wat ok je me nou met je quotefaal, aapquote:
laat pakxon erbuitenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:44 schreef McGrath het volgende:
nou we weten allemaal wat jullie met de stok zouden doen, er even lekker op gaan zitten.
Ja jij quote ook niksquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wat ok je me nou met je qoutefaal, aap
Dit is niet Skype, Whatsapp of Youtube hè.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:45 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Hopen op een roestige spijker.
ik vind dit wel een TR waard, niet erg positief.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:45 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Hopen op een roestige spijker.
Dit kan ik beamen. Had er vorig jaar nog 2quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:45 schreef Amarantha het volgende:
Te lang in KLB zitten zorgt er vast voor dat mijn note aantal straks verdubbeld.
Oh nee meissie wat ergquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:45 schreef Amarantha het volgende:
Te lang in KLB zitten zorgt er vast voor dat mijn note aantal straks verdubbeld.
Langzaam maar zeker raak je besmet.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:45 schreef Amarantha het volgende:
Ben benieuwd. Heb je een powerpoint presentatie gemaakt of zo?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit kan ik beamen. Had er vorig jaar nog 2
Je moeder is ook geen tiener meer. Toch gaan er vaak zat andere mannen overheen, je punt?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit is niet Skype, Whatsapp of Youtube hè.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Heb je een powerpoint presentatie gemaakt of zo?
Bij mij schoot het aantal als een raket omhoog vorig jaar.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit kan ik beamen. Had er vorig jaar nog 2
Notes zeggen niks. Ik heb 123 notes en ben één van de meest gerespecteerde en normale onder de users.quote:
Als je hier niet eens mee kunt stoppen gaat blijvend afvallen al helemaal niet lukken.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:47 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Je moeder is ook geen tiener meer. Toch gaan er vaak zat andere mannen overheen, je punt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |