hey braddie wanneer weer dashcam vidquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:54 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Geertje W is ook in duh hause
Waarom post je anders 'dit soort dingen'quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:52 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Ik zie niet in Chai (Spreek uit als : Tsjaai) Waarom je zo`n lap tekst die totaal irrelevant is aan mij en mijn gebruikersnaam gaat quoten
En je denkt ook gelijk aan benzine als brandstof in plaats van diesel.quote:Dan is het wel leuk 'Voor een keertje'
? https://www.youtube.com/user/braddie ?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hey braddie wanneer weer dashcam vid
Daar ga je zo lekker van trillen ook hequote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:55 schreef Kurovski het volgende:
Verdomme, beetje te veel koffie op vandaag. Beetje misselijk ervan.
hoeveel bakkenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:55 schreef Kurovski het volgende:
Verdomme, beetje te veel koffie op vandaag. Beetje misselijk ervan.
Omdat het vaker wel als niet voorkomt dat mensen een bepaalde schrijfwijze en schrijfstijl hebben die enigszins lijkt op dat van iemand anders. Net als met mensen zeg maar, iedereen heeft wel een dubbelganger. Ja tenzij je een einzelganger bent natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom post je anders 'dit soort dingen'
[..]
En je denkt ook gelijk aan benzine als brandstof in plaats van diesel.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:55 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
? https://www.youtube.com/user/braddie ?
Dan neuk je best lang.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hee Le_Prof, we hebben het al 45 minuten vol gehouden.
zes dubbele? Zou spontaan de marathon van new york uit kunnen rennen met zoveel koppen koffie in mijn lijfquote:
Lukt nog.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
doe je hand is horizontaal uitsteken en stil houden
gewoon volle penetratie, catamaran stanquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
3 kwartier bietje klooien is toch vrij normaal.
Tering, wat een debielquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:56 schreef Chai het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)geluk_rotterdam.html
Wow echt aso van die BMW man.
Nah, ben om 6 uur vanmorgen opgestaan he.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:57 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
zes dubbele? Zou spontaan de marathon van new york uit kunnen rennen met zoveel koppen koffie in mijn lijf
Koankah moagoal. Die eckte roffa vmboleef. UItkeringleef. Crackleefquote:
Ik weenie hoe het in de rest van Nederland zit, maar R'dam loopt vol met debielen.quote:
ja net the emiratesquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat is het stil in dat stadion, je hoort alleen een beetje uitsupporters uit de derde ring.
Per 1,5 uur 1 bakkie, man man man normaal doe je 4-6 uur een lading caffeiene zeg maar. dat is echt nog niet uit je bloed na 1,5. Dan werkt het misschien net man.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nah, ben om 6 uur vanmorgen opgestaan he.
oke braddiequote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:59 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Koankah moagoal. Die eckte roffa vmboleef. UItkeringleef. Crackleef
Wel een dikke BMW al is die vast van pappie
Vind je niet dat de anticipatie van die dashcameneer te wensen over laat?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:59 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Koankah moagoal. Die eckte roffa vmboleef. UItkeringleef. Crackleef
Wel een dikke BMW al is die vast van pappie
echt teringsaai, je zou bijna denken dat de scheids wacht met de tweede helft tot iedereen weer zit, toneelpubliek...quote:
toi toi toiquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:00 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Per 1,5 uur 1 bakkie, man man man normaal doe je 4-6 uur een lading caffeiene zeg maar. dat is echt nog niet uit je bloed na 1,5. Dan werkt het misschien net man.
oke maar wanneer ga je eens verstandig met jezelf om? je speelt met lego, je skate in je woonkamer, naait de buurvrouw terwijl je een vrindin hebt en nu tik je ook al koffie weg alsof het bier is.quote:
Dat zou ik niet durven zeggen, het komt namelijk van 2 kanten zie je? Die BMW VMBOers waren aan het kleven wat overduidelijk was, maar dat andere figuur die deed express een brake test dus het gaat hier gelijk op.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind je niet dat de anticipatie van die dashcameneer te wensen over laat?
Is dit srs?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oke maar wanneer ga je eens verstandig met jezelf om? je speelt met lego, je skate in je woonkamer, naait de buurvrouw terwijl je een vrindin hebt en nu tik je ook al koffie weg alsof het bier is.
Zo maar 'ns bier halen indd.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oke maar wanneer ga je eens verstandig met jezelf om? je speelt met lego, je skate in je woonkamer, naait de buurvrouw terwijl je een vrindin hebt en nu tik je ook al koffie weg alsof het bier is.
dit klinkt best primaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Watquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou wel 3 kwartier met Toure in bed willen liggen #nohomoerrorguuserror
drie en veertig? Als je had gezegd dat hij zeventien was geweest had ik het ook wel geloofd. Dit is meer een leven voor een VMBOscholier die nooit naar school is gegaan vanaf z`n 14e dan een volwassen man van 43quote:
Nee dat zie ik niet, kun je dat even uitleggen?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:02 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Dat zou ik niet durven zeggen, het komt namelijk van 2 kanten zie je? Die BMW VMBOers waren aan het kleven wat overduidelijk was, maar dat andere figuur die deed express een brake test dus het gaat hier gelijk op.
Als ze er mee naar de verzekering stappen moeten de tjappjes in ieder geval gaan betalen want ze deden aan kukident kleefpasta.
Het is alweer klaar, Toure met zijn hoogtepunt.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou wel 3 kwartier met Toure in bed willen liggen #nohomo
Als je dat niet kan zien raad ik je aan het filmpje nog even te kijken.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat zie ik niet, kun je dat even uitleggen?
mortaxx?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:06 schreef Amarantha het volgende:
De buurvrouw naaien terwijl je een vriendin hebt. Klinkt als een user bij ons in GRTD.
same shit, different levelquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:06 schreef McGrath het volgende:
Het is weer hetzelfde verhaaltje, 1-0 achter en binnen 2 minuten ook de 2-0 tegen krijgen
Ik verdenk Fok-itquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:06 schreef Amarantha het volgende:
De buurvrouw naaien terwijl je een vriendin hebt. Klinkt als een user bij ons in GRTD.
Twee weken niet klaargekomen? Oke 43 it is, kreeg je hem gewoonweg niet omhoog in die 2 weken?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:09 schreef Kurovski het volgende:
Vorige week was wel erg lekker want ik was 2 weken niet klaargekomen.
die in de lift bedoel je toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:09 schreef Catkiller het volgende:
Over buurvrouwen naaien gesproken, heeft Montelly al succes gehad bij die ene die hij wel binnen drie weken aan zijn FOK!stok dacht te kunnen rijgen?
Gewoon te moe. 12 uur bikkelen per dag.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:10 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Twee weken niet klaargekomen? Oke 43 it is, kreeg je hem gewoonweg niet omhoog in die 2 weken?
hoe flik je dat als je alleen woont?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:09 schreef Kurovski het volgende:
Vorige week was wel erg lekker want ik was 2 weken niet klaargekomen. Niet eens gebeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |