quote:
Oh nevermind, overheen gelezen. Dan is het wel leuk 'Voor een keertje'quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan 'op de route ligt'?
[..]! kun je even editten please
Leuk, mag ik dan kijken?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als hij hier ligt, dan ga ik hem ritueel verbranden
hhahaahahahaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:43 schreef Amarantha het volgende:
En dan meegeven aan iemand die naar het buitenland gaat.
Braddie omg.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:43 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
[..]
Oh nevermind, overheen gelezen. Dan is het wel leuk 'Voor een keertje'
Now that's the spirit!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als hij hier ligt, dan ga ik hem ritueel verbranden
In de noordzee gooien?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Zal ik zeggen wat ik met die fok!stok zou doen?
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:44 schreef McGrath het volgende:
nou we weten allemaal wat jullie met de stok zouden doen, er even lekker op gaan zitten.
We hebben het hier niet zo op homo's.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Bij iemand _ _ _ _ Anaal inbrengen?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Je honden?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:44 schreef Der_Mann het volgende:
als de stok in brabant ligt doe ik er niks mee omdat wie de fuck gaat er nou naar buiten om een stok op te halen godverdomme
Hondenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:44 schreef Der_Mann het volgende:
als de stok in brabant ligt doe ik er niks mee omdat wie de fuck gaat er nou naar buiten om een stok op te halen godverdomme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |