De FOK!Stokquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:38 schreef Chai het volgende:
Gvd, hoe moet je die code van die stok nou te weten komen?Is mij nog steeds onduidelijk. Zo kan ik hem nooit verplaatsen natuurlijk.
Als ik ooit een auto tot mijn beschikking hebt en het op de route ligt wellicht.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je wil echt aan deze gekkigheid meedoen?
fien de neukmachien?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil ik ook weten. Het is niet _ _ _ _ .
ze wilt die stok gijzelen om klb sc weer open te krijgenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je wil echt aan deze gekkigheid meedoen?
Als hij hier ligt dan gooi ik hem de waddenzee inquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waarom zou je dat ding uberhaupt willen verplaatsen?
Zonde, benzine verrijden voor een topic op FOK!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik ooit een auto tot mijn beschikking hebt en het op de route ligt wellicht.
gooi je jezelf dan mee?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als hij hier ligt dan gooi ik hem de waddenzee in
Dacht altijd dat men over jouw piemel sprak met de fokstok.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ze wilt die stok gijzelen om klb sc weer open te krijgen
Wat snap je niet aan 'op de route ligt'?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:41 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Zonde, benzine verrijden voor een topic op FOK!
quote:
Als hij hier ligt, dan ga ik hem ritueel verbrandenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als hij hier ligt dan gooi ik hem de waddenzee in
neequote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan 'op de route ligt'?
[..]! kun je even editten please
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |